PDA

Επιστροφή στο Forum : [Brandt] Brandt WT06725E



andyferraristi
08-06-16, 21:30
Καλησπέρα. Στο πλυντήριο ενός γνωστού μου (Brandt WT06725E, Enr δεν βρέθηκε), συμβαίνει το περίεργο σύμπτωμα που φαίνεται στο βίντεο που δημοσιεύω εδώ (https://www.youtube.com/watch?v=T87l3eWr3Ko) (ο περιγράφων είναι ο κάτοχος). Το ερώτημα που έχω είναι το εξής: Πως γίνεται να ξεκινάει το μοτέρ αμέσως μετά το πάτημα του κουμπιού, χωρίς να του δώσει χρόνο να πάρει νερά ??? Να υποθέσω κολλημένο πρεσσοστάτη (ο οποίος προφανώς εσφαλμένα "ενημερώνει" την πλακέτα ότι υπάρχει νερό στον κάδο), ή είναι κάτι άλλο ???
Για να είμαι πιο πλήρης, να αναφέρω ότι μετά από αυτό το βραχύ spin του μοτέρ το πλυντήριο νεκρώνει και δεν κάνει τίποτε άλλο (δυστυχώς όμως δεν έχω πληροφόρηση για το εάν υπάρχει κάποια οπτική ένδειξη).
Επιπλέον να αναφέρω ότι το πλυντήριο δοκιμάστηκε και σε άλλο πρόγραμμα, με το ίδιο ακριβώς σύμπτωμα.
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. Σας ευχαριστώ ...

Κυριακίδης
08-06-16, 21:53
Παραβιάστηκε και το μπλόκο πόρτας ! που λογικά θέλει και κάποιον χρόνο για να ενεργοποιηθεί .

tipos
08-06-16, 22:03
Γιασου Ανδρεα.2 οι πιθανοτητες κατα τη γνωμη μου.Οταν ξεκιναμε ενα προγραμμα στο συγκεκριμενο πλυντηριο τοτε αυτο πριν παρει νερο κανει τσεκ στο ηλεκτρικο κυκλωμα του μοτερΑν το μοτερ ξεκινησει με τον τροπο που βλεπω στο video τοτε η εχει προβλημα ταχογενητριας η εχει βραχυκυκλωσει το triac στην πλακεται

andyferraristi
08-06-16, 22:04
Παραβιάστηκε και το μπλόκο πόρτας ! που λογικά θέλει και κάποιον χρόνο για να ενεργοποιηθεί .

Πέτρο καλησπέρα. Τι εννοείς λέγοντας "Παραβιάστηκε και το μπλόκο πόρτας" ??? Μήπως ότι πήγε να δουλέψει με την πόρτα ανοικτή (βάζοντας ενδεχομένως κάποιο αντικείμενο στο μπλόκο), ή μήπως ότι ανοίχτηκε η πόρτα κατά τη λειτουργία ??? Μπορείς να το γράψεις λίγο πιο περιεκτικός ???
Και εάν υποθέσουμε ότι κάτι τέτοιο συνέβη, πως διορθώνεται ???

andyferraristi
08-06-16, 22:06
... εχει βραχυκυκλωσει το triac στην πλακεται

Καλησπέρα και σε 'σένα Σάκη. Ενδιαφέρον αυτό που μου γράφεις να ελεγχθεί (γιατί στην άλλη περίπτωση μιλάμε για μοτέρ) ...

tipos
08-06-16, 22:14
(γιατί στην άλλη περίπτωση μιλάμε για μοτέρ) ...
οχι απολυτα,μπορει να μην παταει καλα η φισα η να εχει κοπει καποιο καλωδιο στη φισα του μοτερ,μια πιο σπανια περιπτωση ειναι να εχει σπασει ο μαγνητης της ταχογενητριας.Σε brand δεν το εχω δει αυτο αλλα σε whirpool πολες φορες .

andyferraristi
08-06-16, 22:23
... μπορει να μην παταει καλα η φισα η να εχει κοπει καποιο καλωδιο στη φισα του μοτερ ...

Αυτό μπορεί και να είναι γιατί απ' ότι ξέρω η φίσα είχε λιώσει στο παρελθόν, και τα καλώδια ενώθηκαν στον "αέρα". Μόλις ενημερώθηκα σχετικά με αυτό (σαν δευτερεύον όμως ζήτημα), πρότεινα να γίνει η ένωσή τους με κλέμα, οπότε τώρα θα του πω να το επισπεύσει. Πες μου όμως κάτι τελευταίο. Το μοτέρ τροφοδοτείται από Triac, ή από Relay ??? Σε ρωτάω γιατί στην πλακέτα υπάρχουν απάνω τρία Relays, τα οποία όμως δείχνουν καλά (οπτικά τουλάχιστον), και τα οποία δεν τα έχω ελέγξει με πολύμετρο. Δυαστυχώς σχέδιο κυκλώματος δεν βρήκα πουθενά ...

tipos
08-06-16, 22:36
Τα 2 ρελε ειναι για την αναστροφη και το στυψιμο και το ενα ειναι για την θερμανση.Το triac στελνει την αναλογη ταση για να δουλεψει το μοτερ.Την ακριβη λειτουργεια του triac δεν μπορω να σου την εξηγησω γιατι δεν ειμαι ηλεκτρονικος.Οτι ξερω για τα ηλεκτρονικα εξαρτηματα τα ξερω πρακτικα.Ισως καποιος φιλος απο το forum να στο εξηγησει καλυτερα.

andyferraristi
08-06-16, 22:47
Την ακριβη λειτουργεια του triac δεν μπορω να σου την εξηγησω γιατι δεν ειμαι ηλεκτρονικος.Οτι ξερω για τα ηλεκτρονικα εξαρτηματα τα ξερω πρακτικα.Ισως καποιος φιλος απο το forum να στο εξηγησει καλυτερα.

Όχι Σάκη δεν χρειάζεται να μου την εξηγήσεις, την ξέρω (είμαι ηλεκτρονικός). Απλά ήθελα να μάθω από που τροφοδοτείται το μοτέρ, γιατί δεν βρίσκω πουθενα το σχηματικό (του είπα να ψάξει στο πλυντήριο μήπως υπήρχε σε κάποιο "κρυφό" θηκάκι, αλλά δεν βρήκε κάτι). Πάντως σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις "κατευθυντήριες γραμμές" που μου δώσατε. Θέλω να πιστεύω ότι σύντομα θα έχω νέα. Καληνύχτα προς το παρόν, και θα τα πουμε τις επόμενες ημέρες ...

diony
08-06-16, 23:10
Έλεγξε και την περίπτωση μήπως ξεκούμπωσε το πηνίο της ταχογεννήτριας ή δεν περιστρέφεται ο μαγνήτης , στη φωτογραφία που έχω από παρόμοιο μοντέλο , ο μαγνήτης, είχε ξεκουμπώσει από το καρέ του , δεν έπεσε κάτω , αλλά και δεν περιστρεφόταν , με αποτέλεσμα δεν έστελνε feedback στην κάρτα ελέγχου τα αναμενόμενα βολτ και η πλακέτα ανέβαζε τάση κ.ο.κ.


41899

Κυριακίδης
08-06-16, 23:30
Πέτρο καλησπέρα. Τι εννοείς λέγοντας "Παραβιάστηκε και το μπλόκο πόρτας" ??? Μήπως ότι πήγε να δουλέψει με την πόρτα ανοικτή (βάζοντας ενδεχομένως κάποιο αντικείμενο στο μπλόκο), ή μήπως ότι ανοίχτηκε η πόρτα κατά τη λειτουργία ??? Μπορείς να το γράψεις λίγο πιο περιεκτικός ???
Και εάν υποθέσουμε ότι κάτι τέτοιο συνέβη, πως διορθώνεται ???
Λογικά σε όλα τα πλυντήρια όλο το ρεύμα τους (για τις κύριες βαριές λειτουργίες /μοτέρ / αντίσταση κτλ ) περνάει από το μπλόκο πόρτας και αφού κλειδώσει (δεν εννοώ την πόρτα που στο βίντεο είναι κλειστή , αλλά το ηλεκτρομάνταλο και αυτό μετά από κάποια δευτερόλεπτα κλειδώνει την πόρτα και αργότερα παίρνει νερό κτλ) Το πως επέτρεψε στο μοτέρ να γυρίσει άμεσα είναι πάρα πολύ περίεργο. Μήπως έγιναν κάποια πειράματα στο μπλόκο πόρτας?

andyferraristi
27-06-16, 16:01
Λοιπόν σήμερα το πλυντήριο ήρθε στα χέρια μου. Αφού είχα αντικαταστήσει το TRIAC στην πλακέτα (ήταν βραχυκυκλωμένο), έβαλα να δοκιμάσω χωρίς όμως νερό στην είσοδο (δεν είχα χρόνο να "στήσω" εγκατάσταση). Αυτά που παρατήρησα ήταν:

1. Το μπλόκο της πόρτας λειτούργησε κανονικά.
2. Το μοτέρ κατά το Start γύρισε για μερικές μοίρες (λιγότερες από 45)
3. Ξεκίνησε να λειτουργεί η αντλία εξόδου (!!!), η οποία λειτουργούσε συνέχεια.

Σκέφτηκα μήπως ο πρεσσοστάτης έδινε κάποια "οδηγία" στην αντλία να λειτουργήσει. Έβγαλα το σωληνάκι του από τον κάδο, το οποίο ήταν καθαρό, και φύσηξα μέσα του ακούγοντας τα κλάκ κανονικά (δεν μέτρησα συνέχειες όμως) ...

Τι άλλο να κοιτάξω ρε παιδιά ???

tipos
27-06-16, 22:55
H αντλια αρχησε να δουλευει μολις κλειδωσε το μπλοκο της πορτας?Αν ναι τοτε εχεις προβλημα στο triac της αντλιας.Το μοτερ σωστα γυρησε για μερικες μοιρες,ετσι πρεπει ,ισα ισα για feedback.

andyferraristi
27-06-16, 23:43
H αντλια αρχησε να δουλευει μολις κλειδωσε το μπλοκο της πορτας?Αν ναι τοτε εχεις προβλημα στο triac της αντλιας.Το μοτερ σωστα γυρησε για μερικες μοιρες,ετσι πρεπει ,ισα ισα για feedback.

Ναι, η αντλία ξεκίνησε μετά το κλείδωμα του μπλόκου. Όσο για την αντλία, είσαι σίγουρος ότι τροφοδοτείται και αυτή από TRIAC ??? Σε καμία περίπτωση δεν σε αμφισβητώ, αλλά απ' ότι θυμάμαι στην πλακέτα είδα μόνο ένα, και αυτό ήταν του μοτέρ του κάδου. Σε κάθε περίπτωση, θα το κοιτάξω και αύριο (για να μη λέω και πράγματα που δεν υφίστανται), και θα ξαναγράψω ...

tipos
27-06-16, 23:46
ακολουθησε τα καλωδια της αντλιας και δες που καταληγουν στην πλακετα.οπτικα τα triac αυτα ειναι σαν τραζιστορ

andyferraristi
28-06-16, 00:04
ακολουθησε τα καλωδια της αντλιας και δες που καταληγουν στην πλακετα.οπτικα τα triac αυτα ειναι σαν τραζιστορ


Ok, το ψάχνω αύριο και ξαναγράφω. Σε ευχαριστώ ...

andyferraristi
28-06-16, 15:59
Λοιπόν όντως βρήκα ένα triac στη γραμμή (που όντως έμοιαζε με transistor). Το μέτρησα και το βρήκα ok. Για να είμαι σίγουρος το έκανα "τράμπα" με άλλο του ίδιου τύπου που που πήρα από άλλο σημείο της πλακέτας, το οποίο και αυτό κατά τις μετρήσεις έδειχνε σωστό. Δυστυχώς το σύμπτωμα παραμένει. Αμέσως μόλις ενεργοποιείται το μπλόκο του καπακιού, γυρνά το μοτέρ μερικές μοίρες, και αμέσως ξεκινά η αντλία εξόδου, η οποία λειτουργεί συνεχόμενα. Απ' ότι είδα από την πλακέτα, το gate του triac λαμβάνει σήμα απ' ευθείας από τον προσέσσορα της πλακέτας. Να υποθέσω ότι εδώ τελειώνουν όλα, οτι μιλάμε δηλαδή για πλακέτα, με ότι αυτό συνεπάγεται, ή υπάρχει κάποιος τρόπος (π.χ. κάποιο reset ενδεχομένως) που θα αναπτερώσει το ηθικό μου ???

Υ.Γ. Εάν θέλετε φωτογραφίες, πείτε μου να ανεβάσω ...

tipos
28-06-16, 21:31
Μετρα ολα τα εξαρτηματα του πλυντηριου για σηγουρια και μετα κατεληξε στην πλακετα.
Αντλια-150-180ohm
βαλβιδα-3,5-4kohm
αντισταση-20-35ohm

andyferraristi
28-06-16, 23:02
Μετρα ολα τα εξαρτηματα του πλυντηριου για σηγουρια και μετα κατεληξε στην πλακετα.
Αντλια-150-180ohm
βαλβιδα-3,5-4kohm
αντισταση-20-35ohm

Λέγοντας βαλβίδα, φαντάζομαι εννοείς την ηλεκτροβάνα στην τροφοδοσία νερού, έτσι ??? Θα τα κοιτάξω αύριο, και θα ξαναγράψω ...

tipos
28-06-16, 23:10
Aκριβως αυτο εννοω.Επισης δες και το αισθητηριο στην αντισταση.Αν θυμαμαι καλα ειναι η 12kohm η 7kohm

andyferraristi
29-06-16, 15:28
Λοιπόν έχω μετρήσεις.

Αντλία: 200 Ω
Βαλβίδα: 3,75 ΚΩ
Αντίσταση: 29,5 Ω
Αισθητήρας αντίστασης: 12 ΚΩ

Όλες οι μετρήσεις ελήφθησαν από τις σοκέτες της πλακέτας, ώστε να ελεγχθούν παράληλλα και οι συνέχειες των συνδέσεων ...

tipos
29-06-16, 21:18
Λοιπόν έχω μετρήσεις.

Αντλία: 200 Ω
Βαλβίδα: 3,75 ΚΩ
Αντίσταση: 29,5 Ω
Αισθητήρας αντίστασης: 12 ΚΩ

Όλες οι μετρήσεις ελήφθησαν από τις σοκέτες της πλακέτας, ώστε να ελεγχθούν παράληλλα και οι συνέχειες των συνδέσεων ...

Τα καλωδια στη φυσα του μοτερ ειναι ο.κ.?Αν κρινω απο τα γραφομενα μαλλον πας για πλακετα.

andyferraristi
29-06-16, 22:22
Τα καλωδια στη φυσα του μοτερ ειναι ο.κ.?Αν κρινω απο τα γραφομενα μαλλον πας για πλακετα.


Εννοείς εάν υπάρχουν σωστές συνέχειες από την πλακέτα μέχρι το μοτέρ ???

tipos
29-06-16, 22:26
Στο #7 γραφεις για προβλημα στα καλωδια.Επισκευαστηκαν σωστα η εγηνε κανενα λαθος?

andyferraristi
29-06-16, 23:31
Δυστυχώς Σάκη αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω. Εάν είχα σχέδιο (το οποίο το έψαξα, αλλά δυστυχώς δεν το βρήκα), θα μπορούσα να το ψάξω, ώστε να είμαι σίγουρος ...

andyferraristi
30-06-16, 16:04
Τα καλώδια μετρήθηκαν (ως προς τη συνέχειά τους), έτσι για την τιμή των όπλων δηλαδή, και βρέθηκαν εντάξει. Αποπειράθηκα να κάνω μια δοκιμή (με τροφοδοσία νερού, που μέχρι τώρα δεν έκανα), μήπως εντοπίσω κάτι διαφορετικό. Μάταιος κόπος. Κατόπιν δοκίμασα κάτι άλλο. Έριξα νερό στον κάδο, ώστε να λειτουργήσει η αντλία εξόδου, μήπως δω κάτι διαφορετικό στη συμπεριφορά. Πάλι τζίφος, αλλά είδα ότι την ώρα που έριχνα νερό στον κάδο, το νερό έφευγε από την αποχέτευση χωρίς να έχει τεθεί σε λειτουργία (ούτε καν στην πρίζα δεν ήταν). Μήπως υπάρχει κάποια λογική εξήγηση για το γιατί συνέβη αυτό ??? Το ρωτώ γιατί απ' ότι καταλαβαίνω υπάρχει η διάθεση από τον κάτοχο να αλλαχθεί η πλακέτα (τη βρήκε γύρω στα 90 Ευρώ), αλλά εφόσον όλα τα άλλα λειτουργούν σωστά ...

Κυριακίδης
30-06-16, 17:50
Πάλι τζίφος, αλλά είδα ότι την ώρα που έριχνα νερό στον κάδο, το νερό έφευγε από την αποχέτευση χωρίς να έχει τεθεί σε λειτουργία (ούτε καν στην πρίζα δεν ήταν). Μήπως υπάρχει κάποια λογική εξήγηση για το γιατί συνέβη αυτό ???
Σήκωσε το στόμιο εξόδου της αποχέτευσης ψηλά .

tipos
30-06-16, 22:33
Εχει δικιο ο Πετρος για το νερο που φευγει.Η ακρη του λαστιχου αποχετευσης πρεπει να βρισκεται πανω απο τη μεση του πλυντηριου.Απο αυτα που γραφεις προσωπικα καταληγω σε αλαγη πλακετας,το κοστος της δεν ειναι παραλογο σε συγκρηση με αλλες μαρκες,μαλιστα για brand μου φαινετε φτηνη .

Κυριακίδης
30-06-16, 22:50
Φίλε tipos θα ήθελα να σχολιάσουμε το μήνυμα #3

Οταν ξεκιναμε ενα προγραμμα στο συγκεκριμενο πλυντηριο τοτε αυτο πριν παρει νερο κανει τσεκ στο ηλεκτρικο κυκλωμα του μοτερΑν το μοτερ ξεκινησει με τον τροπο που βλεπω στο video τοτε η εχει προβλημα ταχογενητριας η εχει βραχυκυκλωσει το triac στην πλακεται
Ας πούμε ότι είναι έτσι όπως τα λες .
Και βλέπουμε στο βίντεο με το που πάει να το ξεκινήσει αμέσως πήρε στροφές το μοτέρ . Το θεωρείς λογικό? (έστω και αν συμφωνήσουμε στην άποψη σου στο #3 )
έστω και αν είχε κλειστή την πόρτα , λογικά το μπλόκο πόρτας για να ενεργοποιηθεί και να κλειδώσει (προτού κάνει όποια μετέπειτα ενέργεια π.χ. να πάρει πρώτα νερό κτλ ) απαιτεί όπως γνωρίζουμε αρκετά πολλά δευτερόλεπτα περισσότερα σε σύγκριση με του βίντεο. Αυτό γιατί δεν θεωρείται προβληματισμός? (είχα την άποψη ότι όσο αφορά το ηλεκτρονικό μέρος για τους ελέγχους που λες να έχεις δίκιο και να είναι επιτρεπτό ) αλλά χωρίς να έχει κλειδώσει εκ τον προτέρων το μπλόκο και προτού να πάρει νερό πως είναι δυνατόν να περιστραφεί ένα μοτέρ ? ή ας πούμε να δουλέψει "κατά λάθος και πρόωρα " μια αντίσταση θέρμανσης νερού ? αυτό λογικά δεν πρέπει να γίνει μόνο και μόνο αφού κλειδώσει πρώτα το μπλόκο πόρτας?

andyferraristi
30-06-16, 23:07
Πέτρο καλησπέρα. Το αρχικό πρόβλημα (δηλαδή η άμεση περιστροφή του μοτέρ), όντως οφειλόταν σε βρχυκυκλωμένο triac, το οποίο και αντικαταστάθηκε. Αμέσως μετά ακολούθησε το τρέχον σύμπτωμα, δηλαδή μόλις ενεργοποιηθεί το μπλόκο της πόρτας (σίγουρα λειτουργεί) περιστρέφεται το μοτέρ του κάδου κατά μερικές μοίρες, και κατόπιν ξεκινά η αντλία αποχέτευσης, η οποία και λειτουργεί συνεχώς χωρίς καμία άλλη αντίδραση. Η αντλία ενεργοποιείται από άλλο triac, το οποίο είναι καλό, ενώ το σήμα το λαμβάνει κατ' ευθείαν από τον προσέσσορα.

tipos
30-06-16, 23:11
Φίλε tipos θα ήθελα να σχολιάσουμε το μήνυμα #3

Ας πούμε ότι είναι έτσι όπως τα λες .
Και βλέπουμε στο βίντεο με το που πάει να το ξεκινήσει αμέσως πήρε στροφές το μοτέρ . Το θεωρείς λογικό? (έστω και αν συμφωνήσουμε στην άποψη σου στο #3 )
έστω και αν είχε κλειστή την πόρτα , λογικά το μπλόκο πόρτας για να ενεργοποιηθεί και να κλειδώσει (προτού κάνει όποια μετέπειτα ενέργεια π.χ. να πάρει πρώτα νερό κτλ ) απαιτεί όπως γνωρίζουμε αρκετά πολλά δευτερόλεπτα περισσότερα σε σύγκριση με του βίντεο. Αυτό γιατί δεν θεωρείται προβληματισμός? (είχα την άποψη ότι όσο αφορά το ηλεκτρονικό μέρος για τους ελέγχους που λες να έχεις δίκιο και να είναι επιτρεπτό ) αλλά χωρίς να έχει κλειδώσει εκ τον προτέρων το μπλόκο και προτού να πάρει νερό πως είναι δυνατόν να περιστραφεί ένα μοτέρ ? ή ας πούμε να δουλέψει "κατά λάθος και πρόωρα " μια αντίσταση θέρμανσης νερού ? αυτό λογικά δεν πρέπει να γίνει μόνο και μόνο αφού κλειδώσει πρώτα το μπλόκο πόρτας?

Πετρο ο χρονος κλειδωματος δεν ειναι ιδιος σε ολα τα πλυντηρια,πχ σε καποια aeg κλειδωνει σε 1 sec.Στο συγκεκριμενο πλυντηριο ο χρονος προσωπικα δεν με προβληματιζει,θα μπορουσε καλιστα καποιος να εχει κανει bypas στο διακοπτη,εξαλου αν δεν κλειδωσει σε περιπτωση που δεν ειναι πειραγμενο τοτε απλα δεν θα δουλεψει το υπολοιπο πλυντηριο
Οσο αφορα το ξεκινημα του μοτερ η πρωτη κινηση που κανουν ολα τα brand ανω φορτωσης με πλακετα ειναι να παρει στροφη λιγες μοιρες το τυμπανο ωστε να ειναι σηγουρο οτι οι εσωτερικες πορτες ειναι κλειστες,αν ειναι ανοιχτες τοτε το μοτερ δεν μπορει να γηρησει με αποτελεσμα να μην εχουμε feedback απο την ταχογενητρια και το βγαζει σαν βλαβη στο καντραν.Στα μοντελα με οθονη θα βγαλει D 07 ηD 17.
Η αντισταση για να δουλεψει θα πρεπει πρωτα να οπλισει ο πιεσοστατης,αυτο ειναι αρχη για ολα τα πλυντηρια για λογους ασφαλειας

andyferraristi
30-06-16, 23:26
Η αντισταση για να δουλεψει θα πρεπει πρωτα να οπλισει ο πιεσοστατης,αυτο ειναι αρχη για ολα τα πλυντηρια για λογους ασφαλειας

Αυτό το τελευταίο μπορώ να το επιβεβαιώσω κι εγώ. Όσο έκανα ελέγχου στο πλυντήριο, παρατήρησα ότι στο ένα καλώδιο τροφοδοσίας της αντίστασης παρεμβάλεται σε σειρά ο πρεσσοστάτης, ο οποίος ενεργοποιούταν (και φυσικά έδινε συνέχεια) ότσν φύσαγα στον σωλήνα του ...

Κυριακίδης
30-06-16, 23:53
Λοιπόν σήμερα το πλυντήριο ήρθε στα χέρια μου. Αφού είχα αντικαταστήσει το TRIAC στην πλακέτα (ήταν βραχυκυκλωμένο), έβαλα να δοκιμάσω χωρίς όμως νερό στην είσοδο (δεν είχα χρόνο να "στήσω" εγκατάσταση). Αυτά που παρατήρησα ήταν:

1. Το μπλόκο της πόρτας λειτούργησε κανονικά.
2. Το μοτέρ κατά το Start γύρισε για μερικές μοίρες (λιγότερες από 45)
3. Ξεκίνησε να λειτουργεί η αντλία εξόδου (!!!), η οποία λειτουργούσε συνέχεια.

Σκέφτηκα μήπως ο πρεσσοστάτης έδινε κάποια "οδηγία" στην αντλία να λειτουργήσει. Έβγαλα το σωληνάκι του από τον κάδο, το οποίο ήταν καθαρό, και φύσηξα μέσα του ακούγοντας τα κλάκ κανονικά (δεν μέτρησα συνέχειες όμως) ...

Τι άλλο να κοιτάξω ρε παιδιά ???


έβαλα να δοκιμάσω χωρίς όμως νερό στην είσοδο

Από το παραπάνω μήνυμα και μέχρι σήμερα δεν το δοκίμασες κανονικά με την παροχή νερού?

tipos
01-07-16, 00:14
Ανδρεα κατι μου ξεφυγε και δεν σε ρωτησα,ο πιεζοστατης ποσα καλωδια εχει?Το ρωταω γιατι υπαρχει περιπτωση να εχει επαφη υπερχυλησης και να ειναι κολυμενη με αποτελεσμα να δουλευει συνεχεια η αντλια.Αν μπορεις ανεβασε foto με τον πιεζοστατη και τα καλωδια του

andyferraristi
01-07-16, 08:22
Από το παραπάνω μήνυμα και μέχρι σήμερα δεν το δοκίμασες κανονικά με την παροχή νερού?

Όχι. Οι δοκιμές με παροχή νερού ξεκίνησαν εχθές, αλλά τα αποτελέσματα παρέμειναν τα ίδια ...


Ανδρεα κατι μου ξεφυγε και δεν σε ρωτησα,ο πιεζοστατης ποσα καλωδια εχει?Το ρωταω γιατι υπαρχει περιπτωση να εχει επαφη υπερχυλησης και να ειναι κολυμενη με αποτελεσμα να δουλευει συνεχεια η αντλια.Αν μπορεις ανεβασε foto με τον πιεζοστατη και τα καλωδια του

Ο πιεζοστάτης έχει τέσσερα εισερχόμενα καλώδια. Τα δύο, όπως γράφω και παραπάνω, είναι σε σειρά με την αντίσταση και την ενεργοποιούν μάλλον όταν γεμίσει νερό ο κάδος (όταν φυσάω στο σωληνάκι δηλαδή). Επισυνάπτω φωτογραφίες ...

4200742008

tipos
01-07-16, 19:37
Λογικα εχει επαφη υπερχυλησης.Απο τα 4 καλωδια το1 ειναι γενικο και σε ηρεμια κλεινει με ενα απο τα αλλα3.Οταν τον φυσας τοτε το γενικο ανοιγει το κυκλωμα και δινει στο καλωδιο της αντιστασης.Οταν τον φυσας με δυναμη τοτε το γενικο εκτος απο την επαφη της αντιστασης κλεινει κυκλωμα και με την επαφη της υπερχυλησης.Κατα το φυσημα ακους 1 κλακ και οχι 2,το κλεισημο της γενικης επαφης με αυτη της υπερχυλησης δεν παραγει κανεναν ηχο.Θα πρεπει με το πολυμετρο να κανεις μετρησεις ωστε να βρεις πια επαφη ειναι της υπερχυλησης και στη συνεχεια να βγαλεις το καλωδιο πανω απο τη φυσα ,να το μονωσεις και να κανεις δοκιμη.Σε περιπτωση που δουλεψει αλαζεις ενα πιεζοστατη και θα εισαι ενταξη πιστευω.

andyferraristi
02-07-16, 12:34
Λογικα εχει επαφη υπερχυλησης.Απο τα 4 καλωδια το1 ειναι γενικο και σε ηρεμια κλεινει με ενα απο τα αλλα3.Οταν τον φυσας τοτε το γενικο ανοιγει το κυκλωμα και δινει στο καλωδιο της αντιστασης.Οταν τον φυσας με δυναμη τοτε το γενικο εκτος απο την επαφη της αντιστασης κλεινει κυκλωμα και με την επαφη της υπερχυλησης.Κατα το φυσημα ακους 1 κλακ και οχι 2,το κλεισημο της γενικης επαφης με αυτη της υπερχυλησης δεν παραγει κανεναν ηχο.Θα πρεπει με το πολυμετρο να κανεις μετρησεις ωστε να βρεις πια επαφη ειναι της υπερχυλησης και στη συνεχεια να βγαλεις το καλωδιο πανω απο τη φυσα ,να το μονωσεις και να κανεις δοκιμη.Σε περιπτωση που δουλεψει αλαζεις ενα πιεζοστατη και θα εισαι ενταξη πιστευω.

Κατάλαβα. Η απορία μου είναι η εξής. Που μπορεί να είναι η επαφή υπερχείλισης, και πως μπορεί να είναι αυτή ??? Εάν μπορείς να επισυνάψεις κάποιο link - φωτογραφία της (έστω και από άλλο μοντέλο), ώστε να ξέρω γιατί ψάχνω ...

diony
02-07-16, 22:35
Γράψε τα νούμερα που υπάρχουν στις 4 ενεργές επαφές του

tipos
03-07-16, 20:47
Ας υποθεσουμε οτι οι επαφες σου εχουν τους αριθμους 11-12-13-14.Με τον πιεσοστατη σε ηρεμια η 11 επαφη κληνει με την 12.Φησηξε αργα και σταθερα τον πιεζοστατη και μολις ακουσεις το κλακ κρατα σταθερα το φυσημα ωστε να μην χαθει ο αερας,σταθερα ομως ουτε περισοτερο φυσημα ουτε λιγοτερο, θα δεις οτι το 11 κληνει με την 13 και ανοιγει με την 12.Αν φυσηξεις με δυναμη τοτε η 11 θα κλησει με την 14 χωρις να ακουσεις δευτερο κλακ,αυτη ειναι η επαφη υπερχυλησης,βγαζουμε το καλωδιο απο τη φυσα του πιεζοστατη και δοκιμαζουμε.Tωρα ποια ειναι η καθε επαφη στον δικοσου πιεζοστατη αυτο θα πρεπει να το βρεις εσυ με το πολυμετρο σου,ο καθε κατασκευαστης βαζει οτι νουμερο θελει,η αρχη λειτουργειας ολων των πιεζοστατων πλυντηριου ειναι αυτη που σου περιεγραψα.Ενοητε οτι οι μετρησεις πρεπει να γινουν χωρις να ειναι η φυσα κουμπωμενη πανω στον πιεζοστατη

andyferraristi
03-07-16, 23:06
Γράψε τα νούμερα που υπάρχουν στις 4 ενεργές επαφές του

Ok, θα τα σημειώσω αύριο και θα τα γράψω ...

*EDIT*

Τα νούμερα είναι:

505GR201 14/09/08/ * 45-20-280 62847 FAGORBRANDT



Ας υποθεσουμε οτι οι επαφες σου εχουν τους αριθμους 11-12-13-14.Με τον πιεσοστατη σε ηρεμια η 11 επαφη κληνει με την 12.Φησηξε αργα και σταθερα τον πιεζοστατη και μολις ακουσεις το κλακ κρατα σταθερα το φυσημα ωστε να μην χαθει ο αερας,σταθερα ομως ουτε περισοτερο φυσημα ουτε λιγοτερο, θα δεις οτι το 11 κληνει με την 13 και ανοιγει με την 12.Αν φυσηξεις με δυναμη τοτε η 11 θα κλησει με την 14 χωρις να ακουσεις δευτερο κλακ,αυτη ειναι η επαφη υπερχυλησης,βγαζουμε το καλωδιο απο τη φυσα του πιεζοστατη και δοκιμαζουμε.Tωρα ποια ειναι η καθε επαφη στον δικοσου πιεζοστατη αυτο θα πρεπει να το βρεις εσυ με το πολυμετρο σου,ο καθε κατασκευαστης βαζει οτι νουμερο θελει,η αρχη λειτουργειας ολων των πιεζοστατων πλυντηριου ειναι αυτη που σου περιεγραψα.Ενοητε οτι οι μετρησεις πρεπει να γινουν χωρις να ειναι η φυσα κουμπωμενη πανω στον πιεζοστατη

Θα δοκιμάσω αύριο, και ο θεός βοηθός ...

*EDIT*

Βρήκα το καλώδιο που μου περιέγραψες, το απομόνωσα από το φιασάκι, το έθεσα σε λειτουργία (με παροχή νερού κανονικά), αλλά ... τζίφος !!!:saad::saad::saad:

tipos
04-07-16, 20:15
Το καλωδιο που θελω να πιστευω οτι βρηκες το σωστο,ακολουθησετο και δες αν καταληγει στην πλακετα.Αν καταληγει εκει δες το κυκλωμα της πλακετας που αφορα το καλωδιο αυτο.

andyferraristi
04-07-16, 20:50
Το καλωδιο που θελω να πιστευω οτι βρηκες το σωστο,ακολουθησετο και δες αν καταληγει στην πλακετα.Αν καταληγει εκει δες το κυκλωμα της πλακετας που αφορα το καλωδιο αυτο.

Το καλώδιο όντως καταλήγει στην πλακέτα, και εάν θυμάμαι καλά (γιατί δεν το κοίταξα διεξοδικά), παίρνει από ένα triac (μικρούλι, σαν τρανζιστοράκι), αλλά δε μπορώ να στο πω με απόλυτη βεβαιότητα αυτή τη στιγμή ...

tipos
04-07-16, 21:16
Το καλώδιο όντως καταλήγει στην πλακέτα, και εάν θυμάμαι καλά (γιατί δεν το κοίταξα διεξοδικά), παίρνει από ένα triac (μικρούλι, σαν τρανζιστοράκι), αλλά δε μπορώ να στο πω με απόλυτη βεβαιότητα αυτή τη στιγμή ...

Θα πρεπει να το δεις μπας και γλυτωσεις την πλακετο

andyferraristi
04-07-16, 21:19
Θα πρεπει να το δεις μπας και γλυτωσεις την πλακετο

Ok, αύριο πρωΐ πρωΐ σταυρώνω τα δάχτυλά μου, και τσεκάρω. Ευχήσου μου καλή τύχη ...
Εννοείται ότι θα δημοσιέυσω τα αποτελέσματα ...

andyferraristi
05-07-16, 15:44
Λοιπόν έψαξα τη διαδρομή, και έπεσα επάνω στ triac για το οποίο έγραψα στο post #17 (http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=69796&page=2&p=577483&viewfull=1#post577483). Αν και το είχα από τότε τεστάρει (και τραμπάρει με άλλο), το αφαίρεσα και το ξαναέλεγξα, και φυσικά το βρήκα να είναι λειτουργικό. Να υποθέσω ότι αυτή η λούπα είναι η "θηλιά" μου ???

tipos
05-07-16, 22:27
Δυστηχως οταν ολα τα υπολοιπα εξαρτηματα-καλωδιωση ειναι ενταξη τοτε καταληγουμε στην πλακετα.Παντα με επιφηλαξη ομως γιατι κανουμε διαγνωση απο αποσταση.

andyferraristi
05-07-16, 22:44
Πάντως προσπαθήσαμε. Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ από καρδιάς, όπως και όλους όσοι έδωσαν ιδέες στη διερεύνηση του προβλήματος ...

αλεκος σαββας
06-07-16, 19:07
Παιδια ειχα ακριβως το ιδιο θεμα με το δικο μου το brantd.ελυσα ολη τη πλακετα και ηταν ενα μικρο μπουστερ αξιας πεντε ευρω.το αλλαξα και εφτιαξε.μπουστερ ειναι ενα μικρο μαυρο πραγματακι με τρεις αγκιδες που ειναι στη πλακετα και αυτο ρυθμιζει τη λειτουργια του μοτερ

Panoss
06-07-16, 19:45
ηταν ενα μικρο μπουστερ
Μπούστερ; Μήπως ήταν triac;

αλεκος σαββας
06-07-16, 23:49
Εχει δικιο φιλε μου triac ειναι τωρα που το εψαξα.απλα οταν πηγα και το ζητησα ο ηλεκτρονικος μου ειπε οτι λεγετε μπουστερ

andyferraristi
07-07-16, 00:03
Καλησπέρα Αλέκο. Τι εννοείς μπούστερ, ειλικρινά δεν το ξέρω. Επιπλέον, εφόσον διαβάσεις όλο το θέμα εγώ είχα πιθανότατα μόνιμη εντολή στο triac της αντλίας αποχέτευσης. Γράφω "πιθανότατα" γιατί δεν είχα τρόπο να μετρήσω το σήμα από τον προσέσσορα προς το gate του triac (αυτή ήταν η φυσική σύνδεση). Με δεδομένο ότι το triac δεν ήταν βραχυκυκλωμένο, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι για κάποιο λόγο (εσφαλμένα προφανώς) ο προσέσσορας τροφοδοτεί με σήμα το triac, κάτι που παραπέμπει σε πλακέτα. Σου γράφω εν τάχει την ιστορία, για να σε ρωτήσω (εάν μπορείς να μου απαντήσεις). Πως δύναται αυτό το μπούστερ να επηρρεάσει τον προσέσσορα, και να δίνει μόνιμο σήμα στο επίμαχο triac ???

Κυριακίδης
07-07-16, 07:39
Πως δύναται αυτό το μπούστερ να επηρρεάσει τον προσέσσορα, και να δίνει μόνιμο σήμα στο επίμαχο triac ???
Αν πάρουμε την παλιά τακτική εκτός οδήγησης με τρανζίστορ (π.χ. ρελέ ή πλατίνας επαφής) μπορεί να ενεργοποιηθεί ενδιάμεσα της καλωδίωσης από άλλη καλωδίωση ασφαλείας . (δεν είναι απαραίτητο δηλαδή το στάνταρ της οδήγησης μέσω τρανζίστορ , έτσι το βλέπω)