Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [Τηλεόραση Panasonic] plasma 50"



Petkord
21-03-15, 23:52
Ολοκαίνουργια στη κούτα με σπασμένη οθόνη. Αγοραστηκε έτσι και στο καταστημα με κορόιδεψαν με την εγγυησην(αφαίρεσαν το σειριακό απο πίσω) και δεν μου την άλλαξαν με αποτέλεσμα να έχω πληρώσει 500€ τζάμπα και βερεσε. Δίνεται όπως είναι με τη βαση της τα παντα αν θέλει κάποιος να τη φτιαξει η για ανταλλακτικά τελική τιμή 150€. Περιοχή Κερατσίνι.

glamor
26-03-15, 10:02
ι κούτα του έχει ακόμα το συριακό? διαφορετικά μόνο στο service μπορούν να το διαβάσουν....

Petkord
31-03-15, 20:37
Έπεσα θύμα τρελής απάτης κ πλεκτανης. Ενω το e-shop.gr έγραφε οτι είναι ελληνικής αντιπροσωπειας ,αποδείχτηκε οτι ηταν παρά εισαγωγής,που σημαίνει οτι η panasonic Ελλάδας δεν αναγνωρίζει το προϊόν για να με καλυψει. Την πήρα 20:40 το απόγευμα, την ανοιξα στις 9:15 βράδυ στο σπίτι μου, διαπιστώνεται το σπάσιμο κ το επόμενο πρωι την επέστρεψα για doa. Αυτοι την έστειλαν στο σερβίς τους οπου αφαίρεσαν ετικέτα,έκαναν φθορές στο σασί απο βίδες ,τη βανδαλισαν με λιγα λογια και την επέστρεψαν πίσω εκτός εγγύησης. Η κούτα και τα βιβλια γράφουν το σειριακό όπως και η απόδειξη μου. Το λάθος μου που είναι; Οτι δεν εκατσα να την ανοιξω όταν την αγορασα μπροστά τους, κι αυτό το πληρωσα πολύ ακριβά. Και είμαι και έμπορος ηλεκτρικών συσκευών ,δλδ ξέρω οτι δε ζητάς εγγύηση αν αφαιρέσεις ετικέτα με σειριακό αρα δεν είχα λογο να το κάνω ,όπως με κατηγόρησαν . μακρια όλοι απο www.e-shop.gr.

manolo
31-03-15, 23:56
Φίλε μου αν είναι έτσι όπως τα λες - και μη με παρεξηγήσεις δεν σε αμφισβητώ - αλλά αυτό που αναφέρεις είναι σοβαρό γιατί μιλάμε για καθαρή παραπληροφόρηση του πελάτη, τότε έχεις δικαίωμα να κάνεις καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ή στο Υπουργείο Ανάπτυξης (εκεί που υπαγόταν το πρώην Εμπορίου αν δε κάνω λάθος) ώστε να επιληφθούν του θέματος.

Papas00zas
01-04-15, 15:53
E-shop???? Πιο ΑΧΡΗΣΤΟ service δεν υπάρχει. Εδω βαριόντουσαν να μου αλλάξουν σκληρό σε λάπτοπ εφταμηνίτικο,σοβαρολογεις; Πού δηλαδή να κάνουν και τηλεόραση

Petkord
01-04-15, 21:42
Τα ξέρω όλα αυτά,εγώ συνεργαζομουν χρόνια και σε χονδρική και μου εξηγήθηκαν έτσι.αφήστε τα λεφτά που έχουν χασει ενα χρονο τώρα που δε ψωνιζω,αλλά τόσο επαγγελματίες είναι. Οι δικηγόροι που ρωτησα καθώς και ο συνήγορος του καταναλωτή μου ειπαν πως δε θα βγει άκρη ,καθώς έχει κανει αιτηση για πτώχευση κτλ κτλ. Νομίζετε ο μόνος είμαι που την έχω πάθει; Μου εφτιαξαν τη τιβι ακριβως οπως γραφουν οι οροι της εγγυησης για να ΜΗΝ καλυφθει. Γνωμη μου; Καποιος την επεστρεψε,δε ξεραν τι να τη κανουν και περιμεναν εμενα να τη φορτωθω.Είχα ετοιμάσει μια καταγγελία με όλα τα σκηνικά που έγιναν,αυτά που μ έλεγαν στο τηλέφωνο και διάφορα αλλά τέρατα όμως μου ειπαν οτι θα χάσω χρονο ίσως και αλλά χρήματα. Και γιαυτό πουλάω τα ανταλλακτικά.