Επιστροφή στο Forum : [Whirlpool] προβλημα με καταψυκτη whirlpool AFG321/G/WP
Καλημερα.
θα ηθελα παρακαλω πολυ ,την βοηθεια σας.
ο συγκεκριμενος καταψυκτης,σταματησε να παγωνει.
η μονη ενδειξη που εχει ειναι το κιτρινο led οπως κοιταμε τις ενδειξεις απο δεξια ,και οταν ανοιγω την πορτα,μετα απο μερικα δευτερολεπτα χτυπαει ο βομβητης(αλαρμ)αλλα η ενδειξη(κοκκινο λεντ)δεν αναβει.
μηπως εχει βγει εκτος λογω χαμηλων εξωτερικων θερμοκρασιων περιβαλλοντος(-2)?
που μπορω να βρω το σερβις manual ?
thanks
Κυριακίδης
21-02-15, 09:05
σταματησε να παγωνει.
1) Το μοτέρ δεν δουλεύει? ούτε και σε καθυστερημένο χρόνο? (αλλά έστω και λίγο?)
2) Τι εννοείς δεν παγώνει (εσωτερική θερμοκρασία θαλάμου? πόσο?) .. Έχουν λιώσει οι πάγοι?
χτυπαει ο βομβητης(αλαρμ)αλλα η ενδειξη(κοκκινο λεντ)δεν αναβει
Δεν σπανίζει να καίγονται οι λάμπες , νομίζω ότι το "alarm" δεν είναι πάντα σε συνδυασμό με το κόκκινο λαμπάκι , το κόκκινο λαμπάκι θα ανάψει όταν η θερμοκρασία θαλάμου πέσει κάτω από τα κατώτερα επιτρεπτά όρια.
εχει βγει εκτος λογω χαμηλων εξωτερικων θερμοκρασιων περιβαλλοντος(-2)?
Νομίζω "εκτός" δεν βγαίνει , αλλά οι χαμηλές θερμοκρασίες περιβαλλοντος επηρεάζουν την σταθερή απόδοση .
Μηχανικό θερμοστάτη δεν έχει? (όπως παρακάτω)
http://www.onderdelenvoorhuishoudtoestellen.be/beschrijving1105-451_Thermostaat_whirlpool_481927128823_A010260.htm l
1) Το μοτέρ δεν δουλεύει? ούτε και σε καθυστερημένο χρόνο? (αλλά έστω και λίγο?)
2) Τι εννοείς δεν παγώνει (εσωτερική θερμοκρασία θαλάμου? πόσο?) .. Έχουν λιώσει οι πάγοι?
Δεν σπανίζει να καίγονται οι λάμπες , νομίζω ότι το "alarm" δεν είναι πάντα σε συνδυασμό με το κόκκινο λαμπάκι , το κόκκινο λαμπάκι θα ανάψει όταν η θερμοκρασία θαλάμου πέσει κάτω από τα κατώτερα επιτρεπτά όρια.
Νομίζω "εκτός" δεν βγαίνει , αλλά οι χαμηλές θερμοκρασίες περιβαλλοντος επηρεάζουν την σταθερή απόδοση .
Μηχανικό θερμοστάτη δεν έχει? (όπως παρακάτω)
http://www.onderdelenvoorhuishoudtoestellen.be/beschrijving1105-451_Thermostaat_whirlpool_481927128823_A010260.htm l
1)οχι το μοτερ δεν δουλευει
2)οι παγοι εχουν λειωσει
δοκιμασα να το βαλω σημερα στην πριζα,αλλα τιποτα αρνηται να ξεκινησει.
οσο για το θερμοστατη που παραθετεις,δεν γνωριζω αν εχει τετοιο,σκεφτομαι να ανοιξω την προσοψη,εκει που βρισκεται λογικα ο θερμοστατης .Ανεβαζω μια φωτο.
Και κατι αλλο που παρατηρησα,οταν το βαζω στην πριζα μετα απο 10 περιπου δευτερολεπτα ακουγεται ενα κλικ πισω στο κατω μερος του συμπιεστη,σαν κατι να οπλιζει .
ανοιξα το κουτακι αυτο και ειδα οτι πανε καποια καλωδια σε ενα διμεταλικο και καποια αλλα στο συμπιεστη,δεν πειραξα τιποτα,το ξαναεκλεισα,και περιμενω καποια βοηθεια απο σας.
αλλα απ'οτι βλεπω δεν θα το γλιτωσω το μαστορα ε¨?
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39268&stc=1
Κυριακίδης
21-02-15, 17:07
Άρα δεν ξεκινάει το μοτέρ , και πιθανόν να έχει πάθει κάτι το μοτέρ (είτε το ίδιο το μοτέρ που είναι η χειρότερη περίπτωση) αλλά συνήθως φταίνε τα μπιχλιμπίδια που είναι έξω στο μοτέρ (ένα ρελέ έχουν και ένα θερμικό .. και καμιά φορά ανάλογα το μοτέρ και έναν πυκνωτή δίπλα ) αυτά πρέπει να δεις αν δεν έχουν καεί (σημάδια μαυρίσματος ή μυρίζουν) . Αν είναι οκ αυτά, το τελευταίο που θα δεις είναι ο θερμοστάτης (αλλά για συντομία χρόνου αντί για έλεγχο του θερμοστάτη πάτα εκείνο το κουμπί Superfrost εκείνο το μεσαίο το τετράγωνο δεξιά από την ρύθμιση της θερμοκρασίας αν πάρει με εκείνο μπροστά το μοτέρ τότε φταίει ο θερμοστάτης ). Γιατί το superfrost είναι παράκαμψη (βραχυκύκλωμα της συνέχειας του θερμοστάτη).
https://www.google.gr/search?q=%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%AD+%CE%B8%CE%B5%CF% 81%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CF%88%CF%85%CE%B3%CE%B 5%CE%AF%CE%BF%CF%85&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=OpDoVOvLJ8XsaIywAg&ved=0CCwQsAQ
τα θερμικά στο παραπάνω είναι εκείνα τα στρόγγυλα (και ο σκοπός τους είναι σαν ασφάλεια , όταν για κάποιο λόγο ζορίζεται το μοτέρ και ανεβαίνουν τα αμπέρ , κόβει το θερμικό)
Τα άλλα που έχουν χάλκινο σύρμα από έξω (είναι τα ρελέ δίνουν υποβοήθηση του τυλίγματος εκκίνησης του μοτέρ ) μερικά ρελέ δεν έχουν σύρμα από έξω και είναι διαφορετικά στην κατασκευή χωρίς πηνιόσυρμα.
οσο για το θερμοστατη που παραθετεις,δεν γνωριζω αν εχει τετοιο,σκεφτομαι να ανοιξω την προσοψη,εκει που βρισκεται λογικα ο θερμοστατης .Ανεβαζω μια φωτο
Μην ανοίξεις την πρόσοψη προς το παρόν . Τέτοιο θερμοστάτη έχει μηχανικό και φαίνεται από το περιστροφικό κουμπί . Στον θερμοστάτη απλός ελέγχεις αν δίνει "συνέχεια " από τις επαφές (διακόπτη την φάση)
Άρα δεν ξεκινάει το μοτέρ , και πιθανόν να έχει πάθει κάτι το μοτέρ (είτε το ίδιο το μοτέρ που είναι η χειρότερη περίπτωση) αλλά συνήθως φταίνε τα μπιχλιμπίδια που είναι έξω στο μοτέρ (ένα ρελέ έχουν και ένα θερμικό .. και καμιά φορά ανάλογα το μοτέρ και έναν πυκνωτή δίπλα ) αυτά πρέπει να δεις αν δεν έχουν καεί (σημάδια μαυρίσματος ή μυρίζουν) . Αν είναι οκ αυτά, το τελευταίο που θα δεις είναι ο θερμοστάτης (αλλά για συντομία χρόνου αντί για έλεγχο του θερμοστάτη πάτα εκείνο το κουμπί Superfrost εκείνο το μεσαίο το τετράγωνο δεξιά από την ρύθμιση της θερμοκρασίας αν πάρει με εκείνο μπροστά το μοτέρ τότε φταίει ο θερμοστάτης ). Γιατί το superfrost είναι παράκαμψη (βραχυκύκλωμα της συνέχειας του θερμοστάτη).
https://www.google.gr/search?q=%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%AD+%CE%B8%CE%B5%CF% 81%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CF%88%CF%85%CE%B3%CE%B 5%CE%AF%CE%BF%CF%85&biw=1280&bih=705&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=OpDoVOvLJ8XsaIywAg&ved=0CCwQsAQ
τα θερμικά στο παραπάνω είναι εκείνα τα στρόγγυλα (και ο σκοπός τους είναι σαν ασφάλεια , όταν για κάποιο λόγο ζορίζεται το μοτέρ και ανεβαίνουν τα αμπέρ , κόβει το θερμικό)
Τα άλλα που έχουν χάλκινο σύρμα από έξω (είναι τα ρελέ δίνουν υποβοήθηση του τυλίγματος εκκίνησης του μοτέρ ) μερικά ρελέ δεν έχουν σύρμα από έξω και είναι διαφορετικά στην κατασκευή χωρίς πηνιόσυρμα.
Μην ανοίξεις την πρόσοψη προς το παρόν . Τέτοιο θερμοστάτη έχει μηχανικό και φαίνεται από το περιστροφικό κουμπί . Στον θερμοστάτη απλός ελέγχεις αν δίνει "συνέχεια " από τις επαφές (διακόπτη την φάση)
Λοιπον επανερχομαι,τα μπουτον ειναι πατημενα και τα δυο,δεν ξεκιναει.
Εβγαλα τα μλιχλιμπιδια διπλα απο τον συμπιεστη για να μετρησω τυλιγματα
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39269&stc=1
Α με Β εχω 50 Ω
Α με Γ εχω 10 Ω
Β με Γ εχω 60 Ω
εγινε ελεγχος και ως προς γη για τυχον διαροη
Λογικα δεν ειναι οκ το μοτερ?
Ανεβαζω και μερικες αλλες φωτο.http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39270&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39271&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39272&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39273&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39274&stc=1
Κυριακίδης
22-02-15, 02:21
Το ρελέ το άσπρο στο σημείο που γράφει (3) έχει δείγμα "ταλαιπωρίας " και ράγισμα , άλλαξε το (με ίδιων χαρακτηριστικών / διαφέρουν ανάλογα το μοτέρ μην βάλεις ότι ναναι) ... και ο Αλλάχ βοηθός. Ναι είσαι σωστός για μετρήσεις στα τυλίγματα ξεχωριστά . (αφήνω ένα μικρό παραθυράκι σε περίπτωση που είναι οκ το τύλιγμα αλλά έχει μηχανικό πρόβλημα και όχι πρόβλημα στο τύλιγμα / όπου και εκεί πάλι μπορεί να ανεβάζει αμπέρ και θα κόβει το θερμικό / σε αυτήν την περίπτωση απλά κάνεις αμπερομέτρηση και βλέπεις αν ξεπερνά τα αμπέρ λειτουργίας του κατασκευαστή στο συγκεκριμένο μοτέρ ) . Αυτά.
Το ρελέ το άσπρο στο σημείο που γράφει (3) έχει δείγμα "ταλαιπωρίας " και ράγισμα , άλλαξε το (με ίδιων χαρακτηριστικών / διαφέρουν ανάλογα το μοτέρ μην βάλεις ότι ναναι) ... και ο Αλλάχ βοηθός. Ναι είσαι σωστός για μετρήσεις στα τυλίγματα ξεχωριστά . (αφήνω ένα μικρό παραθυράκι σε περίπτωση που είναι οκ το τύλιγμα αλλά έχει μηχανικό πρόβλημα και όχι πρόβλημα στο τύλιγμα / όπου και εκεί πάλι μπορεί να ανεβάζει αμπέρ και θα κόβει το θερμικό / σε αυτήν την περίπτωση απλά κάνεις αμπερομέτρηση και βλέπεις αν ξεπερνά τα αμπέρ λειτουργίας του κατασκευαστή στο συγκεκριμένο μοτέρ ) . Αυτά.
Καλημερα
Σε ενα βιντεακι που ειδα στο youtube (https://www.youtube.com/watch?v=iQTNduRzn0U)ενας τυπος δοκιμασε τον συμπιεστη απ'ευθειας βαζοντας την φαση στο σημειο Α,τον ουδετερο στο Γ και βραχυκυκλωνει στιγμιαια το Γ με το Β και αν ειναι οκ θα ξεκινισει.
παιζει να κανω αυτη τη δοκιμη(εννοειται με προσοχη) η να βρω μια αμπεροτσιμπιδα και σε πιο καλωδιο να την βαλω, λογικα στη φαση των 220?
Κυριακίδης
22-02-15, 13:48
Εσύ άμα θέλεις κάνε και οδοντιατρική επέμβαση στο δόντι μιας κόμπρας ή μιας οχιάς ... τι να σου κάνω:lool:
Βρε βάλε ένα ρελέ να ξεμπερδεύεις και αν δεν , βλέπουμε.
ΟΚθα ψαξω για ανταλακτικο και θα επανελθω:biggrin:
thanks για ολα
Λοιπον,εχω απογοητευτει με το ψαξιμο.
χτυπαω τον κωδικο του ρελε αλλα δεν το βρισκω πουθενα!
2019/A-G4
Mηπως μπορει να βοηθησει καποιος?
βρηκα ενα εδω (http://www.europart.nl/koelkast+onderdelen/electronica/whirlpool/42750010/),κανει?
καλησπερα !!
για ψαξε η ρωτα και εδω
http://www.i-antallaktika.gr/
Κυριακίδης
22-02-15, 21:29
Λοιπον,εχω απογοητευτει με το ψαξιμο.
χτυπαω τον κωδικο του ρελε αλλα δεν το βρισκω πουθενα!
2019/A-G4
Mηπως μπορει να βοηθησει καποιος?
βρηκα ενα εδω (http://www.europart.nl/koelkast+onderdelen/electronica/whirlpool/42750010/),κανει?
Κάνει ... αλλά έπεσες σε άτομα που θέλουν να γίνουν πλούσια σε μια μέρα .
Αναζητώντας με βάση τα στοιχεία της μάρκας του μοτέρ κτλ (Aspera B1116Z) όπως γράφει .
http://www.hgt24.de/shop/kompressor-r134a-aspera-p-11840.html
Βλέπουμε ότι πρόκειται για 1/5 του ίππου μοτέρ .
Και άρα θα αναζητήσουμε τα αντίστοιχης ιπποδύναμης ρελέ και θερμικά . Το παρακάτω π.χ. κάνει και είναι κομπλέ (ρελε + θερμικό)
http://www.kourlaba.gr/eshop/product_info.php?cPath=44_59&products_id=1964&osCsid=0t5ftall4d0khuje2e0t3sero1
θελω να σας ευχαριστησω απο καρδιας,για την πολυτιμη βοηθεια σας.
Φιλε ΓΙΩΡΓΟ,και φιλε ΠΕΤΡΟ
Μολις ερθει το ανταλακτικο θα σας ενημερωσω.
Να'στε καλα.
:thumbup1::001_smile:
μεχρι να ρθει το ανταλακτικο:biggrin:,επανερχομαι με κατι αλλο που διαπιστωσα σε μια μετρhση του ptc με το πολυμετρο.
μου εδειξε 15kΩ.
Τοσο πρεπει να ειναι? δεν νομιζω!
Γι αυτο μολις το βαζω στην πριζα μετα απο 10 δευτερολεπτα περιπου βγαινει εκτος το διμεταλικο που ειναι ακριβως διπλα του ,κανοντας τον χαρακτηριστικο ηχο (κλικ).
επισης λυστε μου αλλες 2 αποριες βρε παιδια.
Γιατι δεν βλεπω πουθενα πυκνωτη,και το ρελε εκινησης που ειναι(ειναι το ιδιο τοhttp://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39303&stc=1 ptc?) γιατι δεν τα βλεπω πουθενα αυτα.
Κυριακίδης
24-02-15, 19:42
Γιατι δεν βλεπω πουθενα πυκνωτη
Δεν έχουν όλα τα μοτέρ (ανάλογα το μοτέρ και τον τρόπο του κατασκευαστή)
και το ρελε εκινησης που ειναι
Αυτό που έδειξες στην παραπάνω φωτό .. εκτός ptc τα λένε "ηλεκτρονικά ρελέ " ένα διμεταλλικό είναι όπως το λες και αυτό μπαίνει σε σειρά με την περιέλιξη της εκκίνησης (βοηθητική περιέλιξη για σπινιάρισμα τέρμα τα γκάζια ) , όταν ζεσταθεί παύει την τροφοδοσία και πλέον λειτουργεί μόνο της κύριας περιέλιξης .
Πολλά είναι τα 15kΩ. Μερικά Ω ή λίγες δεκάδες Ω έπρεπε να σου μετράει κρύο. Το PTC αυτό αντικαθιστά το ρελέ εκκινήσεως, δεν συνυπάρχουν και τα δυο μαζί. Δεν είναι διμεταλλικό, αλλά είναι ένα δισκίο αντίστασης από κάποια οξείδια μετάλλων που τώρα δεν τα θυμάμαι, η αντίσταση των οποίων παρουσιάζει ισχυρή αύξηση με τη θερμοκρασία. Όταν είναι κρύο (συμπιεστής σβηστός), ενώνει ουσιαστικά μέσω της μικρής αντίστασής του την βοηθητική περιέλιξη (εκκινήσεως) παράλληλα στην κύρια (αυτή τη δοκιμή που έκανε ο άλλος που ανέφερες), έτσι, μόλις φτάσει τροφοδοσία στον συμπιεστή αυτός εκκινεί, και το ρεύμα της βοηθητικής περιέλιξης (που περνάει μέσα από το PTC) το ζεσταίνει, ανεβαίνει η αντίστασή του, και έτσι πέφτει το ρεύμα της βοηθητικής περιέλιξης (εκκινήσεως) πολύ. Πάντως εξακολουθεί να περνάει ένα ρεύμα που διατηρεί το PTC καυτό ώστε να παραμένει σε κατάσταση υψηλής αντίστασης όση ώρα δουλεύει ο συμπιεστής.
μολις μου ηρθε το ανταλακτικο
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39314&stc=1
βεβαια οπτικα δεν ειναι το ιδιο με το παλιο http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39315&stc=1
συνδεσα το μπλε καλωδιο εκει που λεει C
και το μαυρο καλωδιο εκει που λεει Ν με το βελακι,το εβαλα πανω αλλα τιποτα!
θελει καποιο χρονο να ξεκινησει? κανω κατι λαθος?
stelakis1914
25-02-15, 17:31
Το μαύρο καλώδιο στο L και το μπλε στο Ν θα συνδέσεις
Το μαύρο καλώδιο στο L και το μπλε στο Ν θα συνδέσεις
KAI TO C ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΕΝΟ?
Τί σημασία έχει αν η φάση και ο ουδέτερος είναι ανάποδα; Πάλι 230V δεν έχει; Θα κουμπώσεις το καινούριο PTC στον συμπιεστή, στο C του PTC θα ενώσεις το μαύρο καλώδιο του θερμικού και θα δώσεις τροφοδοσία στο ελεύθερο άκρο του θερμικού και στο Ν του PTC ή στο βυσματάκι που είναι ακριβώς από κάτω και έχει τον αριθμό 2 (αυτό είναι εσωτερικώς ενωμένο με το Ν που είναι από πάνω).
Το μαύρο καλώδιο στο L και το μπλε στο Ν θα συνδέσεις
Αν το κάνει αυτό, το μόνο που θα πετύχει θα είναι να ζεσταθεί το PTC (ίσως και να καεί) και φυσικά δεν θα ξεκινήσει ο συμπιεστής.
Ok καταλαβα.
παιδια ζητω συγνωμη για τις απανωτες ερωτησεις,αλλα φοβαμαι μην κανω καμια βλ@κια.
δηλαδη η παρακατω φωτο που ειναι η υπαρχουσα συνδεσμολογια(απο το εργοστασιο)http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39316&stc=1 δεν λειπει ενα καλωδιο ακομα,που πρεπει να συνδεθει στην αλλη ακρη του ptc(απεναντι απο το μαυρο)?
εγω δηλαδη θα ακολουθησω το παρακατω σχεδιο για το νεο ptc?
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39317&stc=1
Ok καταλαβα.
παιδια ζητω συγνωμη για τις απανωτες ερωτησεις,αλλα φοβαμαι μην κανω καμια βλ@κια.
Δεν χρειάζεται να βάζεις @ στη λέξη "βλακεία"...
δηλαδη η παρακατω φωτο που ειναι η υπαρχουσα συνδεσμολογια(απο το εργοστασιο)http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39316&stc=1δεν λειπει ενα καλωδιο ακομα,που πρεπει να συνδεθει στην αλλη ακρη του ptc(απεναντι απο το μαυρο)?
Όχι, διότι το δεύτερο άκρο του PTC από το οποίο φαίνεται ότι λείπει καλώδιο, είναι ενωμένο με το άκρο της περιέλιξης εκκινήσεως του συμπιεστή μέσω του βύσματος που είναι ενσωματωμένο στο "κουτάκι" του PTC καθώς το κουμπώνεις πάνω στον συμπιεστή.
εγω δηλαδη θα ακολουθησω το παρακατω σχεδιο για το νεο ptc?
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39317&stc=1
ΟΧΙ. Το σχήμα είναι τελείως λάθος. Το τριπολικό βύσμα του συμπιεστή έχει γράμματα C, S, M (αν έχει άλλα γράμματα πες). Λοιπόν θα κουμπώσεις επάνω στον συμπιεστή το κουτάκι του PTC. Το ένα καλώδιο των 230V θα πάει στο μοναδικό βύσμα του θερμικού, το ενσωματωμένο καλώδιο του θερμικού θα πάει στο C του συμπιεστή, και το δεύτερο καλώδιο των 230V θα πάει στο Μ του συμπιεστή. Αυτό είναι όλο. Πρόσβαση στα άκρα του συμπιεστή που σου έγραψα έχεις βέβαια μέσω των βυσμάτων που είναι πάνω στο κουτάκι του PTC, τα οποία είναι ακριβώς στις ίδιες θέσεις με τα αντίστοιχα άκρα του βύσματος του συμπιεστή.
Κυριακίδης
26-02-15, 13:01
Χαζομάρα μου που δεν του είπα να βάλει κλασσικό ρελέ (της παλιάς εποχής ) να ξεμπερδεύει . Και η σύνδεση θα γινόταν όπως στην εικόνα (αλλά το ρελέ θα τοποθετηθεί ανάποδα με το πηνίο προς τα κάτω αλλιώς δεν μπαίνει . Και το θερμικό στην επάνω επαφή (που είναι ο "γενικός" του μοτέρ) .
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39327&stc=1
Τι την θέλαμε την "νέα τεχνολογία " και μας πιάνουν τον κώλο ? τα παλιά ρελέ έχουν εγγύηση 200 χρόνια ενώ τα "ηλεκτρονικά " αν θα δουλέψουν την επόμενη μέρα.
Δεν χρειάζεται να βάζεις @ στη λέξη "βλακεία"...
Όχι, διότι το δεύτερο άκρο του PTC από το οποίο φαίνεται ότι λείπει καλώδιο, είναι ενωμένο με το άκρο της περιέλιξης εκκινήσεως του συμπιεστή μέσω του βύσματος που είναι ενσωματωμένο στο "κουτάκι" του PTC καθώς το κουμπώνεις πάνω στον συμπιεστή.
ΟΧΙ. Το σχήμα είναι τελείως λάθος. Το τριπολικό βύσμα του συμπιεστή έχει γράμματα C, S, M (αν έχει άλλα γράμματα πες). Λοιπόν θα κουμπώσεις επάνω στον συμπιεστή το κουτάκι του PTC. Το ένα καλώδιο των 230V θα πάει στο μοναδικό βύσμα του θερμικού, το ενσωματωμένο καλώδιο του θερμικού θα πάει στο C του συμπιεστή, και το δεύτερο καλώδιο των 230V θα πάει στο Μ του συμπιεστή. Αυτό είναι όλο. Πρόσβαση στα άκρα του συμπιεστή που σου έγραψα έχεις βέβαια μέσω των βυσμάτων που είναι πάνω στο κουτάκι του PTC, τα οποία είναι ακριβώς στις ίδιες θέσεις με τα αντίστοιχα άκρα του βύσματος του συμπιεστή.
αυτα γραφει πανω στο συμπιεστη,αν καταλαβενετε κατι?http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=39328&stc=1
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.