Επιστροφή στο Forum : [AEG] Προβλημα με καδο πλυντηριου oko lavamat 62600
παιδια να σας πω και εγω το πονο μου.
το πλυντηριο εδω και 2 με 3 μερες εριχνε την ασφαλεια και απο το πινακα μεσα στο σπιτι και απο κατω στην οικοδομη το κεντρικο.
Και σημερα που το ξανα εκανε ,το ανοιξα το ρευμα ηταν αναμεσα στην πλυση, δεν γυριζε ο καδος καθολου τιποτα. ενω νερο και τετοια τραβουσε κανονικα ....
τι λετε να ειναι? λετε να φταιει ο πυκνωτης?
το πλυντηριο ειναι παλιο και μια φορα χαλασε το μοτερ αλλα το πηγαμε σε μαστορα και το εφτιαξε και ειπε οτι ειναι καλα πλυντηρια θα παει ακομα 10 χρονια.....
τωρα εγινε αυτο
Κυριακίδης
05-07-14, 19:58
Μήπως σου έβγαλε κωδικό σφάλματος C9 . (που όντως αναφέρεται σε πρόβλημα στο μοτέρ) είναι με καρβουνάκια
Να δει κάποιος την ηλεκτρική εγκατάσταση σου στον πίνακα (απαράδεκτο να πέφτει και της οικοδομής)
Δεν βγάζει σφάλματα φίλε μου.
Είναι πολύ παλιό πλυντήριο.
Είναι μια χαρά φίλε μου ο πίνακας.
Πρώτη φορά το κάνει.....
Ρίχνει του πλυντηρίου στο πίνακα του σπιτιού, και την από κάτω στη χελώνα.
Δεν είναι λες ο πυκνωτής εεεε;;
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί όμως.....
Λες να φταίνε και τα καρβουνακια του μοτέρ;;;
Το πλυντήριο μπορεί να έχει και 14 χρόνια που το έχω.
Μια φορά είχε χαλάσει το μοτέρ και το φτιάξαμε, αλλά τότε δεν έκανε τίποτα
Κυριακίδης
05-07-14, 21:15
Είναι μια χαρά φίλε μου ο πίνακας.
Βρε φέρε έναν ηλεκρολόγο να δει την εγκατάσταση σου .. αν έπεσε μέχρι η "χελώνα" . θα κάνεις και κανένα μπλακ άουτ σε όλο τον Δήμο Συκεων ! θα σε πάνε μέσα για "στυγνό εγκληματία" :w00t:
Σίγουρα υπάρχει πρόβλημα και στο πλυντήριο , πρέπει να εξεταστούν για διαρροές στα βασικά κομμάτια (αντίσταση θέρμανσης νερού / μοτέρ / πιθανά εμφανή σημάδια καψίματος κτλ)
Βρε φέρε έναν ηλεκρολόγο να δει την εγκατάσταση σου .. αν έπεσε μέχρι η "χελώνα" . θα κάνεις και κανένα μπλακ άουτ σε όλο τον Δήμο Συκεων ! θα σε πάνε μέσα για "στυγνό εγκληματία" :w00t:
Σίγουρα υπάρχει πρόβλημα και στο πλυντήριο , πρέπει να εξεταστούν για διαρροές στα βασικά κομμάτια (αντίσταση θέρμανσης νερού / μοτέρ / πιθανά εμφανή σημάδια καψίματος κτλ)
Δηλαδη το χασαμε το πλυντηριο?
πωωωωωω εγω θα το ανοιξω αυριο να δω πως ειναι μεσα να δω και τα καρβουνακια να δω πως ειναι ο πυκνωτης και μετα αμα ειναι θα τα αλλαξω.... θα δω αμα καμια ενωση εχει μαυριλες.
Κυριακίδης
05-07-14, 22:59
Με έχεις μπερδέψει λίγο , γιατί με βάση τα στοιχεία μοντέλου που έδωσες βλέπω ότι έχει και ενδείξεις σε καντράν για Erro codes (εντοπισμού σφαλμάτων) ... αλλά λες ότι είναι πολύ παλιό μοντέλο (κάτι που με μπερδεύει) και να είναι με μοτέρ χωρίς καρβουνάκια αλλά απλό μοτέρ επαγωγικό (το απλό θα έχει σίγουρα πυκνωτή) ... οπότε καταλαβαίνεις ότι έτσι δύσκολα να πούμε γνώμες χωρίς να ξέρουμε τι έχεις εκεί.
Τα πιο ύποπτα με τη σειρά είναι η αντίσταση και το αντιπαρασιτικό φίλτρο παροχής ,χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι κάτι άλλο και μετά η αντλία εξαγωγής και μοτέρ.
Κατα την γνωμη μου αφου σου ρινει τις ασφαλειες και συγκεκριμενα του ρολογιου τοτε ειναι χονρτο βραχυκυκλωμα και οχι διαρροη ρευματος αλλιως θα εριχνε τον αυτοματο που μαλλον εχει η εγκατασταση σου αρα πολυ πιθανων να ειναι το μοτερ προβλημα στην περιελιξη κανε το εξης αποσυνδεσε το μοτερ απο το ρευμα βαλε το πλυντηριο στην μπριζα και κοιτα αν σου ριξει ασφαλεια τοτε θα καταλαβεις τι φταιει, επισης μπορει να μετρησης διαρροη του μοτερ με την γη βγαλε το μοτερ απο το ρευμα παρε ενα πολυμετρο βαλτο στα Ω μετρα τις επαφεσ του μοτερ πρεπει να δινει αντισταση να γραφει μια τιμη το πολυμετρο κανε το ιδιο μονο που τον εναν ακροδεκτη βαλτον στο σωμα του μοτερ(μεταλλικο περιβλημα) αν σου δινει τιμη και οχι απειρο το μοτερ εχει διαρροη
Το μοντέλο το 62600 είναι τελικά, συγνώμη
Βγάλε κάποιες Φώτο αν μπορείς το αντιπαρασιτικό επάνω και πίσω ,το μοτέρ, αντίσταση αντλία και όπου αλλού δεις κάτι ύποπτο
κανε αυτα που σου γραφω πιο πανω και πες μας
Παιδιά ο πυκνωτής που είναι;; δεν είναι πάνω στην αντλία;; το αντιπαρασιτικο πως είναι;;;
Το αντιπαρασιτικό φίλτρο είναι συνήθως στο πάνω και πίσω μέρος του πλυντηρίου και εκεί συνδέεταιτ ο άκρο του καλωδίου παροχής ρεύματος
Βγάλε και καμία Φώτο βοήθησέ μας για να σε βοηθήσουμε
http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=38039&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=38040&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=38042&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=38043&stc=1http://www.howtofixit.gr/forum/attachment.php?attachmentid=38044&stc=1
Κυριακίδης
08-07-14, 10:20
Παιδιά ο πυκνωτής που είναι;; δεν είναι πάνω στην αντλία;; το αντιπαρασιτικο πως είναι;;;
(ΕΚΤΟΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ)
http://www.kourlaba.gr/eshop/popup_image.php?pID=3149&image=0
https://www.google.gr/search?safe=off&biw=960&bih=606&tbm=isch&oq=%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B 1%CF%83%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82+%CF%80 %CF%85%CE%BA%CE%BD%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%82+&gs_l=img.12...43429.43429.0.44825.1.1.0.0.0.0.413. 413.4-1.1.0....0...1c.1.48.img..1.0.0.YxUwThoTNr8&q=%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1 %CF%83%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82%20%CF%8 0%CF%85%CE%BA%CE%BD%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%82#imgdii =_
Για τον αντιπαρασιτικό απλά δες αν έχει εξωτερικές αλλοιώσεις ... διαφορετικά και για συντομία δοκιμάζεις βγάζοντας μόνο τον αντιπαρασιτικό εκτός.
Εξέτασε την αντίσταση (θέρμανσης νερού ) που βρίσκεται στην φωτογραφία πάνω ακριβώς από το μοτέρ (ένα μπρούτζινο πράγμα με τα μπλε και καφέ και κίτρινο καλώδιο) (ΕΚΤΟΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ)
Βγάζεις τα καλώδια μπλε / καφέ εκτός της (γείωσης κίτρινο) και μετράς με πολύμετρο (Ωμομέτρηση πρώτα μεταξύ καφέ και μπλέ .. και δώσε μας την τιμή ωμομέτρησης ) ... καθώς και μεταξύ είτε καφέ είτε μπλε με την γείωση (και δώσε μας τις τιμές ωμομέτρησης)
Το ίδιο θα κάνεις και στο μοτέρ όπως στην αντίσταση . (για ωμομέτρηση για διαρροές)
Βγάζεις τις 2 φισέτες ... 1 μικρή με 2 καλώδια (που είναι του ταχόμετρου) και την άλλη την μεγάλη που είναι για τις περιελίξεις μοτέρ .
Βάζεις την ωμομέτρηση στο πολύμετρο ... και το ένα καλώδιο του πολύμετρου ακούμπα το σε γείωση (μεταλλικό περίβλημα του μοτέρ ή κάποια γείωση με κίτρινο καλώδιο ... όπως κίτρινο αντίστασης). Με το άλλο καλώδιο του πολύμετρου ακούμπα όλες τις επαφές από το μοτέρ (όπου έχεις βγάλει τις φισέτες) και δες αν σε κάποιες από όλες τις μετρήσεις σου έχει σώμα με την γείωση.
Εξέτασε και τον διακόπτη πόρτας (θερμομπλόκο) που βρίσκεται εκεί που κλειδώνει και αγκιστρώνει η πόρτα (εσωτερικά του πλυντηρίου ) αν είναι καμμένο ή μυρίζει καμένο
Το πλυντήριο φτιάχτηκε παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ....
Τα καρβουνακια ήταν.
Είχε φύγει τελείως το ένα από τη θέση του και μάλλον έκανε βραχυκύκλωμα γιαυτό έριχνε και τις ασφάλειες.
Τώρα δουλεύει κανονικά και ποιο αθόρυβα νομίζω.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον.
Μόνο το πυκνωτή δε μπόρεσα να βρω που είναι....
Αυτός ο πυκνωτής λες να είναι στη πάνω μεριά του πλυντηρίου;;;
Αυτός ο πυκνωτής λες να είναι στη πάνω μεριά του πλυντηρίου;;;
Μάλλον είναι στην πάνω μεριά και συνήθως είναι κοντά στην είσοδο του καλωδίου ρεύματος .
Στις φωτογραφίες που έχεις ανεβάσει πάντως δεν φαίνεται ο πυκνωτής .
Υ.Γ. Φαντάζομαι ότι εκτός από το ότι έβαλες το ένα καρβουνάκι στην σωστή του θέση, έλεγξες κιόλας μήπως είναι φαγωμένα και χρειάζονται αλλαγή .
Κυριακίδης
08-07-14, 12:02
Είχε φύγει τελείως το ένα από τη θέση του και μάλλον έκανε βραχυκύκλωμα γιαυτό έριχνε και τις ασφάλειες.
Τώρα δουλεύει κανονικά και ποιο αθόρυβα νομίζω.
Εννοείται αλλαγή με νέα καρβουνάκια και όχι επανατοποθέτηση των παλιών.
Λογικά και πιο νωρίτερα (προτού βγει εντελώς το ένα καρβουνάκι ) έπρεπε να είχες παρατηρήσει ότι κλωτσούσε στα γυρίσματα και το αμέλησες .
Ελπίζω με την έξοδο (από το ένα καρβουνάκι που βγήκε + μαζί με το ελατήριο που το σπρώχνει προς τον συλλέκτη) να μην έκανε σοβαρή ζημιά πάνω στο συλλέκτη του ρότορα.
φιλε μου οχι ολα ειναι πεντακαθαρα....
αλλαξα καρβουνακια ναι πηρα καινουρια 8 ευρω τα πηρα και εγινε η δουλεια μου..... ολα λειτουργουν ποιο καλα απο πριν.....
τωρα λεω να αλλαξω και μια μερα την αντισταση γιατι 14 χρονια εχει να αλαχτει και θα εχει πολλα αλατα μεσα.
Σας ευχαριστω παρα πολυ.
πριν τρια χρονια που ειχα παθει το ιδιο, ειχα φωναξει μαστορα και με πηρε 100 ευρω....
Δε ξερω τι ειχε αλλα φανταζομαι παλι τα καρβουνακια ηταν..... κλεφτες
Κυριακίδης
08-07-14, 12:44
τωρα λεω να αλλαξω και μια μερα την αντισταση γιατι 14 χρονια εχει να αλαχτει και θα εχει πολλα αλατα μεσα.
Όχι άστο καλύτερα ... όταν θα σου κάνει πρόβλημα άλλαξε το.
Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να δεις γιατί σάπισε ο πάτος της συσκευής (πιθανές διαρροές νερού ) ρίξε ένα μίνιο μπογιά εκεί (αφού το τρίψεις με βούρτσα) και να το χαίρεσαι μέχρι τα γεράματα ... φτου φτου να μην στο ματιάσω.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.