Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [Άλλη] Θόρυβος σε ψυγείο



goosey
02-05-15, 03:55
Καλημέρα σε όλους!
Στο ψυγείο μου (ΙΤΤ κλασικό δίχωρο-πάνω κατάψυξη- 20ετίας) εδω κ 2 μήνες ακούγεται καθε λίγες ώρες μονιμα ένας μικρός "κρότος" σαν αυτός που ακούμε όταν σκάμε χαρτοσακούλα με αέρα!
Φυσικά ο κρότος είναι άσχετος με τον κλασικό ήχο και δόνηση που ξέρουμε, του συμπιεστή και που ακούγεται κι αυτός κανονικά, και σε διαφορετικές στιγμές.
Πιθανολογώ πως προέρχεται πιο πολύ απο το κάτω μέρος.
Επίσης, δεν του έχω κάνει φέτος απόψυξη, αλλά και πάλι δεν μπορώ να πω πως ο πάγος που σχηματίστηκε στην κατάψυξη έχει και σημαντικό πάχος.
Απο την άλλη, στο χώρο της ψύξης το πάνω μέρος οπου μπορεί να σχηματίζεται ένα σημείο με πάγο είναι καθαρό...

sofosal
02-05-15, 14:26
Καλημέρα σε όλους!
Στο ψυγείο μου (ΙΤΤ κλασικό δίχωρο-πάνω κατάψυξη- 20ετίας) εδω κ 2 μήνες ακούγεται καθε λίγες ώρες μονιμα ένας μικρός "κρότος" σαν αυτός που ακούμε όταν σκάμε χαρτοσακούλα με αέρα!
Φυσικά ο κρότος είναι άσχετος με τον κλασικό ήχο και δόνηση που ξέρουμε, του συμπιεστή και που ακούγεται κι αυτός κανονικά, και σε διαφορετικές στιγμές.
Πιθανολογώ πως προέρχεται πιο πολύ απο το κάτω μέρος.
Επίσης, δεν του έχω κάνει φέτος απόψυξη, αλλά και πάλι δεν μπορώ να πω πως ο πάγος που σχηματίστηκε στην κατάψυξη έχει και σημαντικό πάχος.
Απο την άλλη, στο χώρο της ψύξης το πάνω μέρος οπου μπορεί να σχηματίζεται ένα σημείο με πάγο είναι καθαρό...

Ο θόρυβος που ακούς νομίζω ότι είναι από το θερμικό προστασίας του μοτέρ....
αυτό σημαίνει ότι: η/ δεν κλείνει ο θερμοστάτης (στην συντήρηση) με αποτέλεσμα το ψυγείο να δουλεύει πολλές ώρες ασταμάτητα ώσπου το μοτέρ ανεβάζει πολύ θερμοκρασία με αποτέλεσμα να πέφτει το θερμικό....
η/ το μοτέρ το ίδιο έχει πρόβλημα....γήρανσης..

παρακολούθησε να δεις πόση ώρα δουλεύει κι αν σταματά την στιγμή που ακούς τον θόρυβο...

μια λύση (αν δεν πρόκειται για τον θερμοστάτη) είναι να τον ρυθμίσεις σε μικρότερη ψύξη....(μικρότερη απαίτηση)...

goosey
08-06-15, 03:07
Xωρίς να έχω πειράξει κάτι ακόμα (αφου λειτουργει κανονικά παρά τον παραπάνω ήχο) κάτι νέο είναι οτι άρχισε να μαζεύει νερό στον πάτο του θαλάμου ψύξης που βγαίνει στη συνέχεια απ έξω,απο το μπροστινό μέρος.
Αν έχω καταλάβει καλά, το νερό φτάνει στο κάτω μέρος γλύφοντας λίγο λίγο απο την πλάτη του θαλάμου ψύξης, απο ψηλά. Το περίεργο όμως είναι οτι δεν φαίνεται να βγαίνει απο την κατάψυξη. Είναι σαν να δημιουργούνται οι υδρατμοί στο θάλαμο και να υγροποιούνται φτάνοντας κάτω.
Τι μπορώ να κάνω μ αυτό το νερό?

Κυριακίδης
08-06-15, 08:47
Δες για καμιά βουλωμένη λεκάνη αποχέτευσης (και αντί να κατευθύνει τα νερά σε κάποια πιθανή λεκάνη πάνω π.χ. στο μοτέρ , δεν πηγαίνουν)


ακούγεται καθε λίγες ώρες μονιμα ένας μικρός "κρότος"
Χωρίς να ξέρω αν πρόκειται για ψυγείο με ανεμιστήρες , δεν αν βρίσκει το πτερύγιο ανεμιστήρα πάνω σε διογκωμένους πάγους (και κατά επέκταση υπάρχει πρόβλημα στο γιατί υπάρχουν οι διογκωμένοι πάγοι) κακή λειτουργία συστήματος απόψυξης? χαλασμένη αντίσταση απόψυξης? μειωμένη απόδοση "γενικά" της ψύξης?

sofosal
08-06-15, 15:49
Xωρίς να έχω πειράξει κάτι ακόμα (αφου λειτουργει κανονικά παρά τον παραπάνω ήχο) κάτι νέο είναι οτι άρχισε να μαζεύει νερό στον πάτο του θαλάμου ψύξης που βγαίνει στη συνέχεια απ έξω,απο το μπροστινό μέρος.
Αν έχω καταλάβει καλά, το νερό φτάνει στο κάτω μέρος γλύφοντας λίγο λίγο απο την πλάτη του θαλάμου ψύξης, απο ψηλά. Το περίεργο όμως είναι οτι δεν φαίνεται να βγαίνει απο την κατάψυξη. Είναι σαν να δημιουργούνται οι υδρατμοί στο θάλαμο και να υγροποιούνται φτάνοντας κάτω.
Τι μπορώ να κάνω μ αυτό το νερό?

....δυστυχώς φίλε μου, το πρόβλημά σου δεν είναι τα νερά, αλλά το ότι το μοτέρ του ψυγείου δουλεύει συνεχώς ώσπου ενεργοποιείται το θερμικό του ....έτσι το "ζεστό" τμήμα του κυκλώματος φτάνει στο στοιχείο του και λειώνει τον πάγο....
αν δεν βρεις αμέσως!! την αιτία του προβλήματος πας για καινούριο μοτέρ η/ καινούριο ψυγείο...

FILMAN
08-06-15, 16:01
Μα το θερμικό δεν κόβει αν το μοτέρ δουλεύει για πολλή ώρα... Κόβει αν το μοτέρ τραβάει υπερβολικό ρεύμα...

sofosal
08-06-15, 16:42
Μα το θερμικό δεν κόβει αν το μοτέρ δουλεύει για πολλή ώρα... Κόβει αν το μοτέρ τραβάει υπερβολικό ρεύμα...

γιατί το λένε θερμικό; και γιατί είναι τοποθετημένο έτσι που να πατάει πάνω στο σώμα της μηχανής; και γιατί δεν "κόβει" αν το απομακρύνεις από κει;
πάντως όπως και να έχει, αν ένα μοτέρ δεν κλίνει από τον θερμοστάτη (επειδή δεν φτάνει ποτέ η επιθυμητή ψύξη) αλλά κλίνει από το "πέσιμο" του θερμικού, .....δύσκολο το μέλλον του...

FILMAN
08-06-15, 17:09
γιατί το λένε θερμικό; και γιατί είναι τοποθετημένο έτσι που να πατάει πάνω στο σώμα της μηχανής; και γιατί δεν "κόβει" αν το απομακρύνεις από κει;
πάντως όπως και να έχει, αν ένα μοτέρ δεν κλίνει από τον θερμοστάτη (επειδή δεν φτάνει ποτέ η επιθυμητή ψύξη) αλλά κλίνει από το "πέσιμο" του θερμικού, .....δύσκολο το μέλλον του...Έτσι το λένε γιατί αυτό είναι. Μέσα του έχει ένα διμεταλλικό έλασμα και μια αντίσταση σε σειρά που ζεσταίνει το έλασμα. Αυτό μπαίνει σε σειρά με ένα από τα καλώδια τροφοδοσίας του κινητήρα. Δηλαδή ολόκληρο το ρεύμα του κινητήρα περνάει από την επαφή του ελάσματος και την αντίσταση. Όταν το ρεύμα που τραβάει ο κινητήρας είναι στα φυσιολογικά επίπεδα η θερμότητα που παράγει η αντίσταση του θερμικού δεν φτάνει για να ανέβει η θερμοκρασία του τόσο ώστε το διμεταλλικό έλασμα να λυγίσει και να ανοίξει η επαφή διακόπτοντας το κύκλωμα. Όταν όμως το μοτέρ τραβάει αυξημένο ρεύμα (λόγω π.χ. βραχυκυκλωμένων σπειρών στην περιέλιξη ή επειδή δεν μπορεί να εκκινήσει) η αντίσταση του θερμικού διαρρέεται από αυτό το αυξημένο ρεύμα, εκλύει πολλή θερμότητα, και μετά από λίγο χρόνο έχει ζεστάνει τόσο πολύ το διμεταλλικό έλασμα που αυτό λυγίζει και ανοίγει την επαφή διακόπτοντας το ρεύμα.

Γιατί βλέπεις στο εμπόριο διάφορα μοντέλα θερμικών ανάλογα με την ισχύ του συμπιεστή; Όχι βέβαια επειδή οι διαφορετικής ισχύος συμπιεστές αντέχουν σε διαφορετικές θερμοκρασίες, αλλά γιατί η αντίσταση του κάθε θερμικού πρέπει να ζεσταίνει εξίσου το διμεταλλικό έλασμα με διαφορετικά ρεύματα κανονικής λειτουργίας των συμπιεστών.

Επίσης η θερμοκρασία του σώματος του συμπιεστή δεν αυξάνει συνέχεια όσο αυτός δουλεύει. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας σταθεροποιείται σε μια τιμή. Οπότε δεν μπορείς με ένα θερμοστάτη πάνω στο σώμα του να τον σβήσεις μετά από π.χ. 3 ώρες λειτουργίας, διότι η θερμοκρασία του θα έχει σταθεροποιηθεί προ πολλού.

Το θερμικό είναι μεν τοποθετημένο πάνω στο σώμα του συμπιεστή (κάτω από το καπάκι σύνδεσης) αλλά όχι για να αισθάνεται τη θερμοκρασία του. Απλώς εκεί βολεύει να μπει όπως συμβαίνει ας πούμε και με το ρελέ εκκινήσεως (όταν υπάρχει). Δεν μπαίνει εκεί γιατί δεν θα δουλέψει αν το πας παραέξω, απλώς βολεύει πρακτικά να είναι εκεί. Άλλωστε το θερμικό από κάτω είναι ανοιχτό, δεν έχει μεταλλικό καπάκι όπως οι θερμοστάτες που είναι για να τους έχεις σε επαφή με το θερμαινόμενο αντικείμενο. Και αν το βάλεις μακριά από το μοτέρ πάλι κάνει τη δουλειά του. Σίγουρα θα έχεις δει θερμικά κινητήρων κουμπωμένα πάνω στα αντίστοιχα ρελέ ελέγχου των κινητήρων σε πίνακες αυτοματισμού. Το ίδιο είναι και αυτό του συμπιεστή με τη διαφορά ότι αυτό δεν είναι για τριφασικό κινητήρα (έχει μια αντίσταση θερμάνσεως αντί για τρεις) και επιπλέον διαθέτει κύρια επαφή για τη διακοπή του κυκλώματος (ενώ αυτά που μπαίνουν στα ρελέ έχουν βοηθητική επαφή που κόβει τη διέγερση του ρελέ και η διακοπή του κυρίως κυκλώματος γίνεται από το ρελέ το ίδιο).

goosey
08-06-15, 18:15
α) για τον κινητήρα, για το αν δουλεύει διαρκώς δεν θα ακούγονταν ο χαρακτηριστικός 'ηχος του συμπιεστή? ή έστω κάποιος ήχος(..!).
Μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι όχι μόνο δεν δουλεύει διαρκώς (όταν εκκινεί το ακούω κανονικά) αλλά εδω & 2 βδομάδες που βγάζει τα νερά, δεν ξανάκουσα τον κρότο για τον οποίο έκανα το αρχικό post, χωρίς βέβαια να παίρνω όρκο, είναι απλά μια πρώτη εκτίμηση...

b)ετοιμάζω σύντομα μόλις ευκαιρέσω και φωτος.

sofosal
08-06-15, 20:21
Έτσι το λένε γιατί αυτό είναι. Μέσα του έχει ένα διμεταλλικό έλασμα και μια αντίσταση σε σειρά που ζεσταίνει το έλασμα. Αυτό μπαίνει σε σειρά με ένα από τα καλώδια τροφοδοσίας του κινητήρα. Δηλαδή ολόκληρο το ρεύμα του κινητήρα περνάει από την επαφή του ελάσματος και την αντίσταση. Όταν το ρεύμα που τραβάει ο κινητήρας είναι στα φυσιολογικά επίπεδα η θερμότητα που παράγει η αντίσταση του θερμικού δεν φτάνει για να ανέβει η θερμοκρασία του τόσο ώστε το διμεταλλικό έλασμα να λυγίσει και να ανοίξει η επαφή διακόπτοντας το κύκλωμα. Όταν όμως το μοτέρ τραβάει αυξημένο ρεύμα (λόγω π.χ. βραχυκυκλωμένων σπειρών στην περιέλιξη ή επειδή δεν μπορεί να εκκινήσει) η αντίσταση του θερμικού διαρρέεται από αυτό το αυξημένο ρεύμα, εκλύει πολλή θερμότητα, και μετά από λίγο χρόνο έχει ζεστάνει τόσο πολύ το διμεταλλικό έλασμα που αυτό λυγίζει και ανοίγει την επαφή διακόπτοντας το ρεύμα.

Γιατί βλέπεις στο εμπόριο διάφορα μοντέλα θερμικών ανάλογα με την ισχύ του συμπιεστή; Όχι βέβαια επειδή οι διαφορετικής ισχύος συμπιεστές αντέχουν σε διαφορετικές θερμοκρασίες, αλλά γιατί η αντίσταση του κάθε θερμικού πρέπει να ζεσταίνει εξίσου το διμεταλλικό έλασμα με διαφορετικά ρεύματα κανονικής λειτουργίας των συμπιεστών.

Επίσης η θερμοκρασία του σώματος του συμπιεστή δεν αυξάνει συνέχεια όσο αυτός δουλεύει. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας σταθεροποιείται σε μια τιμή. Οπότε δεν μπορείς με ένα θερμοστάτη πάνω στο σώμα του να τον σβήσεις μετά από π.χ. 3 ώρες λειτουργίας, διότι η θερμοκρασία του θα έχει σταθεροποιηθεί προ πολλού.

Το θερμικό είναι μεν τοποθετημένο πάνω στο σώμα του συμπιεστή (κάτω από το καπάκι σύνδεσης) αλλά όχι για να αισθάνεται τη θερμοκρασία του. Απλώς εκεί βολεύει να μπει όπως συμβαίνει ας πούμε και με το ρελέ εκκινήσεως (όταν υπάρχει). Δεν μπαίνει εκεί γιατί δεν θα δουλέψει αν το πας παραέξω, απλώς βολεύει πρακτικά να είναι εκεί. Άλλωστε το θερμικό από κάτω είναι ανοιχτό, δεν έχει μεταλλικό καπάκι όπως οι θερμοστάτες που είναι για να τους έχεις σε επαφή με το θερμαινόμενο αντικείμενο. Και αν το βάλεις μακριά από το μοτέρ πάλι κάνει τη δουλειά του. Σίγουρα θα έχεις δει θερμικά κινητήρων κουμπωμένα πάνω στα αντίστοιχα ρελέ ελέγχου των κινητήρων σε πίνακες αυτοματισμού. Το ίδιο είναι και αυτό του συμπιεστή με τη διαφορά ότι αυτό δεν είναι για τριφασικό κινητήρα (έχει μια αντίσταση θερμάνσεως αντί για τρεις) και επιπλέον διαθέτει κύρια επαφή για τη διακοπή του κυκλώματος (ενώ αυτά που μπαίνουν στα ρελέ έχουν βοηθητική επαφή που κόβει τη διέγερση του ρελέ και η διακοπή του κυρίως κυκλώματος γίνεται από το ρελέ το ίδιο).

Φίλιππα, έχεις δίκιο. έτσι δουλεύει το θερμικό. νομίζω όμως ότι επηρεάζεται και από την θερμοκρασία του μοτέρ....
έχω δει, σε επαγγελματικά μοτέρ, να απομακρίνεται από το σώμα για να μην κόβει....
το θέμα τέθηκε σε σχέση με το φίλο που άκουγε τον συγκεκριμένο κρότο, σε συμβατό ψυγείο δεν μπορώ να φανταστώ άλλο σημείο που να προκαλεί τέτοιο κρότο...η/ έτσι κι αλλιώς είναι το πρώτο πιθανό σημείο που θα κοίταζε κανείς....το πέσιμο λοιπόν του θερμικού δίνει απάντηση στο πρόβλημα....είναι ψυγείο 20ετίας....

Κυριακίδης
08-06-15, 21:29
έχω δει, σε επαγγελματικά μοτέρ, να απομακρίνεται από το σώμα για να μην κόβει....
το θέμα τέθηκε σε σχέση με το φίλο που άκουγε τον συγκεκριμένο κρότο, σε συμβατό ψυγείο δεν μπορώ να φανταστώ άλλο σημείο που να προκαλεί τέτοιο κρότο...η/ έτσι κι αλλιώς είναι το πρώτο πιθανό σημείο που θα κοίταζε κανείς....το πέσιμο λοιπόν του θερμικού δίνει απάντηση στο πρόβλημα....είναι ψυγείο 20ετίας....

'Ομως σε συνδυασμό με τα ύστερα λεγόμενα του νηματοθέτη

Μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι όχι μόνο δεν δουλεύει διαρκώς (όταν εκκινεί το ακούω κανονικά) αλλά εδω & 2 βδομάδες που βγάζει τα νερά, δεν ξανάκουσα τον κρότο για τον οποίο έκανα το αρχικό post, χωρίς βέβαια να παίρνω όρκο, είναι απλά μια πρώτη εκτίμηση...
Αποκλείουμε πρόβλημα απόψυξης και βρίσκει ο ανεμιστήρας?


Επίσης, δεν του έχω κάνει φέτος απόψυξη, αλλά και πάλι δεν μπορώ να πω πως ο πάγος που σχηματίστηκε στην κατάψυξη έχει και σημαντικό πάχος
Δεν έχει σημασία τι "βλέπεις" σε πάχος πάγου εσωτερικά και επιφανειακά . Εντός των φρεατίων και συστήματος ροής της ψύξης ή του ψυκτικού στοιχείου , κοίταξες να δεις τι γίνεται εκεί μέσα?

FILMAN
09-06-15, 11:30
Πάντως το θερμικό όταν ενεργοποιηθει κάνει ένα "κλακ" και δεν ακούγεται σαν να σκάει "χαρτασακούλα"... Βέβαια δεν έχω και καμιά ιδέα για το τί θα μπορούσε να ακούγεται έτσι...

Κυριακίδης
09-06-15, 16:04
Για να καταλάβουμε , πρόβλημα με την ψύξη δεν έχεις. Αλλά έχεις κάποιον περιστασιακό θόρυβο . (μπορείς να δώσεις περισσότερα στοιχεία του ψυγείου ? )
έχει και σύστημα για παγάκια? από εκείνα με ανατροπή κτλ? Μερικές φωτογραφίες?

goosey
13-06-15, 00:30
Προς το παρόν θα κάνω απόψυξη. Στη φωτο με τα κοκκινα βέλη βλέπετε το " αυλάκι" μέσα στο θάλαμο οπου λιμνάζει το νερό ωσπου να ξεχειλείσει και πέσει μπροστά.
Εκεί λοιπόν βλέπετε μια τρυπούλα όπου δεν ξέρω αν είναι μέρος των σωλήνων που αναφέρετε πιο πάνω αν
έλεγξα. Δηλ μπορεί η τρυπούλα να χρειάζεται καθάρισμα και το νερό φεύγει απο εκεί?

http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39968&stc=1


Δείτε και πιο μακρυνές φωτο. Μόλις το γυρίσω να ανεβάσω κι απο άλλα σημεία, απο πίσω.


http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39969&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39970&stc=1

klik
13-06-15, 01:05
Η τρυπούλα αυτή έχει σωληνάκι για την αποχέτευση του νερού και προφανώς βούλωσε.
Ίσως να είχατε κάποια χάρτινη συσκευασία που έλιωσε και πέρασαν σκουπίδια μέσα.
Συνήθως είναι επιφανιακά, δοκίμασε μα κανένα τσιμπιδάκι προσέχοντας να μην τα σπρώξεις πιο μέσα.
Αν δεν μπορέσεις να το καθαρίσεις έτσι, μπορείς να βρείς της άλλη άκρη από το σωληνάκι στην πίσω πλευρά του ψυγείο να καταλήγει σε μια λεκανίτσα συγκέντρωσης νερού πάνω στο μοτέρ. Φύσα εκεί για να καθαρίσουν τα σκουπίδια.

Η λεκανίτσα που υπάρχει, δεν είναι για άπειρα νερά! Αλλιώς θα ξεχειλίσει. Είναι μόνο για την υγρασία που πιάνει η πλάτη και με τη ζέστη του μοτέρ, στεγνώνουν και ψύχουν το μοτέρ.

goosey
14-06-15, 16:52
Λοιπόν πάμε με τις φωτος στο πίσω μέρος.

http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39973&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39974&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39975&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39976&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39977&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39978&stc=1

Όπως βλέπετε στην τριτη & τεταρτη φωτο δεν υπάρχει το περιβόητο σωληνάκι που συνδέει την τρύπα στο θάλαμο με λεκανίτσα πάνω στο μοτέρ.
Και φυσικά ούτε λεκανίτσα βλέπω.
Καθάρισα καλά και την τρύπα όλη μέχρι έξω, που φυσικά είχε βουλώσει απο σκουπιδάκια+λίπη.
Αυτή στηστιγμή βρίσκεται σε ανάκτηση ψύξης μετα την απόψυξη που μόλις έκανα.
Επίσης να ζητήσω συγγνώμη για το αρχικό post όπου έλεγα οτι έγινε πρόσφατα απόψυξη. Δυστηχώς... παραπληροφορήθηκα καθώς επρόκειτο για άλλο ψυγείο όπου πράγματι έγινε απόψυξη.
Το συγκεκριμένο λοιπόν έχει να καθαριστεί-αποψυχθεί 8 χρονια κι η ηλικία του είναι 25!
Επίσης υπάρχει τρύπα στο πάτωμα της κατάψυξης που βγαίνει απο κάτω, στην οροφή του θαλάμου ψύξης. Μήπως έπρεπε να υπάρχει τάπα εκεί στην κατάψυξη για να μην επικοινωνούν οι δυο θάλαμοι? (για κάποιο λόγο δεν μου ανεβαίνει η φωτο αυτή)
Περισσότερες φωτος δεν μπορώ να ανεβάσω? Θαθελα να ρωτήσω λίγα πράγματα ακόμη.

Κυριακίδης
14-06-15, 21:21
Όπως βλέπετε στην τριτη & τεταρτη φωτο δεν υπάρχει το περιβόητο σωληνάκι που συνδέει την τρύπα στο θάλαμο με λεκανίτσα πάνω στο μοτέρ.
Θα βάλεις ένα διάφανο σιλικόνης στην ίδια διάμετρο με τις υποδοχές θα ενώσεις την επάνω τρύπα που έρχεται από τον θάλαμο του ψυγείου με την κάτω τρύπα υποδοχής που βρίσκεται μέσα στην λεκάνη (την τετράγωνη την άσπρη την πλαστική) εκεί που η τρύπα έχει και μια εγκοπή στο πλάι , μην το τερματίσεις πλήρως το σωληνάκι μέχρι κάτω , μας ενδιαφέρει απλά να ξεφεύγει από εκεί νερό προς το υπόλοιπο της λεκάνης αλλά όχι ένα σημαντικό ποσοστό της ψύξης που επίσης ξεφεύγει από το ίδιο σωληνάκι.


Μήπως έπρεπε να υπάρχει τάπα εκεί στην κατάψυξη για να μην επικοινωνούν οι δυο θάλαμοι? όχι δεν έχουν τάπες , το πολύ πολύ μερικές φορές έχουν περασμένη μέσα στην τρύπα μια πλαστική βεργούλα βοηθητική όπου την περιστρέφεις για να καθαρίζει την τρύπα .
Παραμένει όμως ο προβληματισμός του θορύβου που λες ότι κάνει , δες μήπως η λεκάνη του μοτέρ ακουμπάει στο πίσω τοίχωμα του ψυγείου και είναι πολύ κοντά (οπότε στην περίπτωση που σταματά ή ξεκινά το μοτέρ και επειδή οι κραδασμοί ενισχύονται τότε , να βρίσκει εκείνη την ώρα κάπου)

goosey
20-06-15, 07:31
Θα βάλεις ένα διάφανο σιλικόνης στην ίδια διάμετρο με τις υποδοχές θα ενώσεις την επάνω τρύπα που έρχεται από τον θάλαμο του ψυγείου με την κάτω τρύπα υποδοχής που βρίσκεται μέσα στην λεκάνη (την τετράγωνη την άσπρη την πλαστική) εκεί που η τρύπα έχει και μια εγκοπή στο πλάι , μην το τερματίσεις πλήρως το σωληνάκι μέχρι κάτω , μας ενδιαφέρει απλά να ξεφεύγει από εκεί νερό προς το υπόλοιπο της λεκάνης αλλά όχι ένα σημαντικό ποσοστό της ψύξης που επίσης ξεφεύγει από το ίδιο σωληνάκι.

όχι δεν έχουν τάπες , το πολύ πολύ μερικές φορές έχουν περασμένη μέσα στην τρύπα μια πλαστική βεργούλα βοηθητική όπου την περιστρέφεις για να καθαρίζει την τρύπα .
Παραμένει όμως ο προβληματισμός του θορύβου που λες ότι κάνει , δες μήπως η λεκάνη του μοτέρ ακουμπάει στο πίσω τοίχωμα του ψυγείου και είναι πολύ κοντά (οπότε στην περίπτωση που σταματά ή ξεκινά το μοτέρ και επειδή οι κραδασμοί ενισχύονται τότε , να βρίσκει εκείνη την ώρα κάπου)
1)Διάφανο σιλικόνης προφανώς εννοείς λαστιχάκι σωστά?
Που θα βρώ? Ξέρεις αν κάνει και το λαστιχάκι απο μπουτόν πίεσης σε καζανάκι?
Θα το περάσω μέσα απο το θάλαμο στην τρυπα και θα το εφαρμόσω όχι απόλυτα όπως λες στην τρύπα με την εγκοπή που δείχω με το κόκκινο βέλος. Θέλουμε δηλ να μπαίνει το νερό και στην τρύπα με την εγκοπή αλλά να πέφτει και στη λεκανιτσα.
2)Η περίφημη λεκανίτσα είναι το τετράγωνο που δείχνω με το πράσινο βέλος?
3)Στην τριτη φωτο, ο διακόπτης <on off> μέσα στο ψυγείο τι κάνει? Ρωτάω γιατι "φαίνεται" να μην παρατηρώ κάτι είτε με το κόκκινο σημάδι ανοιχτό είτε κλειστό.
4)Πάντως μια εβδομαδα τώρα μετά την απόψυξη το ψυγείο δεν κάνει κανένα θόρυβο. Η λεκανίτσα δεν ακουμπά για λίγα χιλιοστά στο θάλαμο. Τώρα αν ακουμπά στιγμιαία κατα τη δόνηση του μοτέρ δεν το ξέρω.

http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39992&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39993&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39994&stc=1

sofosal
20-06-15, 11:30
το διακοπτάκι με το κόκκινο σημάδι πιθανότατα είναι για την απόψυξη....
αλφαδολάστιχο θα ζητήσεις για την αποχέτευση των νερών...

goosey
23-06-15, 19:23
ΟΚ.
Δεν μου λέτε όμως αν τα λέω σωστά στην τελευταία απάντηση μου πιο πάνω , που θα συνδεσω το λάστιχο κλπ.

Κυριακίδης
23-06-15, 20:05
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=40024&stc=1
Στο Α + Β , στο Α πρόσθεσε λίγη κόλλα για να μην ξαναπέσει εκτός και μπει σφικτά.
Στο Β θα το περάσεις και εκεί αλλά όχι τέρμα κάτω, όπως πρόσεξες στην υποδοχή Β έχει μια κάθετη εγκοπή για να επιτρέπει τα νερά να κυλίσουν στην λεκάνη.
Εξέτασε την λεκάνη μήπως έχει τρυπήσει (αν έχει τρυπήσει πρέπει να την αλλάξεις με αντίστοιχη κατάλληλη ) για να βγει πρέπει να περιστρέψεις την κεντρική λαμαρίνα (προσοχή ελάχιστα και σύμφωνα με μια εγκοπή απελευθέρωσης ) που είναι στο μέσω της λεκάνης και σηκώνεις την λεκάνη λίγο επάνω και μετά έξω. Σε καμιά περίπτωση να μην πέφτουν νερά εκτός λεκάνης ή αν είναι τρύπια πάνω στο μοτέρ . Βγάλε το από το ρεύμα / και προσοχή το μοτέρ τσούζει / ζεματάει .