PDA

Επιστροφή στο Forum : [Miele] προβλημα με πληντηριο ρουχων milie novotronic w844



kostas theodoropoulos
30-09-14, 10:26
λοιπον το πληντηριο εχει πρωτη αγορα το 2002 απο τοτε εχει ξεκινησει καθημερινη χρηση σχεδον απο το 2009 >>> το προβλημα που παρουσιαζει ειναι οτι ενω αντλει κανονικα το νερο ξαφνικα αναβοσβεινει το spulen....
και ξαναβγαζει εξω το νερο και χωρις να κανει τιποτα αλλο εμφανειζει την ενδειξει ende(τελος).....ηρθε τεχνικος και μετα απο μια πρωτη ματια ειπε μαλλον πλακετα και με παραπεμπει στην milie......(φαρμακειο)........

μετα απο ενα δικο μου μινι ελεχγο στην πλακετα παρατηρησα μια καμενη ασφαλεια η οποια οδηγει ενα εξαρτημα που ονομαζεται (συμφωνα με την μιλε) πηνιο στραγκαλισμου.......

αλαζω την ασφαλεια μηπως ολλα επανελθουν κανονικα..... αλλα μου την ξανα καιει.......
ξανα αλαζω την ασφαλεια αλλα αυτην τη φορα αποσυνδεω το πηνιο απο την φυσσα της πλακετας ......
βαζω σε λειτουργεια το πληντηριο κανει ακριβως τα ιδια!!!!@@@ αλλα στην πλακετα η ασφαλεια αυτη την φορα δεν επαθε τιποτα
ΕΡΩΤΗΣΗ μπορει για ολα αυτα να φταιει το πηνιο φιλτρο ρευματος???? ειναι 3Α250V!!!!
πως μπορω να ελενξω το πηνιο ????? (σε μετρηση μου ωμικα ειναι 0.5ω)
Υ,Γ
το πηνιο εχει νορμαλ τιμη 30 Ε απο μιλε αλλα δεν ειναι ετοιμοπαραδοτο και θελει 20 μερες να ερθει ελλαδα
σασ εχει συμβει κατι παρομοιο ??????ευχαριστω!!!!!!

nyannaco
30-09-14, 12:54
Το πηνίο στραγγαλισμού λογικά συνδέεται σε σειρά με το κύκλωμα που ακολουθεί, οπότε δεν μπορεί να σου καίει αυτό την ασφάλεια (και 0,5Ω τιμή μου φαίνεται φυσιολογική). Βγάζοντας το μηνίο, αποκόπτεις την τροφοδοσία από το κύκλωμα που έπεται. Εφόσον και έτσι σου καίει πάλι την ασφάλεια, έχεις βραχυκύκλωμα κάπου αλλού, πριν το πηνίο.
Υποθέσεις φυσικά...
Θα σου πρότεινα να βγάλεις καλές φωτογραφίες μπρος=πισω την πλακέτα και να τις ανεβάσεις, κάποιος πιο έμπειρος μπορεί να δει κάτι που εσύ δεν βλέπεις.

ezizu
30-09-14, 12:56
Ανέβασε αν μπορείς μερικές καθαρές φωτογραφίες της πλακέτας (μπρος - πίσω).Σίγουρα θα βοηθήσουν ,ώστε να πάρεις πιο συγκεκριμένες απαντήσεις.
Το πιθανότερο κατά την άποψή μου είναι, να έχουν πρόβλημα κάποια άλλα εξαρτήματα ισχύος της πλακέτας (όπως π.χ. FET ,δίοδοι, τρανζίστορ, IGBT κ.λ.π.) και όχι το πηνίο στο οποίο αναφέρεσαι. Θα πρέπει επομένως, όπως καταλαβαίνεις, να γίνουν κάποιες βασικές, αλλά απαραίτητες μετρήσεις, σε διάφορα εξαρτήματα της πλακέτας.
Μετρώντας ωμικά το πηνίο που αναφέρεις, η τιμή της αντίστασης που θα μετράς θα είναι πολύ μικρή και λογικά αυτό είναι σωστό.
Προφανώς αφαιρώντας το πηνίο πάνω από την πλακέτα, στην ουσία βγάζεις εκτός όλο το υπόλοιπο κύκλωμα (άρα και το προβληματικό εξάρτημα ή εξαρτήματα) και για αυτό το λόγο δεν καίγεται η ασφάλεια, αλλά και δεν αλλάζει κάτι ως προς την λειτουργία του πλυντηρίου

Να επισημάνω ότι για να ασχοληθεί κάποιος με την επισκευή αυτής της πλακέτας, προϋποθέτει σχετική γνώση και εμπειρία. Αν οι γνώσεις και οι εμπειρίες σου δεν είναι αρκετές (από τα γραφόμενά σου πάντως βγαίνει τέτοιο συμπέρασμα) , θα σου πρότεινα να απευθυνθείς καλύτερα σε κάποιο σχετικό τεχνικό, γιατί υπάρχει κίνδυνος να δημιουργηθεί μεγαλύτερη ζημιά στα κυκλώματα της πλακέτας.
Φιλικά.

Υ.Γ. Γράφαμε μαζί με τον Νίκο (nyannaco).
Νίκο να σε διορθώσω, ο Κώστας γράφει ότι όταν αποσύνδεσε το πηνίο δεν καιγόταν η ασφάλεια ,οπότε το βραχυκύκλωμα είναι μετά το πηνίο και όχι πριν.

nyannaco
30-09-14, 13:34
Νίκο να σε διορθώσω, ο Κώστας γράφει ότι όταν αποσύνδεσε το πηνίο δεν καιγόταν η ασφάλεια ,οπότε το βραχυκύκλωμα είναι μετά το πηνίο και όχι πριν.Ουπς... έχεις δίκιο Σήφη, δεν διάβασα σωστά :blushing:

kostas theodoropoulos
30-09-14, 14:23
Κατα αρχας ευχαριστω για το ενδιαφερον ..................εχω μετρηση ολα τα αντλ/ κτικα ισχυος οπος....... διοδοι γεφυρα τραιακ μ/σ και πυκνωτες εαν ειχε γινει κατι πριν το πηνιο θα ηταν ψιλο καρβουνο(χωρις να ειμαι και πολυ σιγουρος βεβαια) με 6.3 Α και πανω που περασε απο την ασφαλεια !!!!το θεμα ειναι οτι το πηνιο οταν καιγεται σηνηθως χανει την συνεχεια του.......... δεν ξερω ομως μηπως εχει βραχυκυκλωσει στην αρχη των σπειρων του??? θα ανεβασω φοτο οσολουπο!!!!!!!!!

diony
30-09-14, 16:00
αν ψάξεις το πλυντήριο , κάπου σε στεγνό μέρος θα βρεις το ηλεκτρολογικό σχεδιάγραμμα του πλυντηρίου διπλωμένο στα 3 ή στα 4 θα σε βοηθήσει για να κάνεις μετρήσεις

kostas theodoropoulos
30-09-14, 20:12
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=38397&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=38398&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=38399&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=38400&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=38401&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=38402&stc=1 σας ανεβαζω τισ φοτογραφιες για να βοηθησω περισοτερο!!!!!!

kostas theodoropoulos
30-09-14, 20:15
αυτο που δειχνω με το probe ειναι η ασφαλεια που καιγεται!!!!!!!!

kostas theodoropoulos
30-09-14, 20:21
η πλακετα ειναι καθαρη και δεν φαινεται πουθενα καποιο ταλαιπωρημενο εξαρτημα!!!!ωμικα με πολυμετρο τα βαρυστορ ισχυος ειναι οκ γεφυρα οκ πυκνωτες οκ μ\σ οκ

kostas theodoropoulos
30-09-14, 20:36
αν ψάξεις το πλυντήριο , κάπου σε στεγνό μέρος θα βρεις το ηλεκτρολογικό σχεδιάγραμμα του πλυντηρίου διπλωμένο στα 3 ή στα 4 θα σε βοηθήσει για να κάνεις μετρήσεις


το βρηκα φιλε μου και ηταν πολυ χρησιμο !!!!!

Κυριακίδης
30-09-14, 22:15
Σε κάποιες αναφορές λένε για κάποιο ρελέ (Κ6) (με την ίδια ένδειξη Flash "spulen") όπου αντικατέστησαν το ρελέ (που ήταν "σπασμένο") και δούλεψε κανονικά . Επίσης αναφορές για τα καρβουνάκια του μοτέρ που πρέπει να έχουν μήκος τουλάχιστον 12 χιλιοστά και πάνω. (αν βοηθήσουν αυτά)

diony
30-09-14, 22:36
υποθετικό σενάριο , αν βραχυκυκλώσει το triac που τροφοδοτεί τον κινητήρα και του δίνει φουλ στροφές υπάρχει αιτία για να καεί η ασφάλεια

nyannaco
01-10-14, 08:34
Στην πρώτη φωτο, ο μεγάλος ηλεκτρολυτικός φαίνεται λίιιγο φουσκωμένος, ή με ξεγελάει; Πώς τον μέτρησες;
Επίσης, οι κολλήσεις των ημιαγωγών είναι λίγο κάπως, ήταν έτσι ή τα ξεκόλλησες για να τα μετρήσεις;

kostas theodoropoulos
01-10-14, 09:19
Στην πρώτη φωτο, ο μεγάλος ηλεκτρολυτικός φαίνεται λίιιγο φουσκωμένος, ή με ξεγελάει; Πώς τον μέτρησες;
Επίσης, οι κολλήσεις των ημιαγωγών είναι λίγο κάπως, ήταν έτσι ή τα ξεκόλλησες για να τα μετρήσεις;



εγω τα ξεκολλησα για να τα μετρησω καλητερα το πυκνωτη τον μετρησα ωμικα ξερεις στην αρχη αγει και μετα απο λιγο βραχυκυλωμα!!!!!!

kostas theodoropoulos
01-10-14, 09:24
υποθετικό σενάριο , αν βραχυκυκλώσει το triac που τροφοδοτεί τον κινητήρα και του δίνει φουλ στροφές υπάρχει αιτία για να καεί η ασφάλεια


τα τραιακ (θυριστορ) επειδη τυχαινει να εχω καινουρια ακριβως τα ιδια συμπεριφερονται το ιδιο με τα καινουρια ωμικα παντα

kostas theodoropoulos
01-10-14, 09:26
Σε κάποιες αναφορές λένε για κάποιο ρελέ (Κ6) (με την ίδια ένδειξη Flash "spulen") όπου αντικατέστησαν το ρελέ (που ήταν "σπασμένο") και δούλεψε κανονικά . Επίσης αναφορές για τα καρβουνάκια του μοτέρ που πρέπει να έχουν μήκος τουλάχιστον 12 χιλιοστά και πάνω. (αν βοηθήσουν αυτά)


για το ρελε θα το ψαξω ευχαριστω!!!!

nyannaco
01-10-14, 09:29
εγω τα ξεκολλησα για να τα μετρησω καλητερα το πυκνωτη τον μετρησα ωμικα ξερεις στην αρχη αγει και μετα απο λιγο βραχυκυλωμα!!!!!!Δεν μπορείς να μετρήσεις χωρητικότητα πυκνωτή με ωμόμετρο, αλλά το να φαίνεται βραχυκύκλωμα σημαίνει ότι έχει χαιρετήσει! Αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να σου καίει την ασφάλεια. Αντικατάσταση.

JOUN
01-10-14, 09:53
^^ Μαλλον ηθελε να πει "και μετα απο λιγο απειρο"; Λιγο δυσκολο να δει βραχυκυκλωμα(θα φαινοταν και με το ματι).

kostas theodoropoulos
01-10-14, 10:04
ακριβως απλα δεν το εθεσα σωστα !!!!!!

kostas theodoropoulos
01-10-14, 10:17
λοιπων κατι ανακαληψα !!!!! αν θα δειτε στην δευτερη φοτο υπαρχουν 2 πυκνωτες που ειναι 100nf στα 275v ειναι διπλα απο τον μεγαλο ηλεκτρολητικο πυκνωτη!!!! σε αυτους με....... καπασιτομετρο .....μετραω ........79 nf στον ενα και ........30 nf στον αλλο θελουν σιγουρα αλλαγη

kostas theodoropoulos
01-10-14, 10:19
ενοειται οτι μετρησα στον αερα τους πυκνωτες !!!!

kostas theodoropoulos
01-10-14, 11:30
ενοειται οτι μετρησα στον αερα τους πυκνωτες !!!!


και βρεθηκε και ο 3 ος μετην ιδια τιμη που ειναι κοντα στον μετασχηματιστη στα 37 nf αντι 100 θα τους αλλαξω ..... και βλεπουμε αν σας ερχεται στο μυαλο και κατι αλλο για ελεγχο ????????????????ΚΑΤΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΒΑΛΩ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ??????ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!!!!!!!

kostas theodoropoulos
02-10-14, 09:44
παιδια η πλακετα φαινεται να λειτουργει σωστα το spulen που πριν αναβε και εσβηνε τωρα ειναι σβησμενο το πλυντηριο ξεκιναει κανονικα αλλα το μοτερ προσπαθει να γυρισει τον καδο και δεν μπορει μετα απο καμια 10 αρια προσπαθειες σταματαει βγαζει τα νερα και τελιωνει εκει!!!!!!

Κυριακίδης
02-10-14, 09:52
Εξέταση τα καρβουνάκια στο μοτέρ , και αλλαγή

kostas theodoropoulos
02-10-14, 09:55
εξεταση πως??????? αλλαγη στα καρβουνακια ??????????η στο μοτερ

Κυριακίδης
02-10-14, 10:10
https://www.youtube.com/watch?v=sEQ_ZIEG4vw
Πρώτα θα δεις το μήκος τους αν είναι πάνω από 1,5 εκατοστό (αν είναι λιγότερο άλλαξε τα)
Δεν είχες οπτική επαφή με το μοτέρ? δεν τα είδες τυχόν να σπινθηρίζουν?

kostas theodoropoulos
02-10-14, 10:52
δεν εχω οπτικη επαφη αλλα φιλε μου το βιντεακι ειναι χρυσαφι για μενα και σε ευχαριστω πολυ γιατι το μοτερ ειναι ακριβως το ιδιο !!!!!!!!

βεβαια απο οτι ειδα στο πλυντηριο ειναι δυσκολο να βγει ολο ετσι ...........θα πρεπει να κανω την αλλαγη με το μοτερ φορεμενο στο πλυντηριο.......και δεν ξερω εαν εχω καλη προσβαση απο τα πλαινα για να κουμπωσω τα καρβουνακια οπος το βιντεο !!!!

diony
02-10-14, 18:03
μέχρι ποιo σημείο έχεις λύσει το πλυντήριο εκτός από το πάνω καπάκι ?


τη φάτσα μπροστά την άνοιξες ?

kostas theodoropoulos
03-10-14, 14:34
εχω φτασει μεχρι το μοτερ

kostas theodoropoulos
03-10-14, 14:35
το πλυντηριο ειναι φυλλο και φτερο

diony
03-10-14, 18:18
Δες εδώ είναι άλλο μοντέλο αλλά πιθανό να ταιριάζει με το δικό σου , σχετικά με τα καρβουνάκια του μοτέρ να πάρεις μία εικόνα

http://users.tpg.com.au/johnd/miele-brushes.html

Κυριακίδης
03-10-14, 19:51
Υπερβολή δεν είναι να βγει όλη η πρόσοψη? νομίζω αν πλαγιαστεί το πλυντήριο με ασφάλεια και σταθερά , μπορείς να το βγάλεις (την καρβουνοθήκη μόνο όχι όλο το μοτέρ) από το κάτω ελεύθερο άνοιγμα ... εξάλλου μόνο 4 βίδες χρειάζεται να ξεβιδώσεις και να ξανατοποθετηθεί με προσοχή στα βύσματα που κουμπώνουν.

diony
03-10-14, 21:48
φίλε Πέτρο ,αν δεις το link που έβαλα ,λύνοντας μόνο 6 βίδες , και χωρίς να χρειαστεί καμία αποσύνδεση καλωδίων η φάτσα ανοίγει μέσα σε λιγότερο από 5 λεπτά σαν πόρτα έχει κανονικούς μεντεσέδες και κάνεις τη δουλειά σου σωστά και ξεκούραστα (αν είναι αυτό το μοντέλο)

kostas theodoropoulos
08-10-14, 09:34
ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΑΓΜΑ ΑΣΥΜΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ Η ΜΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ...............ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!!!!!!!!!!ΑΛΛΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!

diony
08-10-14, 17:06
Βασικά τη διάγνωση την έκανες εσύ ή το έλεγξε ηλεκτρολόγος ?


Εσύ θα αποφασίσεις τι είναι πιο συμφέρον για σένα

rizosdimitris1967
11-10-14, 22:07
καλησπέρα φίλε μου παρόμοια περίπτωση με καμμένο άριστον μοτέρ,το έδωσα για περιέλιξη μοτέρ στον κεχρίμπαρη θεσσαλονίκη και έγινε με μικρό κόστος.