Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [Άλλη] Πρόβλημα με κατάψυξη σε ψυγείο Bauknecht KGCE 3554/O



ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΥΤΣΑΣ
26-06-15, 11:56
Καλημέρα παιδιά και ευχαριστώ γενικότερα για την αποδοχή στο forum σας. Μου δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα με τον καταψύκτη του ψυγείου μου μάρκας bauknecht και μοντέλου KGCE 3554/0 Η κατάψυξη του ψυγείου δεν είναι no frost. Όταν μετά από μια απόψυξη και αφού κατά την επαναλειτουργία του έφτασε στους σωστούς βαθμούς (-18 την επόμενη μέρα ανέβηκαν οι βαθμοί και φυσικά έλειωσαν οι πάγοι. Το ψυγείο έχει δύο κομπρέσορες και δεν επηρεάστηκε η συντήρηση που δούλευε κανονικά. Κατά την επανεκκίνηση του κομπρέσρα τα ψυκτικά στοιχεία άρχισαν να παγώνουν αλλά ως ένα σημείο (περίπου 20 εκατοστά) με τα υπόλοιπα να είναι ζεστά. Ακόμα μετά από πολύωρη παρακολούθηση παρατήρησα και έναν περιοδικό θόρυβο από τον κομπρέσορα (ντρν ντρν ντρν αν τον αποδίδω σωστά) που δεν ακουγόταν στην αρχή της λειτουργίας του. Δεν ξέρω αν το έκανε επειδή ζεστάθηκε ή αν ζοριζόταν γιατί ίσως δεν γινόταν σωστή κυκλοφορία του φρέον. Έτσι ή αλλιώς φυσικά δεν μπορεί να κατεβάσει θερμοκρασία με παγωμένο ούτε το ένα τριακοστό από τα ψυκτικά στοιχεία της κατάψυξης. Τι μπορεί να συμβαίνει :saad:

Κυριακίδης
26-06-15, 22:55
Λίγο περίεργα αυτά που λες , (προκαταβολικά ξέχνα την συντήρηση που δεν μας αφορά και δουλεύει με το δικό του μοτέρ ) . Αναφέρεις λοιπόν για την κατάψυξη -18 που λογικά θα λέγαμε ότι όσον αφορά απόδοση ψύξης είναι εντάξει ... αλλά ... δεν στέκει το άλλο που λες (τα ψυκτικά στοιχεία άρχισαν να παγώνουν αλλά ως ένα σημείο (περίπου 20 εκατοστά)) δεν γίνεται αυτό γιατί αν υποθέσουμε ότι γίνεται , τότε δεν θα επαρκούσε αυτό το συγκεκριμένο μήκος στοιχείων να μας κατεβάσει την ψύξη στους -18 .
Λαμβάνοντας λοιπόν τα παραπάνω δεδομένα , υποθέτω ότι ίσως ήσουν ασαφής (στην φάση της μετά "ξαφνικής " πτώσης της ψύξης ) ως προς το πως δουλεύει το μοτέρ της κατάψυξης (για να δεις στο "πως " δουλεύει το μοτέρ κατάψυξης καλό θα ήταν να σταματούσες το άλλο μοτέρ της συντήρησης γιατί μερικοί μπερδεύονται στο ποιο μοτέρ δουλεύει "συντήρησης ή κατάψυξης?" και πότε .
Δηλαδή υπονοώ να έγινε το εξής .
1) Αρχικά και για κάποια λεπτά , το μοτέρ κατάψυξης λειτουργεί απροβλημάτιστα (εξ ου και η απόδοση -18 )
2) Αργότερα μάλλον κάτι πάει "στραβά" με το μοτέρ κατάψυξης (συγκεκριμένα το ντρν - ντρν) που νομίζω είναι προσπάθειες του μοτέρ να κάνει επανεκκίνηση μετά από παύση και δεν μπορεί (π.χ. χαλασμένο γηρασμένο ρελέ ή σετ ρελέ θερμικό) οπότε δουλεύει ελάχιστα δευτερόλεπτα και σταματά συνεχώς χωρίς να δουλεύει ομαλά . Από αυτό μπορούμε να εξηγήσουμε κάπως , αυτού που λες "ψύξη στοιχείων μόνο στα 20 εκατοστά" .
(βλέπε ρελέ συμπιεστή ψυγείου) είναι εξαρτήματα του μοτέρ .
http://www.mengoulis.gr/c.ANTALLAKTIKA-OIKIAKON-PSYGEION.154260.html

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΥΤΣΑΣ
27-06-15, 17:03
Αγαπητέ Πέτρο, καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. Ίσως δεν έγραψα σωστά κάποια πράγματα ώστε να γίνουν κατανοητά. Η κατάψυξη μετά την επαναλειτουργία της μετά την απόψυξη, έφτασε τους -18 αλλά για μια μέρα. Από την επόμενη μέρα που παρατηρήσαμε ότι έλιωσαν οι πάγοι και ότι υπάρχει πρόβλημα, δεν ξανά έφτασε ποτέ τους -18. Όσε φορές προσπάθησα να το βάλω σε λειτουργία δεν κατάφερε να παγώσει τα στοιχεία της κατάψυξης, εκτός από περίπου 20 εκατοστά που είναι παγωμένα κανονικά. Τώρα όσων αφορά το μοτέρ, επειδή το τράβηξα το ψυγείο είμαι σίγουρος ότι δουλεύει γιατί και το άκουσα προσεκτικά και ζεστάθηκε αρκετά μετά από περίπου μια ώρα που το παρατηρούσα και έβαλα το αυτί μου στο σύστημα απαγωγής θερμότητας (αν το λέω σωστά) που είναι πίσω από το ψυγείο και ακουγόταν να δουλεύει και ήταν ζεστό στην επιστροφή κάτω πριν ξαναμπεί στον κομπρέσορα. Τώρα αν δεν δούλευε σωστά εξ ου και ο θόρυβος αυτό δεν το ξέρω. Λογικά οι υποθέσεις που έκανες πρέπει να είναι σωστές. Δηλαδή ότι μετά από την επανεκκίνηση και την σωστή λειτουργία, κάτι σκάλωσε με την λειτουργία του μοτέρ και δεν δουλεύει πια σωστά.

Κυριακίδης
28-06-15, 19:46
Αν είσαι σίγουρος ότι το συγκεκριμένο μοτέρ της κατάψυξης δουλεύει συνεχώς χωρίς διακοπές ή άλλα προβλήματα αργότερα και πάραυτα εξακολουθείς να βλέπεις μόνο στα 20 εκατοστά (μήκους "γραμμής" σωλήνα της κατάψυξης ) να αποδίδει μόνο μέχρι εκεί ψύξη , τότε θα λέγαμε για έλλειψη υγρών . Αλλά διατηρώ μια επιφύλαξη στο γιατί νωρίτερα μπόρεσε να κατεβάσει όπως λες στους -18 . (εννοείται αν είχε έλλειψη υγρών δεν θα έφτανε η θερμοκρασία στους -18) . Κάτι άλλο θα συμβαίνει που ο τρόπος που μας τα λες ή κάποιες λεπτομέρειες να μην τις γνωρίζουμε. Δεν αποκλείω αυτός ο "περιοδικός θόρυβος" (δηλαδή κάτι που να συμβαίνει αργότερα ) να είναι πρόβλημα στο μοτέρ (δηλαδή θα απαιτούσε συνοπτικές διαδικασίες ελέγχου για να το συμπεράνουμε κάτι τέτοιο π.χ. αν ενώ είναι στους -18 βαθμούς και την ώρα που ακούγεται εκείνος ο περίεργος θόρυβος , και πάραυτα βλέπαμε το μοτέρ να δουλεύει συνεχώς και η θερμοκρασία από εκεί και ύστερα δυσχεραίνει , τότε θα λέγαμε για πρόβλημα στο μοτέρ... δηλαδή από κάποιο σημείο και μετά πέφτει η συμπίεση από το μοτέρ )

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΥΤΣΑΣ
29-06-15, 13:46
Μάλλον κάτι τέτοιο γίνεται αγαπητέ Πέτρο και από ότι βλέπω θα καλέσω τεχνικό να κάνει αυτές τις μετρήσεις. Το κακό είναι πως τώρα μετά από αυτές τις εξελίξεις στο τραπεζικό σύστημα και με 60 ευρώ ανάληψη ημερησίως δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να είμαι σε θέση να φωνάξω τεχνικό και να μπορώ να τον πληρώσω κιόλας, χαχα Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.