east electronics
13-03-14, 23:55
Service Alchemist Forseti APD 21 A pre +PSU (http://www.eastelectronics.gr/service-alchemist-forseti-apd-21-a-pre-psu/) Ειναι το τεταρτο μηχανημα που κανω αυτης της εταιριας και επιφυλασω μια εκτεταμενη αναφορα στον ολοκληρωμενο ενισχυτη της σειρας αυτης . Ο προενισχυτης ειναι συμβατικος σε οτι αφορα την τοπολογια περιεχει πολλες ωραιες ιδεες αλλα κατα κανονα εκεινο που τον κανει πολυ καλο ειναι οτι εχει δοθει απιστευτη σημασια στην δομηση αλλα και στην τροφοδοσια .
Το εξωτερικο τροφοδοτικο ειναι απολυτα συμβατικης σχεδιασης , χωριστα για καθε καναλι αλλα με κοινο μετασχηματιστη και τυπου πυκνωτης +αντισταση + πυκνωτης + bypass + decoupling και ενω ολα αυτα συμβαινουν μεσα στο εξωτερικο κουτι.στην κυρια μοναδα του προενισχυτη υπαρχουν τοπικες βαθμιδες σταθεροποιησης με ολα τα κομφορ τοπικα σε γενικες γραμμες πολυ κοντα στις βαθμιδες πο τροφοδοτουν αλλα και γενικα μακρυα απο τους επιλογεις εισοδων .
Στην εξοδο φυσικα υπαρχει και η αχρηστη balanced εξοδος, επιβαρυμενη αντιστοιχα με ενα ολοκληρωμενο ακομα συν τροφοδοσιες και υποστιρικτικα κυκλωματα . Θεωρω εξ ορισμου την εξοδο balanced αχρηστη και ακομα χειροτερα οταν αυτη εχει υλοποιηθει με τετραπλο τελεστικο που σημαινει οτι εχει επιβαρυνθει απο την εσωτερικη συνακροαση και τα προβληματα που μπορει να εχει ενας τετραπλος τελεστικος.
Την ενταση του ηχου εχει αναλαβει ενα ALPS RK 27 τοποθετημενο σε αναλογο σημειο χωρις μακρυνες αποστασεις ενω την αποσταση καλυπτει μια ντιζα .
Οι επιλογεις εισοδων οπου κατα την αποψη μου σε ενα τετοιο μηχανημα θα επρεπε υποχρεωτικα να ειναι ρελεδες εχουν τελικα υλοποιηθει με κλασσικους περιστροφικους παραλληλους διακοπτες της ALPS σαν αυτους που χρησιμοποιουν τα περισσοτερα Ιαπωνικα μηχανηματα αλλα με καλη σχεδιαση αρκετα εξυπνη πλακετα με αποτελεσμα να εχουν μειωσει την συνακροαση και την υπερπηδηση απο καναλι σε καναλι σε σημεια που οι επιδοσεις ειναι σχεδον το ιδιο καλες οσο και με ρελεδες . Για την τοποθετηση ειναι αρκετα κοντα στις εισοδους οπου και εκει ο χειρισμος γινεται με ντιζες .
Υποπτο θα εβρισκα οτι το phono Stage σε αυτο το μηχανημα ειναι μια “σφηνα” πλακετακι υλοποιημενο τελειως συμβατικα και δυσαναλογης τεχνολογιας σε σχεση με το υπολοιπο μηχνημα .Πιθανο να μην ηταν στις προθεσεις τους να βαλουν phono Stage και μπηκε εκ των υστερων με μαλλον συνοπτικες διαδικασιες .
Το μηχανημα ηρθε στα χερια μας σε αθλια κατασταση απο πλευρας βρωμας και παρολη την πολυ καλη κατασκευη του ειχε αρκετα θεματα . Εδειχνε να εχει δουλεψει σε μερος μαλλον κλειστο οπου οι υψηλες θερμοκρασιες σε βαθος χρονου κουρασαν ολους τους ηλεκτρολυτικους οπου σε δειγματα που πηραμε ειδαμε ανοχες τυπου 20-40% αλλα στο συνολο ολες τις εσωτερικες αντιστασεις αυξημενες κατα παρα πολυ . Απο την αλλη οι Rubicon που φοραγε μεσα αν και μπολικοι δεν ηταν τιποτα παραπανω απο την στανταρ σειρα παραγωγης .
Αντικατασταθηκαν ολοι με Nipon σε σειρες αναλογες για την καθε εφαρμογη , φρεσκοι και ολoι στους 105 βαθμους .
Ναι σε αγορα μεταχειρισμενου ( και μαλλον θα βρεθει σχετικα φτηνα )
Να ειναι απολυτα επισκευσιμος οτι και να εχει
Ναι και απο πλευρας ηχου οπου ειναι μια εξαιρετικη υλοποιηση με πολυ καλες επιδοσεις και εξαιρετικα καθαρο ηχο και ασε που προσφερεται και για παιχνιδια με διαφορους τελεστικους .
Σακης Πετροπουλος
http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02203-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02203.jpg)http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02205-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02205.jpg)
http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02197-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02197.jpg)http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02198-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02198.jpg)http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02199-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02199.jpg)http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02200-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02200.jpg)
Το εξωτερικο τροφοδοτικο ειναι απολυτα συμβατικης σχεδιασης , χωριστα για καθε καναλι αλλα με κοινο μετασχηματιστη και τυπου πυκνωτης +αντισταση + πυκνωτης + bypass + decoupling και ενω ολα αυτα συμβαινουν μεσα στο εξωτερικο κουτι.στην κυρια μοναδα του προενισχυτη υπαρχουν τοπικες βαθμιδες σταθεροποιησης με ολα τα κομφορ τοπικα σε γενικες γραμμες πολυ κοντα στις βαθμιδες πο τροφοδοτουν αλλα και γενικα μακρυα απο τους επιλογεις εισοδων .
Στην εξοδο φυσικα υπαρχει και η αχρηστη balanced εξοδος, επιβαρυμενη αντιστοιχα με ενα ολοκληρωμενο ακομα συν τροφοδοσιες και υποστιρικτικα κυκλωματα . Θεωρω εξ ορισμου την εξοδο balanced αχρηστη και ακομα χειροτερα οταν αυτη εχει υλοποιηθει με τετραπλο τελεστικο που σημαινει οτι εχει επιβαρυνθει απο την εσωτερικη συνακροαση και τα προβληματα που μπορει να εχει ενας τετραπλος τελεστικος.
Την ενταση του ηχου εχει αναλαβει ενα ALPS RK 27 τοποθετημενο σε αναλογο σημειο χωρις μακρυνες αποστασεις ενω την αποσταση καλυπτει μια ντιζα .
Οι επιλογεις εισοδων οπου κατα την αποψη μου σε ενα τετοιο μηχανημα θα επρεπε υποχρεωτικα να ειναι ρελεδες εχουν τελικα υλοποιηθει με κλασσικους περιστροφικους παραλληλους διακοπτες της ALPS σαν αυτους που χρησιμοποιουν τα περισσοτερα Ιαπωνικα μηχανηματα αλλα με καλη σχεδιαση αρκετα εξυπνη πλακετα με αποτελεσμα να εχουν μειωσει την συνακροαση και την υπερπηδηση απο καναλι σε καναλι σε σημεια που οι επιδοσεις ειναι σχεδον το ιδιο καλες οσο και με ρελεδες . Για την τοποθετηση ειναι αρκετα κοντα στις εισοδους οπου και εκει ο χειρισμος γινεται με ντιζες .
Υποπτο θα εβρισκα οτι το phono Stage σε αυτο το μηχανημα ειναι μια “σφηνα” πλακετακι υλοποιημενο τελειως συμβατικα και δυσαναλογης τεχνολογιας σε σχεση με το υπολοιπο μηχνημα .Πιθανο να μην ηταν στις προθεσεις τους να βαλουν phono Stage και μπηκε εκ των υστερων με μαλλον συνοπτικες διαδικασιες .
Το μηχανημα ηρθε στα χερια μας σε αθλια κατασταση απο πλευρας βρωμας και παρολη την πολυ καλη κατασκευη του ειχε αρκετα θεματα . Εδειχνε να εχει δουλεψει σε μερος μαλλον κλειστο οπου οι υψηλες θερμοκρασιες σε βαθος χρονου κουρασαν ολους τους ηλεκτρολυτικους οπου σε δειγματα που πηραμε ειδαμε ανοχες τυπου 20-40% αλλα στο συνολο ολες τις εσωτερικες αντιστασεις αυξημενες κατα παρα πολυ . Απο την αλλη οι Rubicon που φοραγε μεσα αν και μπολικοι δεν ηταν τιποτα παραπανω απο την στανταρ σειρα παραγωγης .
Αντικατασταθηκαν ολοι με Nipon σε σειρες αναλογες για την καθε εφαρμογη , φρεσκοι και ολoι στους 105 βαθμους .
Ναι σε αγορα μεταχειρισμενου ( και μαλλον θα βρεθει σχετικα φτηνα )
Να ειναι απολυτα επισκευσιμος οτι και να εχει
Ναι και απο πλευρας ηχου οπου ειναι μια εξαιρετικη υλοποιηση με πολυ καλες επιδοσεις και εξαιρετικα καθαρο ηχο και ασε που προσφερεται και για παιχνιδια με διαφορους τελεστικους .
Σακης Πετροπουλος
http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02203-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02203.jpg)http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02205-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02205.jpg)
http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02197-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02197.jpg)http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02198-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02198.jpg)http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02199-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02199.jpg)http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02200-300x225.jpg (http://www.eastelectronics.gr/wp-content/uploads/2014/03/DSC02200.jpg)