PDA

Επιστροφή στο Forum : [Τελικός Ενισχυτής] Επισκευη YAMAHA M50



east electronics
15-07-13, 12:26
Πονεμενη ιστορια ... η αρχικη ιδεα της διαχειρισης της τασης τροφοδοσιας με triac ανοικει στον BOB CARVER καποια μηχανηματα βγηκαν απο αυτον με αυτη την λογικη αρκετα χαλασαν και δυσκολα επισκευαστηκαν .

Κλασσικη εικονα μηχανηματος ΥΑΜΑΗΑ το οποιο ενω ειναι φουλ στην πρωτοπορια σαφως ειναι φορτομενο με δεκαδες πραγματα τα οποια ενω παραγουν αποτελεσμα του στερουν την μαγεια της απλοτητας και του αντιστοιχου ηχου που αυτη μπορει να παραγει .

---Κυκλωμα διαχειρισης τασης στο πρωτευον του μετασχηματιστη
---Αναδραση με οπτοαποζευκτη απο το δευτερευον
---Πηγες ρευματος παντου σε ολα ( και πολλα ) σταδια του ενισχυτη
---σταθεροποιημενες τασεις παντου
---Πολλαπλασιαστες χωρητικοτητας
---Διαφορα αλλα τα οποια ετσι και ξεφυγουν χανει μανα το παιδι .....

Ολα αυτα για να παραξει 100 περιεργα βαττ με τεσσερα τρανσιστορ εξοδου ( οπου σε αλλες συνθηκες θα μπορουσαν να παραξουν τουλαχιστον 200 ) αλλα μαλλον σε ενα τοσο φορτωμενο κυκλωμα ειναι δυσκολο να διατηρησεις καλο βαθμο ασφαλειας . Μαλιστα το μηχανημα αυτο ειναι σχεδιασμενο ωστε να μπορει να δεχτει εναλλακτικα δυο σετ ηχειων αλλα σε καμμια περιπτωση ταυτοχρονα .

Το συγκεκριμενο οπως πολλα τα οποια εχουν ερθει στα χερια μας ... μαλλον χεριασμενο ειχε βλαβες ""προσεγγισης""

Το προβλημα ηταν οτι δεν ξεκινουσε γιατι ειχε DC στην εξοδο DC στην εξοδο αρχικα σημαινει καμμενα τρανσιστορ εξοδου αλλα οχι απαραιτητα ... Η ''προσεγγιση "" σημαινει οτι δεν ξεκινας να ασχοληθεις να δεις τα θεματα της εξοδου αν πρωτα δεν παρεις μια γενικοτερη εικονα για την κατασταση του μηχανηματος οπου

Στην πλακετα ελεγχου της τροφοδοσιας 5-10 πυκνωτες δεν ""υπηρχαν "" καν στο κυκλωμα ειχαν βρασει απο τα χρονια και τις θερμοκρασιες

Στην πλακετα οδηγησης υπαρχαν αντιστοιχα καποιοι αλλοι πυκνωτες με διαφορα θεματα αλλα το κυριοτερο τα μισα εξαρτηματα ξεκολλημενα φαινομενο συχνο σε ορθιες πλακετες σε διαφορους ενσιχυτες

Στην κυριως πλακετα χρειαστηκε 1 λιτρο ασετον να πλυθει και να ξανακολληθουν τα τρανσιστορ ξανα μανα απο την αρχη για να φυγουν τα καταλοιπα απο τις παλαιοτερες προσπαθειες επισκευης και τσπ να μπορεσει καποιος να ριξει μια ματια στην πλακετα .

Η ουσιαστικη βλαβη του ενισχυτη ηταν μολις μια ασφαλειο αντισταση και μια διοδος ζενερ βλαβη η οποια προηλθε μαλλον απο τα ξεκολληματα τα οποια υπηρχαν πανω στην πλακετα .

Συμμαζευτηκαν ολα τα παραπανω και εφαγε πλεον της μιας ωρας για να μπορεσει να ρυθμιστουν τα 9 ρυθμιστικα που υπαρχουν μεσα

---ΝΑΙ σαν ηχητικο αποτελεσμα
---Δυσκολο αν βρεθει μεταχειρισμενο
---Δυσκολη και ακριβη η επισκευη του εαν ειναι χαλασμενο η χεριασμενο

Τα ενδοτερα