Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [Daewoo] παγος στην εξωτερικη σωληνωσει της πλατης



αλεκος σαββας
15-07-16, 17:55
Ρε παιδια εχει κανει παγο ο πισω σωληνας του ψυγειου κοντα στο σημειο που μπαινει στο εσωτερικο του ψυγειου και μαλλον ειναι και η αιτεια που αναβει συνεχεια το λαμπακι της ψυξεις και τα πραγματα δεν παγωνουν παρα πολυ.τη γινεται σε αυτη τη περιπτωσει

Kostas_tsi
15-07-16, 19:27
Μαλλον εχεις διαροη φρεον

αλεκος σαββας
15-07-16, 21:02
Δηλαδη η διαρροει φρεων διμιουργει παγο επανω στο σωληνα.το θεμα ειναι οτι εαν ηταν διαρροει δεν θα χε αδιασει.γιατι αυτο το προβλημα της το κανει κανα δυο χρονια και τη διαφορα με την αλλαγη θερμοκρασιας την καταλαβενει μονο το καλοκαιρι που αυξανεται η θερμοκρασια του σπιτιου.τωρα για των παγο στο σωληνα δεν ξερω εαν ηταν και περσυ αλα τωρα που της ειπα να το τραβιξει για να το καθαρισει απο πισω το ειδε

Κυριακίδης
15-07-16, 22:21
Δηλαδη η διαρροει φρεων διμιουργει παγο επανω στο σωληνα.
ναι δημιουργεί πάγο αλλά όχι όπως στην περίπτωση σου , κανονικά σε έλλειψη υγρών αυτήν την ανωμαλία την βλέπουμε στο εσωτερικό του θαλάμου και των στοιχείων.


το θεμα ειναι οτι εαν ηταν διαρροει δεν θα χε αδιασει.
Εξαρτάτε από το μέγεθος της διαρροής , άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι για τον λόγο αυτό υπάρχουν εργαλεία ανίχνευσης διαρροών που είναι ικανά να εντοπίσουν 3 γραμμάρια ανά έτος διαρροής.


γιατι αυτο το προβλημα της το κανει κανα δυο χρονια και τη διαφορα με την αλλαγη θερμοκρασιας την καταλαβενει μονο το καλοκαιρι που αυξανεται η θερμοκρασια του σπιτιου
Μήπως το καλοκαίρι δουλεύει συνεχώς το μοτέρ χωρίς να κάνει παύσεις από θερμοστάτη? (και λογικά δεν κάνει παύσεις αν έχει και μειωμένη απόδοση .)
Αυτόν τον πάγο που λες εξωτερικά και κοντά στην επιστροφή του μοτέρ , λογικά θα τον πετύχεις αν το μπουκώσεις με περισσότερο φρέον του κανονικού αλλά και λιγότερο ανάλογα τον τύπο του ψυγείου.
έχει περάσει το συγκεκριμένο ψυγείο στο παρελθόν από μάστορα για κάποια επισκευή? και αν ναι ποια?

tipos
15-07-16, 22:32
Φανταζομαι οτι τι ψυγειο ειναι nofrost.Αν εχω δικιο δες αν εχει μπουκωσει το στοιχειο με χιονι και αν δουλευει κανονικα ο ανεμηστηρας.

αλεκος σαββας
15-07-16, 23:08
No frost ειναι.ο παγος ειναι στη γωνια που κανει ο σωληνας για να μπει μεσα στο κουφιο του ψυγειου.παλιοτερα με ειπε οτι εβγαζε ολη την ωρζ νετα απο πισω μεχρι που της σαπισε το ξυλο απο το ξυλο της πορτας.τωρα δε της βγαζει αλο νερο αλα δεν παγωνει πλεον το ψυγειο και κανει το παγο που σας ειπα.απο που να ξεκινησω για να δω τη προβλημα εχει

tipos
15-07-16, 23:36
Γιανα συνεχιζει να εχει παγο αυτο σημαινει οτι δουλευει συνεχεια και οτι απο αποψη υγρων ειναι οπως σου λεει ο πετρος στο τελος του#4.Ιδια περιπτωση εχω συναντησει σε pitso nofrost παλαιου τιπου πολλες φορες και ηταν απο τους λογους που σου γραφω στο #5 με αποτελεσμα να μην αποδιδει το ψυγειο και να σχηματιζει παγο στην επιστροφη.Στα daewoo ειναι συχνη η περιπτωση καμενης αντιστασης αποψυξης και οι μειωμενες στροφες στο βεντιλατερ απο τζογο στα κουζινετα.

αλεκος σαββας
16-07-16, 00:01
Που ειναι η αντισταση αποψυξης πως ειναι και πως την ελενγχω για να ξεκινησω εστω απο καπου

tipos
16-07-16, 00:18
Πρωτα θα ανοιξεις το καλημα στην καταψυξη ωστε ναδεις αν εχει παγο στο στοιχειο τοσο ωστε να μην κυκλοφορει ο αερας.Η αντισταση βρισκεται κατω απο το στοιχειο και ειναι γυαλινη.Αν δεν εχεις παγο τοτε δεν εχεις προβλημα με την αντισταση.Αν εχει παγο θα πρεπει να λιωσει πρωτα ο παγος και μετα να φτασεις στην αντισταση.Αφου λιωσει ο παγος θα πρεπει να σηκωσεις το στοιχειο αφου πρωτα αφαιρεσεις τον ανεμηστηρα και τις δυο βιδες που κρατουν το στοιχειο στις δυο πανω γωνιες του.Το σηκωμα του στοιχειου θα πρεπει να γινει με πολυ προσοχη γιατι μπορει να σπασει-τσακισει η σωληνα.Ο ελεγχος της αντιστασης πρωτα γινεται οπτικα,δηλαδη αν εχει σπασει το γυαλινο καλυμα της.Αν δεν εχει σπασει θα πρεπει να την μετρησεις με πολυμετρο αφου βρεις τα καλωδια της.Παγος μπορει να παρουσιαστει και απο χαλασμενο ανεμηστηρα,για το λογο αυτο το πρωτο πραγμα που θα δεις ειναι αν ο ανεμηστηρας δουλευει πιεζοντας τον διακοπτη πορτας με το χερι σου και εφοσον δουλευει αν περιστρεφεται με δυναμη και ομαλα χωρις θορυβο.

Κυριακίδης
16-07-16, 08:38
Φίλε Σάκη το #9 είναι έτσι κι αλλιώς μια σωστή διαδικασία , αλλά όταν ο νηματοθέτης λέει ... "δουλεύει καλά τον χειμώνα αλλά όχι το καλοκαίρι" ?
Συμφωνείς για καλύτερα να του προτείνουμε την πιο εύκολη διαδικασία που είναι η χειροκίνητη απόψυξη , να το δοκιμάσει εκ νέου από την αρχή αλλά για τις πρώτες ώρες να μας πει τι θερμοκρασίες έπιασε το κοντέρ όσο αφορά στον τομέα απόδοσης ψύξης αλλά και στο αν στις πρώτες ώρες δεν καταφέρνει να κόβει σε εύλογο χρόνο από θερμοστάτη. Λογικά η αντίσταση για 2 χρόνια όπως αναφέρει που έχει και το πρόβλημα , πρέπει να είναι καλή.

tipos
16-07-16, 20:20
Φίλε Σάκη το #9 είναι έτσι κι αλλιώς μια σωστή διαδικασία , αλλά όταν ο νηματοθέτης λέει ... "δουλεύει καλά τον χειμώνα αλλά όχι το καλοκαίρι" ?
Συμφωνείς για καλύτερα να του προτείνουμε την πιο εύκολη διαδικασία που είναι η χειροκίνητη απόψυξη , να το δοκιμάσει εκ νέου από την αρχή αλλά για τις πρώτες ώρες να μας πει τι θερμοκρασίες έπιασε το κοντέρ όσο αφορά στον τομέα απόδοσης ψύξης αλλά και στο αν στις πρώτες ώρες δεν καταφέρνει να κόβει σε εύλογο χρόνο από θερμοστάτη. Λογικά η αντίσταση για 2 χρόνια όπως αναφέρει που έχει και το πρόβλημα , πρέπει να είναι καλή.

Σωστα το εθεσες φιλε Πετρο απλως ο Αλεκος μας ειπε οτι σταματησε να βγαζει νερο τωρα αλλα εξακολουθει να μην ψυχει και να εχει παγο στην επιστροφη,για αυτο το λογο του ειπα να το ανοιξει ωστε να γνωριζει και αυτος αλλα και εμεις αν η βλαβη προερχεται απο παγο η ανεμηστηρα.Εξαλου το daewoo ανοιγει πολυ ευκολα,σε καποια μοντελα δεν χρειαζεται καν εργαλεια.