Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [Liebherr] προβλημα με καταψυξη σε ψυγειοκαταψυκτη liebherr 3803



kgtsport
09-08-16, 01:34
Γεια σας παιδιἀ,
ἐχω εναν ψυγειοκαταψὐκτη liebherr 3803 .
Το προβλημα εἰναι οτι δεν μου δουλεὐει καθὀλου η κατάψυξη.
Οτι θερμοκρασια να το ρυθμίσω, δεν κρυώνει καθόλου. τιποτα.
Η συντηρηση δουλεὐει κανονικἀ. Παἰζει να είναι το αισθητηριο στην κατάψυξη?
Στέλνω κάποιες φωτο του ψυγείου. Να ρωτήσω και κάτι αλλο; Στην τρίωδη βαλβίδα δεν έχει μαγνητάκια μέσα στο ασπρο περιβλημα. Ετσι θα ἐπρεπε να είναι;
Σας στέλνω κάποιες φωτογραφίες. Στην μια έχω σημειώσει με κόκκινο κἀποιους σωλήνες ή κάποια μέρη του μηχανισμού για να σας πω τι παρατήρησα κατα την λειτουργεία του ψυγείου. Στον νούμερο 1 και στο νούμερο 5, εχει πολύ μεγάλη θερμοκρασία, δεν αφήνεις για πολύ ώρα το χερι πάνω τους. Στα νούμερα 2 και 4 η θερμοκρασία είναι κανονική, ούτε ζεστό ούτε κρύο. Τέλος το νούμερο 3 είναι κρύο αλλά όχι παγωμένο.
Ελπίζω να βοηθάω.
Παρακαλώ τα φώτα σας και ευχαριστώ εκ των προτέρων.

kgtsport
09-08-16, 13:58
Στο service manual δειχνει άλλη βαλβιδα με μαγνητάκια οπως είπα και παραπάνω.
Ειναι η φωτογραφία που ανεβαζω. Στην δική μου θα έπρεπε να έχει μαγνητάκια;
Βλέποντας επισης το manual είδα ότι το αισθητήριο τελικά δεν είναι αισθητήριο θρμοκρασίας αλλά αισθητήριο εξατμιστή εαν το λέω σωστά. Αρα έχει αυτό το μοντέλο αισθητήριο θερμοκρασίας μέσα στην κατάψυξη ή όχι;42130

Panoss
09-08-16, 15:56
Το προβλημα είναι οτι δεν μου δουλεύει καθό€λου η κατάψυξη.
Αυτό μου φαίνεται παράξενο γιατί στο δικό μου ψυγείο η συντήρηση παίρνει ψύξη από την κατάψυξη.
Οπότε η κατάψυξη μπορεί να ψύχεται και η συντήρηση να μην ψύχεται,
όμως το αντίστροφο δεν μπορεί να γίνει,
δεν μπορεί να ψύχεται δηλαδή η συντήρηση χωρίς να ψύχεται η κατάψυξη.

Από το service manual:

3.0 Description of the appliance
The CN(es) ..03 is a combined refrigerator-freezer with a NoFrost freezer compartment. The appliance has a

compressor. The refrigerator and freezer compartment evaporator is activated via a bi-stable solenoid valve.

Both evaporators are connected in series (see3.3 Schematic diagram: Refrigerating circuit).


Therefore the refrigerator compartment can be operated only in conjunction with the freezer compartment.

However, it is possible to operate the freezer compartment on its own.


"Η συντήρηση μπορεί να δουλέψει μόνο σε συνδυασμό με την κατάψυξη.
Όμως, είναι δυνατόν να δουλέψει ο καταψύκτης μόνος του."

Άρα μόνο ο καταψύκτης μπορεί να δουλέψει μόνος του, όχι η συντήρηση.



Παίζει να είναι το αισθητηριο στην κατάψυξη?
Σελίδα 4 του service manual:
Έχει δύο αισθητήρες, τον Air sensor & τον Evaporator sensor.
Αν είναι αισθητήρες θερμοκρασίας (δεν ξέρω αν όντως είναι αισθητήρες θερμοκρασίας) τότε αυτοί αλλάζουν την ωμική τους αντίσταση ανάλογα με τη θερμοκρασία.
Οπότε μετράς την αντίστασή τους με ένα ωμόμετρο σε διάφορες θερμοκρασίες να δεις αν αντιστοιχούν με τις προβλεπόμενες. Στο service manual αναφέρει μόνο για τον τον Evaporator sensor, οπότε μάλλον αυτός μετράει τη θερμοκρασία.

Στη σελίδα 16 έχει τις τιμές που πρέπει να μετράς στον Evaporator sensor στις διάφορες θερμοκρασίες:
α. π.χ αν τον βάλεις (τον Evaporator sensor) στη συντήρηση ενός άλλου ψυγείου για λίγη ώρα και φτάσει τη θερμοκρασία ας πούμε +5 βαθμούς κελσίου, θα πρέπει να μετράς στα άκρα του 11,9 kOhm (κατά προσέγγιση).
β. στη θερμοκρασία περιβάλλοντος, ας πούμε 35 βαθμούς κελσίου, θα πρέπει να μετράς 3,8 kOhm (κατά προσέγγιση).

Οπότε με αυτό τον τρόπο, εφόσον έχεις ωμόμετρο (ή πολύμετρο με ωμόμετρο), πρέπει να ελέγξεις τουλάχιστον τον Evaporator sensor του freezer (καταψύκτη).

Στην τέταρτη φωτό βλέπω να δείχνει θερμοκρασία -18 βαθμούς, ενώ λες ότι η κατάψυξη δεν δουλεύει.
Άρα ή έχει χαλάσει το αισθητήριο θερμοκρασίας του καταψύκτη (μάλλον αυτό που στο service manual αναφέρει ως Evaporator sensor) ή αυτό που διαβάζει τη θερμοκρασία (ουσιαστικά την αντίσταση) του αισθητηρίου, δηλαδή η πλακέτα.

nyannaco
09-08-16, 16:51
Στην τέταρτη φωτό βλέπω να δείχνει θερμοκρασία -18 βαθμούς, ενώ λες ότι η κατάψυξη δεν δουλεύει.Η ένδειξη δεν αντιστοιχεί στη μετρούμενη τρέχουσα θερμοκρασία, αλλά στο set point (ρυθμισμένη θερμοκρασία - στόχος).

tipos
09-08-16, 17:14
Βγαλε το ψυγείο από ρεύμα και ξαναβαλτο μετά από μισή ώρα.Οταν το ξαναβάλει θα πρέπει να ακούσει την βαλβίδα να χτυπάει 2-3φορες.Αν δεν χτυπάει τότε ή δεν πέρνει ρεύμα (στιγμιαία) ή έχει πρόβλημα ή βαλβίδα.Θα πρέπει να έχεις και το πολύμετρο (κατά προτίμηση αναλογικό γιατί θα δεις τη βελόνα να κουνιεται πιο άμεσα από το ψηφιακό) για να δεις αν πάει ρεύμα.

Panoss
09-08-16, 17:57
Η ένδειξη δεν αντιστοιχεί στη μετρούμενη τρέχουσα θερμοκρασία, αλλά στο set point (ρυθμισμένη θερμοκρασία - στόχος).
Άρα Κώστα τις 3 τελευταίες σειρές του ποστ μου αγνόησέ τες.

kgtsport
09-08-16, 21:52
Ευχαριστω για τις απαντήσεις σας. Οντως το -18 στην φωτο , είναι η τιμή που διαλέγεις να έχει η κατάψυξη, δεν δείχνει πόσο έχει εκείνη την στιγμή.
Να διευκρινίσω πως το ψυγείο έχει πάνω την συντήρηση και κάτω την κατάψυξη, φιλε ΠαΌ€νο.
Παντως το θέμα είναι ότι όπου και να το ρυθμίσω, δεν δουλεύει καθόλου η καταψυξη.
Εγώ καλού κακού δεν το δουλεύω ούτε την συντήρηση μην κάνει καμιά ζημιά στον κομπρέσορα.

kgtsport
09-08-16, 21:56
Συγνώμη για το ΠαΟνο., Πάνο ήθελα να πω:001_smile:

kgtsport
10-08-16, 00:15
Βγαλε το ψυγείο από ρεύμα και ξαναβαλτο μετά από μισή ώρα.Οταν το ξαναβάλει θα πρέπει να ακούσει την βαλβίδα να χτυπάει 2-3φορες.Αν δεν χτυπάει τότε ή δεν πέρνει ρεύμα (στιγμιαία) ή έχει πρόβλημα ή βαλβίδα.Θα πρέπει να έχεις και το πολύμετρο (κατά προτίμηση αναλογικό γιατί θα δεις τη βελόνα να κουνιεται πιο άμεσα από το ψηφιακό) για να δεις αν πάει ρεύμα.

Τωρα ειμαι εκτος και δεν μπορώ να το δοκιμάσω.
Κάποια στιγμή ο€μως ενω το δούλευα για να δω μήπως βγάλω άκρη, το έβγαλα απο την πρίζα και έπειτα απο καμια ώρα, όταν το ξαναέβαλα, ακούστηκε απο το πίσω μέρος του ψυγείου ένας ήχος σαν τρία χτυπήματα (κάτι σαν τουκ τουκ τουκ) αλλά δεν ξέρω αν ήταν απο τηνβαλβίδα ή απο το μοτέρ. παντως όταν δουλεύει το μοτερ, δεν κάνει κανέναν ήχο πέρα από αυτόν της λειτουργίας του.
Πολύμετρο έχω , το είχα βάλει ενω δούλευε το ψυγείο στα volt για να δω αν έρχεται τάση στην βαλβίδα και είχα δει ότι βάζοντας τον έναν ακροδέκτη του πολύμετρου στο μπλε καλωδιο της βαλβίδας και το άλλο πάνω σε οποιοδήποτε απο τους τρεις σωλήνες της βαλβίδας, μου έδειχνε 230volt. Oταν έβαζα τον έναν ακροδέκτη στο μπλε της βαλβίδας και τον αλλο ακροδέκτη στο καφέ καλώδιο της βαλβίδας δεν είχα τάση. Αυτο είναι φυσιολογικό;

tipos
10-08-16, 15:23
Από τη στιγμή που ακούς 3 τουκ ή βαλβίδα δουλεύει,Οι μετρησεις που πηρές είναι λάθος με τον τρόπο που τις έκανες γιατί ή τάση που έρχεται είναι στιγμιαία και πρέπει να την πάρεις την κατάλληλη στιγμή,γιαυτο σου είπα να το κάνεις στό ξεκίνημα και μετρώντας πάνω στο πηνίο και όχι με γείωση

kgtsport
10-08-16, 19:24
Mολις γυρισω απο τις διακοπες θα το δοκιμάσω όπως μου λες για να δω αν όντως ακούγονται απο την βαλβίδα οι χτυποι.
Μόνο σε παρακαλώ tipos αν μπορεις , να μου πεις που ακριβώς να βάλω τον κάθε ακροδέκτη του πολυμέτρου για να κανω σωστα την μέτρηση που μου λες

tipos
10-08-16, 23:07
Θα το βάλεις ένα ακροδέκτη στο ένα καλώδιο της βαλβίδας και ένα στο άλλο,τα καλώδια της βαλβίδας θα τα έχεις στη θέση τους και με το που ακούσει το τουκ θα δεις τη μέτρηση.Απο τη στιγμή όμως που θα ακουστεί το τουκ δεν υπάρχει λόγος να πάρεις μετρησεις γιατί αυτό σημαίνει ότι ή βαλβίδα δουλεύει

kgtsport
11-08-16, 00:01
Θα το βάλεις ένα ακροδέκτη στο ένα καλώδιο της βαλβίδας και ένα στο άλλο,τα καλώδια της βαλβίδας θα τα έχεις στη θέση τους και με το που ακούσει το τουκ θα δεις τη μέτρηση.Απο τη στιγμή όμως που θα ακουστεί το τουκ δεν υπάρχει λόγος να πάρεις μετρησεις γιατί αυτό σημαίνει ότι ή βαλβίδα δουλεύει

Στην πεμπτη εικόνα στην αρχη του θέματος, εχω την εικόνα με την βαλβίδα. Θα βα€λω λοιπόν τον εναν ακροδέκτη στο μπλέ και τον αλλο στο καφέ, έτσι συνδεδεμένο όπως είναι και στην φωτο, σωστά; Και όταν βάλω το καλώδιο στην πρίζα, θα μου δείξει στιγμιαία καποια τάση και ταυτόχρονα θα ακούσω και τον χτύπο ή τους χτύπους στην βαλβίδα.
Υπάρχει περίπτωση να δουλεύει η βαλβίδα αλλά να είναι κολλημένη και να στέλνει μόνο στην συντήρηση ψύξη; Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις

tipos
11-08-16, 01:08
Τους ακροδέκτες θα τους βάλεις ακριβώς όπως περιγραφείς.Αν ακούς το τουκ τότε ή βαλβίδα δεν είναι κολλημένη,αν δεν το ακούς τότε ή δεν πάει ρεύμα ή έχεις καμμένο πηνίο ή έχει κολλήσει το εμβόλο της βαλβίδας

kgtsport
11-08-16, 12:32
Σε ευχαριστώ, θα το δοκιμάσω.
Αρα ή έχουμε θέμα στην πλακ吐τα και δεν έρχεται ρεύμα ή κολλημένη βαλβίδα.
Φανταζομαι όταν λες πηνίο, μιλας για το εσωτερικο της βαλβίδας ή αναφέρεσαι σε κάτι αλλο;

tipos
11-08-16, 14:00
Δεν είναι απόλυτο ότι ή βλάβη είναι κάτι από αυτά που είπαμε μέχρι τώρα.Εχει και άλλα να δούμε.Δες πρώτα αυτά που είπαμε και μετά βλέπουμε

kgtsport
14-08-16, 03:17
Σήμερα επεστρεψα και έκανα την δοκιμή για την βαλβίδα.
Εβαλα για καμια ώρα να δουλέψει το ψυγείο. Οταν το έβαλα ακούστηκε ένα τσακ απο την βαλβίδα.
Το έβγαλα και το άφησα εκτος ρεύματος για 40 λεπτά και το ξανασύνδεσα.
Εβαλα το χέρι πάνω στην βαλβίδα και δεν καταλαβα , ούτε άκουσα κανένα ήχο. Το πολύμετρο μου έδειξε κατα το ξεκίνημα 1 με 2 volt ac μονο.Ψηφιακό πολυμετρο.
Αυριο θα μετρήσω και τα ohm στο αισθητήριο της κατάψυξης. Να πω μονο πως οι σωλήνες που είναι κάτω απο το ανεμιστηράκι της κατάψυξης , κρυωνουν αρκετα, χωρις να κρυώνουν οι αλουμινένιες οι κυψέλες καθόλου. Να θυμήσω οτι δεν λειτουργει καθολου και το ανεμιστηράκι.

tipos
14-08-16, 15:31
Οι σωληνωσεις παγωνουν γιατι η συντηρηση εχει κοινη επιστροφη με την καταψυξη.Το βεντιλατερ περνει μπρος οταν παγωσει καλα το στοιχειο της καταψυξης.Μετρα το πηνειο της βαλβιδας μηπως εχει διακοπη.

kgtsport
15-08-16, 16:33
παιδια καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Σακη σε ευχαριστω πολυ για τον χρόνο σου.

χθες λοιπον έκανα κάποιες μετρήσεις.
Πρωτα από όλα μέτρησα το πηνείο της βαλβίδας και μου έδειξε 5 kohm (στον αέρα, χωρις τάση).
Επειτα σύνεδεσα τα καλώδια και έβαλα το ψυγείο σε λειτουργία.
Μετρώντας πάνω στο μπλε καλώδιο και στα τρια σωληνάκια (ενα ενα)της βαλβίδας μου έδειξε 130 volt περίπου. Βα€ζοντας τον ακροδέκτη στο καφέ και στα σωληνάκια, μου δείχνει το ίδιο, 130 volt.
Εβαλα μετά αλλιώς το καλώδιο στην πρίζα (δεν περίμενα πάνω από ενα λεπτό) και ξαναμέτρησα με την ίδια σειρά και μου έδειχνε 25 volt και μετα οταν δουλευε 80. Εδω να πω οτι το μοτερ είχε σταματήσει , ακουγόταν ελάχιστα, μετα απο ώρα ξαναξεκίνησε.
Το έκανα αρκετές φορές αυτό με της μετρήσεις και μόνο μια αΌ* δυο φορες άκουσα ένα τσακ απο την βαλβίδα, τις περισσοτερες φορές δεν ακούστηκε τιποτα.
Κάποια στιγμή είπα να το αφήσω να δουλέψει. Ρυθμισα λοιπόν την θερμοκρασία στην συντήρηση στους 7 βαθμούς και την κατάψυξη στους -18 και έβαλα και ένα θερμομετρο μέσα.
Μετά απο κανένα δύωρο άκουσα να χτυπάει ο συναγερμος του ψυγειου. Πηγα και είδα οτι η θερμοκρασία στην συντήρηση ειχε φτασει τους 3 βαθμούς και είχε αρχίσει να πιάνει πάγο στην πλάτη κάτω απο το ανεμηστηράκι, στην κατάψυξη, τίποτα. Εκλεισα τον συναγερμο, έβαλα την θερμοκρασία στους 9 βαθμούς και το άφησα. Μετά απο καμια ώρα πήγα να δω την θερμοκρασια και ήταν στους 4 βαθμους στην συντηρηση και στην ΚΑΤΑΨΥΞΗ ειχε αρχίσει να πέφτει η θερμοκρασία!!!
Περίπου στις 7 ώρες λειτουργίας στο σύνολο, έιχε πιάσει η συντήρηση 3 βαθμούς με ρύθμιση στους 7 (το αλλαξα απο τους 9), και η κατάψυξη δούλεψε και έφτασε τους -16 με ρύθμιση τους -18. Και στα δύο το ανεμιστηράκι δεν δούλευε ,στην συντηρηση μάλλον γιατι ήταν πολυ πιο χαμηλα απο τους 7 αλλά στην κατάψυξη γιατί να μην δουλεύει?;
Δεν βγάζω ακρη τι γίνεται. το εβγαλα απο την πριζα και αν έχεται κατι να προτείνεται θα το ξαναβάλω αύριο σε λειτουργία γιατι σήμερα δουλεύω όλη μερα.
Να πω οτι καθολη την διαδικασια αυτη, μόνο μια φορά πέτυχα την μηχανή να μην λειτουργει.
Ελπίζω να μην σας κουράζω , απλά προσπαθώ να περιγράψω όσο καλύτερα μπορώ το τι παρατηρώ κατά την λειτουργία.

tipos
15-08-16, 21:42
Δες εδω στο#8 http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=69973 .Κατι μου λεει οτι δεν παγωνει ολο το evaporator και δεν ενεργοποιητε ο αισθητηρας.Θα πρεπει πρωτα να το αφησεις να δουλευει κανα εξαωρο και μετα να το ανοιξεις.

kgtsport
16-08-16, 23:16
Το είχα διαβάσει και έγω το θέμα αυτό και από οτι κατάλαβα μου λες να πάρω τις μετρήσεις για να ΄δω τον αισθητήρα.
Δηλαδή στο συγκεκριμένο δεν έχουμε δύο αισθητήρες για την θερμοκρασία?

Θα το αφήσω να δουλέψει σήμερα και θα μετρήσω αύριο.
Το έχω και δουλεύει περίπου 10 ώρες.Το μοτερ το πέτυχα και σβησμένο 2 φορές.
Με επιλεγμένες θερμοκρασίες 7 για την συντηρηση και -18 για την κατάψυξη αλλά έχω 1 βαθμο στην συντήρηση και -25 στην καταψυξη (τελικα δουλεύει το ανεμιστηράκι και στην κατάψυξη) .
τωρα να πω κάτι χαζό, υπάρχει περίπτωση να πιάνει τόσο χαμηλές θερμοκρασίες επειδή είναι άδειο το ψυγείο?
Ξέρω οτι λογικα μόλις πιασει αυτο που έχεις επιλέξει, θα κρατήσει σταθερή θερμοκρασια και δεν θα κατέβει πιο κάτω, με άδειο ή γεμάτο ψυγείο,έτσι δεν είναι?

tipos
17-08-16, 00:04
Εχει 2 αισθητηρες στη καταψυξη και ενα η δυο στη συντηρηση αναλογα το μοντελο.Αν το στοιχειο της συντηρησης ειναι εξωτερικο τοτε εχει εναν πανω στο στοιχειο,αν το στοιχειο ειναι χωνευτο τοτε εχει ενα στο χωρο και ενα πανω στο στοιχειο μεσα στη μονωση.
Οι πρωτες μετρησεις θερμοκρασιας δεν αντιστοιχουν σε αυτες που επιλεγεις,ειδικα στην καταψυξη γιατι εχει ενα σωληνα επιστροφης κοινο με την συντηρηση,οποτε οταν δουλευει η συντηρηση <<κλεβει>> λιγο και η καταψυξη.Αν συνεχισει το ιδιο προβλημα με τη συντηρηση και αυριο τοτε η ο αισθητηρας του στοιχειου εχει θεμα η χανει η βαλβιδα και δινει ταυτοχρονα και στους δυο θαλαμους.
Αφου λοιπον το βεντιλατερ δουλευει τοτε ξεχναμε το post με το link που σου ειπα να δεις.
Κανε τις μετρησεις με τα αισθητηρια παγωμενα και σε θερμοκρασια δωματιου και βλεπουμε

kgtsport
20-08-16, 15:41
.42176421774217842180




Σημερα θα τελειώσω με τις μετρησεις και ελπίζω να βγάλουμε ακρη
χθες δούλεψα μόνο την κατάψυξη, εκλεισα την συντήρηση και έκανα κάποιες μετρήσεις.
Με επιλεγμένο -18 , είχα -17 μετά απο κάποιες ώρες και μετα εως και σήμερα το πρωι είχα -22 σταθερα.
Να τονίσω οτι το μοτερ ήταν την περισσοτερη ώρα σε αναμονη, σε αντιθεση με οταν δουλευε και η συντηρηση που δούλευε σχεδον συνεχεια

το ξυγείο έχει τελικά 3 αισθητήρες. δυο evaporator sensors και έναν air sensor. Ο ενας evaporator ειναι μέσα στην συντηρηση στο καπάκι με το φως , ο άλλος evaporator είναι μέσα στην κατάψυξη και μέσα στις κυψέλες που ψύχουν (εαν τις λέω σωστα) και ο air sensor ειναι στην κατάψυξη, αυτος που φαίνεται όταν ανοιγεις την πόρτα.

Ο evaporator της συντηρησης ήταν στα 3.3 kohm με 30 βαθμους .
Δούλεψα λοιπόν μόνο την συντηρηση και πήρα αυτες τις μετρήσεις

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ------EVAPORATOR SENCOR ΚΑΤΑΨΥΞΗΣ--------AIR SENSOR ΚΑΤΑΨΥΞΗ

29 ------------------------ 4.2 ---------------------------------------------- 4
10 ----------------------- 22 ----------------------------------------------- 13.5
-21.5 --------------------- 60 ----------------------------------------------- 48
12 ------------------------- 15.1 --------------------------------------------- 7
10 ------------------------- 13.6 --------------------------------------------- 8.14

(Συγνωμη για τις γραμμες . το μονο που είναι μειον στα νούμερα ειναι στο -21.5)

επιφυλάσομαι για τις μετρήσεις στα μείον που έκανα, επειδη τα είχε παίξει το θερμομετρο μου και για αυτο και δεν τισ βάζω όλες. Σημερα θα μετρησω με το καινούργιο και θα τις γράψω.
Ανεβαζω και κάποιες φωτό να δείτε πως ήταν η κατάψυξη στους -21 (το χερι στην μια φωτο είναι του μικρου, απο τώρα στα μαστορέματα)
Θα επανελθω το βράδυ

kgtsport
21-08-16, 17:35
Χθες λοιπόν έβαλα να δουλέψει πάλι και η συντήρηση και η κατάψυξη μαζί.
Καταρχήν να πω ότι τελικά η κατάψυξη δουλεύει αλλά όχι όπως θα έπρεπε. Ισως θα πρέπει να αλλάξω τον τίτλο του θέματος
Αργεί πολύ να πιάσει χαμηλές θερμοκρασίες και κατεβάζει πιο πολύ απο οσο το ρυθμίζω.

Ρύθμισα την θερμοκρασία στους 7 βαθμούς για την συντήρηση και στους -18 για την συντήρηση.
Το ψυγείο άρχισε να κάνει τα ίδια.
Κατέβασε αμέσως στην συντήρηση και έφτασε τους -2 ,ενω στην καταψυξη μετά απο αρκετή ωρα έφτασε τους -29!!!
Παρακάτω είναι και οι μετρήσεις

====ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ========EVAPORATOR SENSOR ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ=========EVAPORATOR ΚΑΤΑΨΥΞΗΣ======AIR SENSOR ΚΑΤΑΨΥΞΗΣ
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ//ΚΑΤΑΨΥΞΗ

18.8////////-6.6==================8.8========================12 .6====================10
-1////////////4===================12=========================15. 3==================10.4
-2///////////-7===================11.5========================21 ====================20
2,5/////////-23===================10.3========================7 3====================41
-2///////////-13===================18=========================55 ====================29
6/////////////-29==================9,6=========================11 5===================76,4


Αυτές είναι οι μετρήσεις . Στην φωτογραφία είναι οι τιμες του εξατμιστή EVAPORATOR SENSOR.

Ελπίζω να βγάζετε άκρη έτσι που τα έγραψα και ελπίζω να μπορεί κάποιος να μου πει τι θα μπορούσα να κάνω τελικά

42182

kgtsport
21-08-16, 21:19
Στην τεταρτη σειρα και στην εκτη είναι 73 και 115, δεν ξερω γιατι μου τα βγάζει με κενο

tipos
21-08-16, 22:04
Evaporator sensor στη συντηρηση μεσα στη λαμπα δεν γινεται.Βγαλε φοτο το θαλαμο της συντηρησης και το καρτελακι με τα στοιχεια του ψυγειου για να δουμε πιο μοντελο ειναι.Απο αυτα που γραφεις πιθανολογω οτι ο αισθητηρας συντηρησης που γραφεις ειναι χωρου και οχι evaporator.Aν εχω δικιο τοτε εχεις και τεταρτο αισθητηρα μεσα στη μονωση ο οποιος εχει τη λυση του προβληματος.

kgtsport
22-08-16, 00:27
Καλησπερα Σάκη.
Μέσα στην λάμπα δεν είναι, εχεις δίκιο, λάθος διατύπωση.
Ειναι στο ύψος της λάμπας , στελνω φωτο απο το manual γιατι δεν είμαι σπίτι. Αυριο θα μπορω να σου στειλω τα στοιχεια και το μοντελο του ψυγειου.
Δυστυχως δεν είδα να έχει αλλο αισθητήρα, μακαρι να κανω λα€θος.
Στέλνω και δυο φωτο που έχω μαζι μου , απο την πλακέτα, οπου φαινονται και τα καλωδια απο τα αισθητηρια.

421944219542196

tipos
22-08-16, 00:44
OK. ειναι οντως evaporator και εχει τρεις αισθητηρες.Προσωπικα καταληγω σε αισθητηρα evaporator συντηρησης γιατι οπως γραφεις η συντηρηση παγωνει πολυ και δουλευει πολυ περισοτερο.Η καταψυξη κατεβαζει πολυ γιατι οπως σου ειπα σε αλλο post λειτουργει ως προεκταση της συντηρησης λογο οτι η επιστροφη της συντηρησης ειναι ουσιαστικα το στοιχειο της καταψυξης.Δεν ξερω αν καταλαβαινεις τι θελω να πω.προσπαθω να το περιγραψω οσο ποιο απλα μπορω.

kgtsport
22-08-16, 01:01
Σε καταλαβαίνω, μια χαρα τα λες.
Μακαρι να είναι αυτο. Φαντάζομαι είναι διαφορετικο σαν κωδικος απο της καταψυξης ή είναι τα ίδια?
Θα μιλησουμε αυριο, οταν θα είμαι σπιτι. Σε ευχαριστω και πάλι

kgtsport
22-08-16, 15:37
Σακη σου έστειλα τα στοιχεια σε pm.
Οποτε βρεις κατι ή αν δεν ηρθε καλά το αρχειο, ενημέρωσε με σε παρακαλω.

kgtsport
24-08-16, 03:19
Σημερα έκανα δοκιμη με ποντεσιόμετρο .
Δυστυχως πάλι τα ίδια. Με επιλεγμενη αντισταση στα 11 kohm για την συντηρηση, θα επρεπε να εχω γύρω στους +6 βαθμους.
Κατεβασε -8 και αρχισε να χτυπαει και ο συναγερμος, αυτος που εχει και για την πορτα. Η κατάψυξη με το ζορι να πιασει -12
Δεν βγαζω ακρη. Υπάρχει περίπτωση να είναι λιγο το φρεον ή χαλασμένη η βαλβίδα? Να πω οτι η βαλβιδα δεν ακουγεται να δουλευει
Καμιά ιδεα?

tipos
24-08-16, 22:52
Πολυ λογικο να εχεις αυτα τα αποτελεσματα.Ο αισθητηρας μεταβαλεται απο το στοιχειο το οποιο εχει πολυ χαμυλοτερες θερμοκρασιες οποτε λογικο να πιασει -8.Ο αισθητηρας κραταει την θερμοκρασια του θαλαμου σταθερη,δεν δημιουργει ψυξη αλλα την ελεγχει.Αν του ανεβασεις τα kohm τοτε θα κοψει,αν τα μειωσεις θα παγωσει.Για να κανεις ελεγχο με ποντεσιομετρο θα πρεπει να εισαι απικο κατα την λειτουργια και αυξομιωνεις αναλογα με τις αναγκες,πραγμα δυσκολο.Αν ειχες προβλημα υγρων τοτε δεν θα ειχες τοσο χαμηλες θερμοκρασιες οπως περιγραφεις στα post 23-24.

kgtsport
25-08-16, 19:00
Συγνώμη Σακη αλλά δεν καταλαβαίνω γιατι να εχω αυτα τα αποτελεσματα.
Καταρχην τι εννοεις οταν λες στοιχειο; Ποιο εξαρτημα ειναι αυτο?
Εγω εβαλα να δουλεψει στην αρχη κανονικά το ψυγειο, με το δικο του αισθητήριο συνδεδεμένο στην συντηρηση.
Μολις έφτασε τους 5 βαθμους στην συντηρηση, εκοψα το καλώδιο του αισθητηρίου και σύνδεσα εξωτερικά ενα ποντεσιομετρο το οποίο το είχα ρυθμισει στα 11 kohm, που είναι σαν να εχει στην συντηρηση γυρω στους 7 βαθμους (συμφωνα με τις τιμες αντιστασης του αισθητηριου στο manual).
Αφου το έβαλα το αισθητηριο (ποντεσιομετρο) να δινει εντολή στην πλακέτα οτι η θερμοκρασια είναι 7 βαθμοι, δεν θα έπρεπε να σταματήσει να στέλνει ψυξη στην συντηρηση?
Αν θεωρησουμε οτι το ποντεσιομετρο ειναι ένα αισθητηριο που δεν μεταβαλεται και δινει συνεχεια την ιδια αντισταση , τότε δεν θα επρεπε να εχω συνεχεια σταθερα την ιδια θερμοκρασια στην συντηρηση?
Οσο ειχα συνδεδεμενο το ποντεσιομετρο, μετραγα τις τιμές του αισθητηριου που ήταν μεσα στο ψυγειο και οι τιμες που έπαιρνα συμφωνουσαν με την θερμοκρασια που είχε μεσα η συντηρηση. Ενδεικτικα είχα 12 kohm στους +4 βαθμούς , 16,5 kohm στον -1, και 21 kohm , στους -8
Μηπως τελικα είναι εντάξει το αισθητήριο?

tipos
26-08-16, 00:16
Το στοιχειο ειναι το evaporator στην δικια μας γλωσσα.Ο αισθητηρας περνει τη θερμοκρασια του στοιχειου και οχι του χωρου,γιαυτο και το λεμε αισθητηρα evaporator,το οποιο στοιχειο πιανει θερμοκρασιες που φτανουν -25 και -30 βαθμους.Εσυ εβαλες το ποντεσιομετρο στα 11kohm πραγμα που σημαινει οτι η πλακετα δεχοταν τιμες απο το ποντεσιομετρο οτι ακομα δεν επιασε το στοιχειο τις απετουμενες θερμοκρασιες γιαυτο και συνεχισε να δινει ψυξη στη συντηρηση.Παρε για παραδειγμα τα αισθητηρια της καταψυξης που ειναι 2.Ασε την καταψυξη να δουλεψει και μετρα και τα 2 αισθητηρια,θα δεις οτι παρολο που ειναι και τα 2 μεσα στην καταψυξη το αισθητηριο evaporator εχει μεγαλη διαφορα στη μετρηση απο το αισθητηριο χωρου.Δεν ξερω τι σοι λογισμικο εχει η πλακετα και ελεγχει τη θερμοκρασια χωρου με βαση τη θερμοκρασια του στοιχειου :confused1:

kgtsport
26-08-16, 11:35
Ωραια , τωρα το κατάλαβα το στοιχειο. Αφου λοιπον αντι για το στοιχείο, του βαζω το ποντεσιομετρο με μια σταθερη τιμή , δεν είναι σαν να έχει σταθερη θερμοκρασία? Αρα δεν πρεπει να κοψει την ψυξη? Ειναι σαν να έπιασε το στοιχειο 7 βαθμους, γιατι να κατεβασει -8?
Το στοιχειο το αφησα μέσα στην συντηρηση αλλα δεν είχε καμια σχεση με όλο το κυκλωμα μιας και είχα κοψει τα καλωδια του που βγαινουν πισω απο το ψυγειο.
Τωρα για τα στοιχεια της καταψυξης ειναι οπως το λες, στον ιδιο χωρο αλλα σε διαφορετικα σημεία. Φανταζομαι οτι το στοιχειο που είναι πανω στην ψυξη, μεσα στις κυψελες αλουμινιου (να μου μαθεις και αυτο πως το λενε :biggrin: ) σιγουρα θα πιασει πολυ χαμηλοτερες θερμοκρασιες απο οτι αυτο που ειναι στον χωρο της καταψυξης.
Αυτα που λεω, δεν ξερω αν είναι σωστά, λεω απλά την αποψη μου και προσπαθω να βρω τι φταιει.

kgtsport
26-08-16, 18:53
42209

Να και μια φωτογραφια πως συνδεσα το ποντεσιομετρο.
Τα κομενα καλωδια ειναι απο το αισθητηριο το οποιο εμεινε μεσα στο ψυγειο, αλλα δεν επηρεαζε την λειτουργεια μιας και δεν επικοινωνούσε με την πλακετα.

tipos
28-08-16, 20:34
Ωραια , τωρα το κατάλαβα το στοιχειο. Αφου λοιπον αντι για το στοιχείο, του βαζω το ποντεσιομετρο με μια σταθερη τιμή , δεν είναι σαν να έχει σταθερη θερμοκρασία? Αρα δεν πρεπει να κοψει την ψυξη? Ειναι σαν να έπιασε το στοιχειο 7 βαθμους, γιατι να κατεβασει -8?
Το στοιχειο το αφησα μέσα στην συντηρηση αλλα δεν είχε καμια σχεση με όλο το κυκλωμα μιας και είχα κοψει τα καλωδια του που βγαινουν πισω απο το ψυγειο.
Τωρα για τα στοιχεια της καταψυξης ειναι οπως το λες, στον ιδιο χωρο αλλα σε διαφορετικα σημεία. Φανταζομαι οτι το στοιχειο που είναι πανω στην ψυξη, μεσα στις κυψελες αλουμινιου (να μου μαθεις και αυτο πως το λενε :biggrin: ) σιγουρα θα πιασει πολυ χαμηλοτερες θερμοκρασιες απο οτι αυτο που ειναι στον χωρο της καταψυξης.
Αυτα που λεω, δεν ξερω αν είναι σωστά, λεω απλά την αποψη μου και προσπαθω να βρω τι φταιει.Στοιχειο-evaporator-εξατμιστης ειναι το ιδιο πραγμα,ειναι το κυλωμα σωληνωσης που δημιουργειται η ψυξη,δεν εχει καμοια σχεση με αισθητηρα.Κακως ειπα τη λεξη στοιχειο γιατι το πραγμα μπλεχτηκε απο μια λεξη.
Ο αισθητηρας λοιπον ακουμπαει πανω στο evaporator και μεταβαλεται αναλογα με τη θερμοκρασια που δεχεται απο αυτο[evaporator].Η θερμοκρασια που πιανει το evaporator δεν ειναι πανω απο το μηδεν αλλα πολλους βαθμους κατω του μηδενος.Εσυ βαζεις το ποντεσιομετρο σαν να διεγειρεται το αισθητηριο στους 7 βαθμους ενω χρειαζεται η πλακετα περισσοτερα kohm για να γυρισει τη βαλβιδα στην καταψυξη η για να σταματησει το μοτερ.

kgtsport
28-08-16, 23:18
Ωραια, ακομα και έτσι που είναι, το αισθητηριο της συντηρησης ακουμπάει στην πλάτη του ψυγειου που δεν είναι παγωμένη, δεν ειναι σαν της καταψυξης που ακουμπαει πάνω στο κύκλωμα. Εγω βάζω το ποντεσιόμετρο σύμφωνα με τις τιμές που δίνει το manual και παίρνω και αυτο που λέει.Παντως όσο το δουλευα και με αισθητηριο και με ποντεσιομετρο οι τιμες ήταν ίδιες και ηταν ενταξει
Αρα στην συντηρηση δεν θα πιασει κατω απο το μηδεν αμα επιλέξεις θερμοκρασια 7 βαθμους. Θέλεις να πεις πως στην πλάτη της συντηρησης θα πιάσει χαμηλότερες θερμοκρασιες εκει που ακουμπαει το αισθητηριο?
Δεν πάω κόντρα , αυτό που λέω έχω άδικο?
Δεν θέλω να σας σκάω, θέλω να βρω τι φταίει να τελειώνω. Και δεν εννοώ να το κάνω μόνος για να μην πληρώσω απλα να μην ακούω διαγνώσεις του τύπου ''θέλει πλακέτα, κάνει 300 ευρω'' , οπως λενε συνηθως απο την αντιπροσωπεια , ενω στην ουσια ειναι κατι απλο ,οπως κάποιο αισθητηριο ή κάτι τελοσπάντων το οποιο όσο και αν κάνει, να είναι αυτο που φταιει.
και να το πληρωσω.
Μπορουμε απο όλα τα παραπάνω να καταλήξουμε τι μπορει να φταίει?
Μηπως πρέπει να αλλάξω και τιτλο στο θέμα που άνοιξα? Βλεπώ πολλοι το διαβάζουν αλλά πολύ λίγες απόψεις απο άτομα του χώρου, μήπως σας μπερδεύει παιδια ο τίτλος.
Και εννοείται πως εκτιμάω πολύ τον χρόνο και τα όσα μου έχετε πει ως τώρα όλοι και κυρίως εσένα Σάκη, να είστε καλά.

tipos
28-08-16, 23:56
Θέλεις να πεις πως στην πλάτη της συντηρησης θα πιάσει χαμηλότερες θερμοκρασιες εκει που ακουμπαει το αισθητηριο?

Ακριβως αυτο σου λεω.Εκει που ακουμπαει ειναι evaporator απλος το evaporator ειναι πισω απο το πλαστικο και δεν το βλεπεις.
.Βαλε το ποντεσιομετρο καπου στα 45 με 50kohm και την επιλογη θερμοκρασιας στους 9 βαθμους και θα δεις οτι η συντηρηση θα κοψει και εαν εχει καλη ψυξη η καταψυξη τοτε θα κοψει και το μοτερ.Αν αφησεις το ποντεσιομρτρο εκει χωρις να το μεταβαλεις τοτε η συντηρηση δεν θα ξαναπαρει μπρος,θα χασει σιγα σιγα και την ψυξη, και η καταψυξη θα δουλευει κανονικα.Αν εχεις αυτα τα αποτελεσματα που σου ανεφερα τοτε αλαζεις τον αισθητηρα και θα ειναι ο.κ.

kgtsport
03-11-16, 23:48
Καλησπέρα παιδιά.
Αργησα να απαντησω στο θέμα και να το κλείσω , αλλα ήθελα να είμαι σίγουρος.
Τελικά το πρόβλημα ήταν στο αισθητήριο της σηντήρησης. Εγινε αλλαγή με καινούργιο και εδώ και περίπου δύο μήνες ολα πάνε καλά.
Χίλια ευχαριστώ στον tipos για τον χρόνο, τις γνώσεις και τον χρόνο του , χάρη στον οποίο και βρέθηκε λύση.
Σάκη να είσαι καλά και μην ξεχνάς, κάτι περιμένω απο εσένα ..:wiink: