Επιστροφή στο Forum : [CD Player] ρυθμιση κεφαλης CD-player μεσω παλμογραφου
Μιας και δεν ειδα σχετικο θεμα ανοιγω αυτο με σκοπο την αναλυση βημα προς βημα της ρυθμισης μιας κεφαλης μεσω παλμογραφου ενος pioneer ας πουμε (ειναι και το προβλημα μου)
οποιος ξερει ας παρει προτοβουλια για μια υπευθυνη απαντηση
Ευχαριστω και καλο καλοκαιρι να εχουμε!!
ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ
17-05-13, 21:19
Μιας και δεν ειδα σχετικο θεμα ανοιγω αυτο με σκοπο την αναλυση βημα προς βημα της ρυθμισης μιας κεφαλης μεσω παλμογραφου ενος pioneer ας πουμε (ειναι και το προβλημα μου)
οποιος ξερει ας παρει προτοβουλια για μια υπευθυνη απαντηση
Ευχαριστω και καλο καλοκαιρι να εχουμε!!
φίλε κώστα τα pioneer ας πούμε είναι επαγγελματικά μηχανήματα τα πιο πολλά πχ cdj100.200.350.400..κ.τ.λ αν αναφέρεσαι σε αυτά το μοναδικό που μπορείς να κάνεις είναι να κάνεις αντικατάσταση με καινούρια laser επειδή καταλαβαίνω θέλεις να το φτιάξεις μόνος σου δεν δίνονται πληροφορίες και δεν θα τις βρείς πουθενά μόνο το σχέδιο έχει δεν έχει φωτό τα τρίμερ για ευνόητους λόγους για να μπείς στο κλίμα το cd της ρύθμισης έχει 300€ στο ελεύθερο εμπόριο. αν βάλεις κινέζικο κάθε λίγο θα το ρυθμίζεις θα γίνεις κατσαβιδάς
Λόγο του οτι δεν υπάρχει ανάλογο θέμα κάλο είναι να αναφερθούμε γενικά σε αυτό άσχετα την μάρκα , εγώ θα ηθελα π.χ. μερικές γενικές μεθόδους ρύθμισης , track , focus , power κλπ .
το cd που θελω να ρυθμισω ειναι το cdj-100s
το τριμερακι φενετε ξεκαθαρα διπλα απο την κεφαλη
το επεξα λιγο και διαβαζει περισσοτερα cd απο οτι ηταν
παντος ελαχιστα αν το κουνισεις ουτε καν να καταλαβεις οτι το κονισες αλλαζει ρυθμιση
================================================== ==================
εγω αυτο που ηθελα ειναι και για εγκυκλοπαιδικους λογους να μαθουμε πως γινετε η διαδικασια ρυθμισης
να ξεκινησω απο ενα απλο ερωτημα
που βαζουμε το + και που το - του παλμογραφου??
ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ
25-05-13, 12:26
το cd που θελω να ρυθμισω ειναι το cdj-100s
το τριμερακι φενετε ξεκαθαρα διπλα απο την κεφαλη
το επεξα λιγο και διαβαζει περισσοτερα cd απο οτι ηταν
παντος ελαχιστα αν το κουνισεις ουτε καν να καταλαβεις οτι το κονισες αλλαζει ρυθμιση
================================================== ==================
εγω αυτο που ηθελα ειναι και για εγκυκλοπαιδικους λογους να μαθουμε πως γινετε η διαδικασια ρυθμισης
να ξεκινησω απο ενα απλο ερωτημα
που βαζουμε το + και που το - του παλμογραφου??
το - είναι γείωση και στο + σου δείχνει που είναι το τέστ ποιντ στο σχέδιο τώρα αν έχεις πειράξει το τρίμμερ της κεφαλής η λέιζερ παρουσιάζει αστάθεια πλέον στους χρόνους συμπέρασμα έχει βγεί off τώρα επειδή το μηχάνημα είναι επαγγελματικό δεν υπάρχουν πληροφορίες άλλες πολλοί προσπαθούνε να τα φτιάξουνε αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέρνουν
το - είναι γείωση και στο + σου δείχνει που είναι το τέστ ποιντ στο σχέδιο τώρα αν έχεις πειράξει το τρίμμερ της κεφαλής η λέιζερ παρουσιάζει αστάθεια πλέον στους χρόνους συμπέρασμα έχει βγεί off τώρα επειδή το μηχάνημα είναι επαγγελματικό δεν υπάρχουν πληροφορίες άλλες πολλοί προσπαθούνε να τα φτιάξουνε αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέρνουν
παντος τωρα πεζει πολλα περισσοτερα cd απο οτι επεζε...
τριμαρισα κλασματα μοιρων το τριμερακι απο την θεση που ηταν σε 4-5 δοκιμες επεξε
οποιος εχει την ευγενη καλοσινη και μας βγαλει στον αερα το επαγγελμα θα ειμουν ευγνομων
οποιος δεν...παρακαλω να μην γραφει περι επαγγελματικων εχεμηθειών και οχι μονο
σε φορουμ επαγγελματικο...
ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ
26-05-13, 00:05
οποιος εχει την ευγενη καλοσινη και μας βγαλει στον αερα το επαγγελμα θα ειμουν ευγνομων
οποιος δεν...παρακαλω να μην γραφει περι επαγγελματικων εχεμηθειών και οχι μονο
σε φορουμ επαγγελματικο...
Μακάρι να βρεθεί κάποιος να σε βοηθήσει εγώ αυτά που ήξερα σου τα είπα
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions Inc. All rights reserved.