east electronics
19-03-13, 12:48
Γενικα τα Εγγλεζικα δεν μου αρεσουν , ακομα χειροτερα τα μοσφετ και ακομα πιο χειροτερα τα Darlington .
Σε διαφορα αρθρα μου εχω εξηγησει και εχω αναλυσει τα προβληματα κυριως σταθεροποιησης που εχουν αυτα τα εξαρτηματα ...Προφανως αυτος ειναι και ο λογος ο οποιος ελαχιστοι συγκριτικα κατασκευαστες επελεξαν τα συγκεκριμενα εξαρτηματα για να παραξουν ενισχυτες .
Τα κυριως προβληματα που εχουν αυτα τα τρανσιστορ ( οπως ολα τα διπολικα τρανσιστορ ) ειναι οτι αλλαζει η συμπεριφορα τους αναλογα την θερμοκρασια ...το θεμα στα Darlington ειναι οτι επειδη περιεχουν μεσα και το ντριβερ η συμπεριφορα αυτη χειροτερευει μια και η συμπεριφορα του συνολικου πακετου ντριβερ + εξοδου εχει την διπλασια ασταθεια σε σχεση με ενα αλλο συστημα .
Ο Γνωστος κατασκευαστης Sanken αναγνωριζωντας το προβλημα κατασκευασε εναν ημιαγωγο ο οποιος εκτος απο το οδηγο και το εξοδου περιλμβανει μεσα του και τα αναλογα εξαρτηματα ( διοδους ) που παρακολουθουν την θερμοκρασια και ρυθμιζουν αναλογα την συμπεριφορα του εξαρτηματος σε πολυ πιο σωστες συνθηκες μια και η μετρηση λαμβανει χωρο μεσα στην καρδια του ιδιου του εξαρτηματος .
Φιλοτιμη προσπαθεια αλλα δυστυχως εδειξε οτι η πρακτικη αυτη ακομα και με τοσα αντισταθμιστικα μετρα δεν απεδωσε τουλαχιστον σε οτι αφορα το θεμα τςη ασφαλειας . Αποδεδειγμενα πλεον τα εξαρτηματα και οι ενισχυτες που τα φορανε εχουν ιστορικο ασταθειας και ηδη τα εξαρτηματα αυτα εχουν παει μαλλον στην αποτυχια και αν και δεν ειμαι σιγουρος εχει σταματησει και η παραγωγη τους πλεον .
Περα απο τα παραπανω ο ηχος του μου ειναι μαλλον αδιαφορος και θεωρω δεδομενο οτι θα εχει τους εραστες του οπως ολα τα μηχανηματα . Σαν μηχανημα ειναι φιαγμενο με ποιοτικα υλικα εχει εξυπνη και προσεγμενη σχεδιαση και θα ειχε τα φοντα να ειναι ενα γλυκυτατο μηχανημα αλλα μαλλον εχει πεσει θυμα εσφαλμενων επιλογων τυπου ειμαστε Εγγλεζοι μας αρεσουν τα Darlington και εφοσον τα SANKEN ειναι τα καλυτερα θα βαλουμε αυτα .
Με λιγη προσοχη θα δουμε στις πλακετες τα SAnken με τα 5 ποδρακια οπου 3 ανοικουν στο πραγματικο τρανσιστορ και 2 επιπλον στην διοδο που μετραει το ρευμα ηρεμιας ...παραλληλα με λιγη προσοχη καποιος μπορει να δει τις μαυρισμενες αντιστασεις απο τις διαφορες στα ρευματα μεταξυ θετικης και αρνητικης τροφοδοσιας και την γενικοτερη συμπεριφορα των εξοδου .
pics :
Σε διαφορα αρθρα μου εχω εξηγησει και εχω αναλυσει τα προβληματα κυριως σταθεροποιησης που εχουν αυτα τα εξαρτηματα ...Προφανως αυτος ειναι και ο λογος ο οποιος ελαχιστοι συγκριτικα κατασκευαστες επελεξαν τα συγκεκριμενα εξαρτηματα για να παραξουν ενισχυτες .
Τα κυριως προβληματα που εχουν αυτα τα τρανσιστορ ( οπως ολα τα διπολικα τρανσιστορ ) ειναι οτι αλλαζει η συμπεριφορα τους αναλογα την θερμοκρασια ...το θεμα στα Darlington ειναι οτι επειδη περιεχουν μεσα και το ντριβερ η συμπεριφορα αυτη χειροτερευει μια και η συμπεριφορα του συνολικου πακετου ντριβερ + εξοδου εχει την διπλασια ασταθεια σε σχεση με ενα αλλο συστημα .
Ο Γνωστος κατασκευαστης Sanken αναγνωριζωντας το προβλημα κατασκευασε εναν ημιαγωγο ο οποιος εκτος απο το οδηγο και το εξοδου περιλμβανει μεσα του και τα αναλογα εξαρτηματα ( διοδους ) που παρακολουθουν την θερμοκρασια και ρυθμιζουν αναλογα την συμπεριφορα του εξαρτηματος σε πολυ πιο σωστες συνθηκες μια και η μετρηση λαμβανει χωρο μεσα στην καρδια του ιδιου του εξαρτηματος .
Φιλοτιμη προσπαθεια αλλα δυστυχως εδειξε οτι η πρακτικη αυτη ακομα και με τοσα αντισταθμιστικα μετρα δεν απεδωσε τουλαχιστον σε οτι αφορα το θεμα τςη ασφαλειας . Αποδεδειγμενα πλεον τα εξαρτηματα και οι ενισχυτες που τα φορανε εχουν ιστορικο ασταθειας και ηδη τα εξαρτηματα αυτα εχουν παει μαλλον στην αποτυχια και αν και δεν ειμαι σιγουρος εχει σταματησει και η παραγωγη τους πλεον .
Περα απο τα παραπανω ο ηχος του μου ειναι μαλλον αδιαφορος και θεωρω δεδομενο οτι θα εχει τους εραστες του οπως ολα τα μηχανηματα . Σαν μηχανημα ειναι φιαγμενο με ποιοτικα υλικα εχει εξυπνη και προσεγμενη σχεδιαση και θα ειχε τα φοντα να ειναι ενα γλυκυτατο μηχανημα αλλα μαλλον εχει πεσει θυμα εσφαλμενων επιλογων τυπου ειμαστε Εγγλεζοι μας αρεσουν τα Darlington και εφοσον τα SANKEN ειναι τα καλυτερα θα βαλουμε αυτα .
Με λιγη προσοχη θα δουμε στις πλακετες τα SAnken με τα 5 ποδρακια οπου 3 ανοικουν στο πραγματικο τρανσιστορ και 2 επιπλον στην διοδο που μετραει το ρευμα ηρεμιας ...παραλληλα με λιγη προσοχη καποιος μπορει να δει τις μαυρισμενες αντιστασεις απο τις διαφορες στα ρευματα μεταξυ θετικης και αρνητικης τροφοδοσιας και την γενικοτερη συμπεριφορα των εξοδου .
pics :