PDA

Επιστροφή στο Forum : [AEG] Πλυντηριο Ρουχων AEG lavamat 820



kostas-23
07-05-15, 17:55
ΠΑιδια ,εχω το παραπανω πλυντηριο Ρουχων.Σε καποιο προγραμμα σταματησε με τα νερα μεσα.Επρεπε να στιψει,αλλα δεν ειχε βγαλει τα νερα εξω.Ετσι οταν αρχισε να στιβει,με τα νερα μεσα λογω μεγαλης αντιστασης ταρακουνηθηκε και επεσε η ασφαλεια.Μετα το εβαλα να δουλεψε, αφου εβγαλα τα νερα απο μεσα, σε καποιο προγρααμμα,αλλα δεν παιρνει νερα ουτε τα βγαζει.Η φτερωτη της αντλιας γυριζει ανετα.Τι μπορει να συμβαινει?Ξερει καποιος να μου πει?Επισης μπορω να δωσω στην αντλια ταση 220Volt για να δω εαν δουλευει? Εαν δουλευει τοτε σημαινει οτι χαλασε ο εγκεφαλος?Τι εγκεφαλο εχει,ηλεκτρονικο η μηχανικο?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ>

sofosal
07-05-15, 21:28
ΠΑιδια ,εχω το παραπανω πλυντηριο Ρουχων.Σε καποιο προγραμμα σταματησε με τα νερα μεσα.Επρεπε να στιψει,αλλα δεν ειχε βγαλει τα νερα εξω.Ετσι οταν αρχισε να στιβει,με τα νερα μεσα λογω μεγαλης αντιστασης ταρακουνηθηκε και επεσε η ασφαλεια.Μετα το εβαλα να δουλεψε, αφου εβγαλα τα νερα απο μεσα, σε καποιο προγρααμμα,αλλα δεν παιρνει νερα ουτε τα βγαζει.Η φτερωτη της αντλιας γυριζει ανετα.Τι μπορει να συμβαινει?Ξερει καποιος να μου πει?Επισης μπορω να δωσω στην αντλια ταση 220Volt για να δω εαν δουλευει? Εαν δουλευει τοτε σημαινει οτι χαλασε ο εγκεφαλος?Τι εγκεφαλο εχει,ηλεκτρονικο η μηχανικο?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ>


...δώσε τα στοιχεία από το πινακάκι του πλυντηρίου, να δούμε ποιο ακριβώς είναι....
...αφού αποσυνδέσεις την αντλία μπορείς να την δοκιμάσεις δίνοντας 220 βολτ και έχοντας νερό μέσα να δεις αν το βγάζει...

...Προϋπόθεση είναι η εμπειρία και η γνώση να γίνει κάτι τέτοιο με ασφάλεια!!
Αν δεν είσαι ηλεκτρολόγος θα επέμεινα οποιαδήποτε επιχείρηση επισκευής να γίνει εκτός ρεύματος!!!

από την περιγραφή σου πιθανολογώ πρόβλημα στο μοτέρ του πληντηρίου, δες τα καρβουνάκια!...

kostas-23
08-05-15, 00:05
Το πινακακι εχει τα εξης :914 001 277 00.Το ανοιξα και ειδα οτι εκτος απο τον εγκεφαλο εχει διοδους,αντιστασεις και ενα τρανσιστορ.Επισης εχει και μια αντισταση 4-5 watt νομιζω.Αυριο θα τα εξετασω να δω εαν ειναι καμμενα.Ηθελα να ρωτησω,η αντλια που βγαζει το νερο δουλευει με 220 Volt? Επισης η ηλεκτροβανα που ανοιγει για να παρει νερο το πλυντηριο ,και αυτη με 220 volt δουλευει?Δεν ξερω εαν ειναι τα καρβουνακια καμμενα,γιατι τα ρουχα τα στιβει.Δηλαδη το μοτερ γυριζει με μεγαλη ταχυτητα.
Ευχαριστω παντως για την βοηθεια Αποστολε.

eleCtroAsxetos
08-05-15, 00:27
Το πινακακι εχει τα εξης :914 001 277 00.Το ανοιξα και ειδα οτι εκτος απο τον εγκεφαλο εχει διοδους,αντιστασεις και ενα τρανσιστορ.Επισης εχει και μια αντισταση 4-5 watt νομιζω.Αυριο θα τα εξετασω να δω εαν ειναι καμμενα.Ηθελα να ρωτησω,η αντλια που βγαζει το νερο δουλευει με 220 Volt? Επισης η ηλεκτροβανα που ανοιγει για να παρει νερο το πλυντηριο ,και αυτη με 220 volt δουλευει?Δεν ξερω εαν ειναι τα καρβουνακια καμμενα,γιατι τα ρουχα τα στιβει.Δηλαδη το μοτερ γυριζει με μεγαλη ταχυτητα.
Ευχαριστω παντως για την βοηθεια Αποστολε.
τα ρουχα στιιβονται δια της φυγοκεντρου αφου γυριζει ο καδος. Το πλυντηριο ομως δε διωχνει τα νερα οποτε...ξαναμουλιαζουν στο νερο που βγαζουν αφου δε το διωχνει η αντλια νομιζω
Αυτα γνωριζα να σου πω. Γνωμη μου μην δοκιμασεις να ξαναπιεσεις το πλυντηριο για να προστατευσεις το μοτερ του καδου απο υπερθερμανση ή κοψει το λουρι λογω του βαρους του καδου.

Κυριακίδης
08-05-15, 00:29
1)
Επρεπε να στιψει,αλλα δεν ειχε βγαλει τα νερα εξω.
2)
Ετσι οταν αρχισε να στιβει,με τα νερα μεσα
Λογικά με "τα νερά μέσα" , δεν έπρεπε να στίβει (δίνονται υποψίες για βουλωμένο πιεσσοστάτη στο λάστιχο ή στην υδατοπαγίδα του πιεσσοστάτη, κάνε καθαρισμό) . Δες και φίλτρο αντλίας μήπως είναι βουλωμένο αλλά και πιο πριν την αντλία προς τον κάδο μέσα στις φυσούνες.

diony
08-05-15, 08:10
Ετσι οταν αρχισε να στιβει,με τα νερα μεσα λογω μεγαλης αντιστασης ταρακουνηθηκε και επεσε η ασφαλεια.


αρχικά θα πρέπει να ψάξεις το σημείο βραχυκυκλώματος , κάπου θα υπάρχει μαύρισμα , πιθανό από τις κινήσεις που έκανε ο κάδος στο ανορθόδοξο στύψιμο κάπου θα κτύπησε , σε εξάρτημα ή σε καλώδια

kostas-23
08-05-15, 11:07
Απ'οτι ειδα,η ηλεκτροβανα δεν ανοιγει για να παρει νερο το πλυντηριο.Ο εγκεφαλος δινει 230 βολτ στην ηλεκτροβανα.

diony
08-05-15, 12:13
Τα 230 βολτ πώςτα μέτρησες , με βολτόμετρο ή με δοκιμαστικό?

sofosal
08-05-15, 14:23
Το πινακακι εχει τα εξης :914 001 277 00.Το ανοιξα και ειδα οτι εκτος απο τον εγκεφαλο εχει διοδους,αντιστασεις και ενα τρανσιστορ.Επισης εχει και μια αντισταση 4-5 watt νομιζω.Αυριο θα τα εξετασω να δω εαν ειναι καμμενα.Ηθελα να ρωτησω,η αντλια που βγαζει το νερο δουλευει με 220 Volt? Επισης η ηλεκτροβανα που ανοιγει για να παρει νερο το πλυντηριο ,και αυτη με 220 volt δουλευει?Δεν ξερω εαν ειναι τα καρβουνακια καμμενα,γιατι τα ρουχα τα στιβει.Δηλαδη το μοτερ γυριζει με μεγαλη ταχυτητα.
Ευχαριστω παντως για την βοηθεια Αποστολε.

...τα νούμερα δεν βγάζουν κάπου. λέγοντας πινακάκι εννοώ τα στοιχία του πλυντηρίου, τύπος κτλπ, όχι το εσωτερικό κύκλωμα (πλακέτα) του πλυντηρίου..


Αυτό που περιγράφεις είναι η πλακέτα οδήγησης του μοτέρ, όχι της αντλίας, του κύριου μοτέρ που γυρίζει τον κάδο.
Εκεί σε αυτό το μοτέρ θα ήθελα να ελέγξεις σε τι κατάσταση βρίσκονται τα καρβουνάκια....


....και η αντλία νερού και οι βαλβίδα εισόδου είναι στα 230 volt.


Για να εξελιχθεί κανονικά η λειτουργία - πρόγραμμα του πλυντηρίου, χρειάζεται να γίνονται με μια σειρά, διαδοχικές εργασίες....
εισαγωγή νερού σε καθορισμένη ποσότητα, περιστροφή κάδου, θέρμανση νερού κλπ....
αν κάπου αυτή η σειρά δεν πραγματοποιείται λόγω βλάβης η διαδικασία ακυρώνεται το πλυντηριο δεν ξεκινά....μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα...


...βάλε φωτο, βοηθούν, μιας που από μακριά μπορούμε να δούμε μόνο από αυτές....

duvdev
08-05-15, 15:19
Το πλυντήριο σου δείχνει νεκρο όταν το βάζεις σε λειτουργία;
Γιατί με μπερδευεις, λέγοντας οτι δεν κανει τιποτα, αλλα εκείνο ή το άλλο δουλεύουν κανονικά.

kostas-23
08-05-15, 18:35
την ταση των 230 βολτ την μετρησα με πολυμετρο,οχι με δοκιμαστικο.
Οταν το βαζω σε ενα προγραμμα,νομιζω ,πρεπει να αρχισει πρωτα να παιρνει νερο.Αυτο δεν το κανει.οταν προχωρησεις λιγο τον προγραμμα,γυριζει ο καδος ποτε δεξια,ποτε αριστερα, και μετα αρχιζει το στιψιμο.Η βαλβιδα πιεσης νερου στον καδο επισης δουλευει.
Ηθελα να ρωτησω,γιατι η βαλβιδα του νερου δεχεται τεσσερα καλωδια?Τα αλλα δυο τι δουλεια κανουν?
Στην αντλια νερου εδωσα 230 βολτ και διαπιστωσα οτι αυτη δουλευει κανονικα,αδειασε ολο το νερο του καδου.
Αυτο που ρωταει ο Αποστολος,δεν το καταλαβαινω.
((((Αυτό που περιγράφεις είναι η πλακέτα οδήγησης του μοτέρ, όχι της αντλίας, του κύριου μοτέρ που γυρίζει τον κάδο.
Εκεί σε αυτό το μοτέρ θα ήθελα να ελέγξεις σε τι κατάσταση βρίσκονται τα καρβουνάκια....)))))))))

sofosal
08-05-15, 19:42
την ταση των 230 βολτ την μετρησα με πολυμετρο,οχι με δοκιμαστικο.
Οταν το βαζω σε ενα προγραμμα,νομιζω ,πρεπει να αρχισει πρωτα να παιρνει νερο.Αυτο δεν το κανει.οταν προχωρησεις λιγο τον προγραμμα,γυριζει ο καδος ποτε δεξια,ποτε αριστερα, και μετα αρχιζει το στιψιμο.Η βαλβιδα πιεσης νερου στον καδο επισης δουλευει.
Ηθελα να ρωτησω,γιατι η βαλβιδα του νερου δεχεται τεσσερα καλωδια?Τα αλλα δυο τι δουλεια κανουν?
Στην αντλια νερου εδωσα 230 βολτ και διαπιστωσα οτι αυτη δουλευει κανονικα,αδειασε ολο το νερο του καδου.
Αυτο που ρωταει ο Αποστολος,δεν το καταλαβαινω.
((((Αυτό που περιγράφεις είναι η πλακέτα οδήγησης του μοτέρ, όχι της αντλίας, του κύριου μοτέρ που γυρίζει τον κάδο.
Εκεί σε αυτό το μοτέρ θα ήθελα να ελέγξεις σε τι κατάσταση βρίσκονται τα καρβουνάκια....)))))))))

οι περιγραφές σου ίσως μπερδεύουν λίγο....δεν ξέρουμε πιο ακριβώς είναι το πλυντήριο....
το ότι το μοτέρ γυρίζει είναι καλό σημάδι...
επειδή όμως τα καρβουνάκια(έχει φαντάζομαι - δεν έχει μοτέρ με πυκνωτή) παίζουν ρόλο όταν το πλυντήριο "κάνει διάφορα", θα ήθελα να τα ελέγξεις....
όσο για την βαλβίδα εισαγωγής που δεν φαίνεται από τις περιγραφές σου να είναι το "αρχικό πρόβλημα", βάλε φωτο να την δούμε....

...το γεγονός ότι σου έριξε ασφάλεια (16 Αμπερ η/ ρελέ διαφυγής) δεν έχει απαντηθεί...

kostas-23
08-05-15, 20:08
Δεν ξερω εαν εχει καρβουνακια το μοτερ,γιατι βλεπω σε μια ακρη Πυκνωτη....0,5 +2χ0,02μF.
Το πλυντηριο εχει τα στοιχεια οπως τα περιεγραψα πιο πανω,δηλαδη: LAVAMAT w-820-w,PNC 914 001 277 00. οσο για την ασφαλεια,δεν ξερω γιατι επεσε,αλλη φορα ομως δεν ξαναεπεσε.

sofosal
08-05-15, 20:27
Δεν ξερω εαν εχει καρβουνακια το μοτερ,γιατι βλεπω σε μια ακρη Πυκνωτη....0,5 +2χ0,02μF.
Το πλυντηριο εχει τα στοιχεια οπως τα περιεγραψα πιο πανω,δηλαδη: LAVAMAT w-820-w,PNC 914 001 277 00. οσο για την ασφαλεια,δεν ξερω γιατι επεσε,αλλη φορα ομως δεν ξαναεπεσε.

...αυτό το 0,5 +2χ0,02μF, είναι "ηλεκτρικό φίλτρο)...
...τα στοιχεία παραπέμπουν σε κύριο μοτέρ με καρβουνάκια...
..."πρέπει" να τα δεις...http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39790&stc=1μετά συνεχίζουμε...

kostas-23
08-05-15, 21:00
Εν ταξει Αποστολε,θα το κοιταξω.

diony
08-05-15, 23:54
Ηθελα να ρωτησω,γιατι η βαλβιδα του νερου δεχεται τεσσερα καλωδια?Τα αλλα δυο τι δουλεια κανουν?


είναι τριπλή βαλβίδα ,ένα καλώδιο είναι το κοινό και τα υπόλοιπα 3 είναι ένα για κάθε βαλβίδα
εσύ που μέτρησες ? ( βάλε φωτο)

kostas-23
09-05-15, 09:40
ΚΩΣΤΑ,βλεποντας απο επανω την πλακετα στη θεση της,καθισμενος στην αριστερη πλευρα του πλυντηριου,εμετρησα απο δεξια προς τα αριστερα μεταξυ του πρωτου και του τριτου .Μεταξυ του πρωτου και του δευτερου και τεταρτου εμετρησα 4-5 βολτ.Αργοτερα θα ανεβασω και φωτογραφια.

2015-05-09-406.jpg

kostas-23
09-05-15, 10:04
ΚΩΣΤΑ,βλεποντας απο επανω την πλακετα στη θεση της,καθισμενος στην αριστερη πλευρα του πλυντηριου,εμετρησα απο δεξια προς τα αριστερα μεταξυ του πρωτου και του τριτου .Μεταξυ του πρωτου και του δευτερου και τεταρτου εμετρησα 4-5 βολτ.Αργοτερα θα ανεβασω και φωτογραφια.

2015-05-09-406.jpg2015-05-09-406.jpg

kostas-23
09-05-15, 10:08
2015-05-09-406.jpg
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39791&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39791&stc=1

sofosal
09-05-15, 12:26
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39791&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39791&stc=1


δεν φαίνονται οι φωτο....
δες εδώ:
http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=68386

kostas-23
09-05-15, 13:56
Αποστολε,αυτο το ling παραπεμπει σε LG τηλεοραση,δεν εχει σχεση με το πλυντηριο το δικο μου.

sofosal
09-05-15, 14:15
Αποστολε,αυτο το ling παραπεμπει σε LG τηλεοραση,δεν εχει σχεση με το πλυντηριο το δικο μου.

...για το πως βάζεις τις φωτογραφίες Κώστα, το έβαλα , πήγαινέ το παρακάτω θα δεις...
αυτές που έβαλες με τον δικό σου τρόπο δεν τις βλέπω...

kostas-23
09-05-15, 14:35
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39792&stc=1

kostas-23
09-05-15, 14:38
νΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΙς ΕΒΑΛΑ οπως μου λες.Παντως την ξανανεβασα.

diony
09-05-15, 14:54
Αργοτερα θα ανεβασω και φωτογραφια.

2015-05-09-406.jpg

δεν φαίνονται οι φωτο


τώρα φάνηκε μία

diony
09-05-15, 14:59
δε μπορώ να ξέρω που καταλήγουν τα καλώδια που μετράς , δες στη μεριά της βαλβίδας τι διαδρομή κάνουν και ποιό είναι το κοινό

kostas-23
09-05-15, 16:37
Το κοινο ειναι το πρωτο απο δεξια.Τα 230 βολτ ειναι μεταξυ του πρωτου και του τριτου.4-3-2-1.

sofosal
09-05-15, 18:29
Το κοινο ειναι το πρωτο απο δεξια.Τα 230 βολτ ειναι μεταξυ του πρωτου και του τριτου.4-3-2-1.

Κώστα, είδαμε παραπάνω (23)μια φωτο από τον εγκέφαλο, από τις βαλβίδες δεν φάνηκε, βάλτην πάλι αν έχεις την καλοσύνη....

αφού λες ότι έχεις 230 εκεί.....και καμιά βαλβίδα δεν ανοίγει....
κάνε μου μια χάρη , σημάδεψε και τράβα όλα τα καλώδια από πάνω.
κοίτα πιες από τις 4 επαφές κλείνουν με μερικά Ωμ μεταξύ τους.

έτσι θα ξέρεις πιες είναι οι βαλβίδες.....αν σε εκείνες που έχεις 230 volt έχεις κύκλωμα, ίσως πρόκειται για βαλβίδα κολλημένη...
αν εκεί στα 230 volt έχει βαλβίδα αλλά δεν μετράει Ωμικά, είναι κομμένη...
έτσι θα βρεις άκρη,
.....μετά πας στον εγκέφαλο, δυστυχώς....

diony
09-05-15, 21:00
επίσης δες και το ενδεχόμενο μήπως το καλώδιο στη διαδρομή του μέχρι τη βαλβίδα κτυπήθηκε όταν κούνησε στο στύψιμο και κόπηκε , το έχω συναντήσει κάποιες φορές , και από εκεί να έριξε την ασφάλεια

kostas-23
09-05-15, 21:33
Αποστολε,αυριο θα εχω καιρο να το κοιταξω αυτο που μου λες.
Κωστα,να ανεβασω φωτο απο την βαλβιδα,λιγο δυσκολο,αυριο θα την βγαλω εξω απο το πλυντηριο γιατι εκει που ειναι δεν φαινεται σχεδον τιποτε

Παιδια,το καλωδιο απο τον εγκεφαλο στην βαλβιδα το εξετασα και ειναι εν ταξει. Στα πηνια της βαλβιδας δεν μετραω καμμια αντισταση.Αυριο θα την ξεμονταρω και θα δω τι γινεται.
Ευχαριστω για τις ιδεες σας.

sofosal
10-05-15, 11:52
Αποστολε,αυριο θα εχω καιρο να το κοιταξω αυτο που μου λες.
Κωστα,να ανεβασω φωτο απο την βαλβιδα,λιγο δυσκολο,αυριο θα την βγαλω εξω απο το πλυντηριο γιατι εκει που ειναι δεν φαινεται σχεδον τιποτε

Παιδια,το καλωδιο απο τον εγκεφαλο στην βαλβιδα το εξετασα και ειναι εν ταξει. Στα πηνια της βαλβιδας δεν μετραω καμμια αντισταση.Αυριο θα την ξεμονταρω και θα δω τι γινεται.
Ευχαριστω για τις ιδεες σας.

...βάλε το πολύμετρο στα 20 ΚΩ...η αντίσταση των πηνίων είναι περίπου 1,5 ΚΩ, κακώς σου είπα "μερικά " Ωμ...

sofosal
10-05-15, 12:08
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39793&stc=1ίσως αυτή είναι η βαλβίδα....τριπλή....1η επαφή δεξιά γέφυρα -ουδέτερο...οι άλλες τρεις φάση Ν 220 V,...μια για κάθε βαλβίδα...

kostas-23
10-05-15, 20:31
Αυτη ειναι η βαλβιδα Αποστολε,την εβγαλα και ειδα οτι οι αγωγοι απο χαλκο στην πλακετα,ειχαν καει,συγκεκριμενα ο αγωγος του ουδετερου.Του εκανα μια γεφυρα και τωρα μολις δοκιμασα το πλυντηριο και δουλευει κανονικα.Σας 3υχαριστω για την βοηθεια σας εσενα Αποστολε καθως και τα αλλα παιδια.
Να εισθε καλά.

sofosal
10-05-15, 22:03
Αυτη ειναι η βαλβιδα Αποστολε,την εβγαλα και ειδα οτι οι αγωγοι απο χαλκο στην πλακετα,ειχαν καει,συγκεκριμενα ο αγωγος του ουδετερου.Του εκανα μια γεφυρα και τωρα μολις δοκιμασα το πλυντηριο και δουλευει κανονικα.Σας 3υχαριστω για την βοηθεια σας εσενα Αποστολε καθως και τα αλλα παιδια.
Να εισθε καλά.

Χαίρομαι Κώστα που είχε αίσιο τέλος η περιπέτεια και μάλιστα χωρίς κόστος ανταλλακτικών!!!:biggrin::biggrin:

kostas-23
10-05-15, 23:11
Ευχαριστω Απόστολε,να εισαι καλά.

kostas-23
12-05-15, 10:02
ΠΑιδια,εξεχασα να ρωτησω το ξης σχετικα με το πλυντηριο μου.Η πλακετα του εγκεφαλου εχει επανω ενα τρανσιστορ και μια αντισταση 3-5 WATT.Τι ρολο παιζουν αυτα τα δυο στη λειτουργια του πλυντηριου?

sofosal
12-05-15, 13:58
ΠΑιδια,εξεχασα να ρωτησω το ξης σχετικα με το πλυντηριο μου.Η πλακετα του εγκεφαλου εχει επανω ενα τρανσιστορ και μια αντισταση 3-5 WATT.Τι ρολο παιζουν αυτα τα δυο στη λειτουργια του πλυντηριου?

βάλε φωτογραφία...
το πιθανότερο ....είναι triac (θυρίστορ) κι όχι τρανζίστορ, ρυθμίζει στροφές σε μοτέρ...

kostas-23
12-05-15, 17:29
Μαλον ετσι θα ειναι Αποστολε,τωρα το εκλεισα το ψυγειο.
Ευχαριστω.

kostas-23
20-05-15, 10:52
Αποστολε,μπορεις να μου πεις ποια βαλβιδα ειναι αυτη απο τις τρεις που αφηνει νερο στον καδο ,οπως βλεπεις την φωτο μπροστα, απο το σωληνα που συνδεεται το ρακορ της βρυσης?

sofosal
20-05-15, 13:08
Αποστολε,μπορεις να μου πεις ποια βαλβιδα ειναι αυτη απο τις τρεις που αφηνει νερο στον καδο ,οπως βλεπεις την φωτο μπροστα, απο το σωληνα που συνδεεται το ρακορ της βρυσης?

και οι τρεις βαλβίδες έχουν κοινή είσοδο νερού και ανοίγουν μια-μια κατά περίπτωση...
η μια για να διοχετεύει το νερό από την συρταριέρα για την πρόπλυση, η άλλη για την κύρια, η άλλη για το μαλακτικό....
γιαυτό είναι τρεις για να παρασέρνει το απορρυπαντικό προς τον κάδο η ανάλογη...
όσο περισσότερες βαλβίδες έχει ένα πλυντήριο (υπάρχουν πλυντήρια με μια,-κάνουν την κατανομή μηχανικά- έως και τρεις), τόσο μεγαλύτερος ο "κίνδυνος" να παραμείνει κάποια "ανοιχτή" και να τρέχουν νερά προς το πλυντήριο σε ανύποπτο χρόνο...
γιαυτό πολλοί κατασκευαστές συμβουλεύουν να κλείνει η βάνα όταν το πλυντήριο μένει ανενεργό...

μπορείς να την παραγγείλεις από δω:
http://www.eaparts.gr/part.aspx?partid=33774

kostas-23
20-05-15, 20:03
Εν ταξει Αποστολε,την βρηκα.Θα δω τι θα κανω.
Ευχαριστω πολυ παντως για την βοηθεια σου.