Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [Τηλεόραση Άλλη] ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ TV LCD 24 'TELEFUNKEN TF24 4200 (ΧΑΝΕΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΝΗΜΗ)



radioamateur
08-02-13, 00:08
Έχω την εν λόγω τηλεόραση η οποία ναι με λειτουργεί αλλά ανα διαστήματα χάνει την μνήμη των καναλιών.Την έχω επαναφέρει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.Γνωρίζει κανείς που θα μπορούσα να βρω την τελευταία έκδοση του firmware για την εν λόγω συσκευή;

ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ
08-02-13, 01:11
έχει 2 χρόνια εγγύηση, εάν είναι σε εγγύηση τότε σε καλύπτει η εγγύηση επέστρεψε την κατ'ευθείαν στο κατάστημα που την αγόρασες να γίνει αντικατάσταση

radioamateur
09-02-13, 04:25
Είναι όντως εντός εγγύηση αλλά όταν τηλεφώνησα στο service μου είπαν ότι αν χάνει τα κανάλια περιστασιακά δεν αποτελεί πρόβλημα ακόμα και αν το πάω σε αυτούς.Θα με ενδιέφερε αν υπήρχε κάποια αναβάθμιση στο firmware γιατί όταν δουλεύει δουλεύει κανονικά.Μπορεί όμως να χάσει τις ρυθμίσεις μετά από 4-6 μήνες λειτουργίας και δεν είναι η πρώτη φορά.

ezizu
09-02-13, 15:31
Είναι όντως εντός εγγύηση αλλά όταν τηλεφώνησα στο service μου είπαν ότι αν χάνει τα κανάλια περιστασιακά δεν αποτελεί πρόβλημα ακόμα και αν το πάω σε αυτούς.Θα με ενδιέφερε αν υπήρχε κάποια αναβάθμιση στο firmware γιατί όταν δουλεύει δουλεύει κανονικά.Μπορεί όμως να χάσει τις ρυθμίσεις μετά από 4-6 μήνες λειτουργίας και δεν είναι η πρώτη φορά.

Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό του service . Τι θα πει '' αν χάνει τα κανάλια περιστασιακά δεν υπάρχει πρόβλημα'' ;;;;;:001_huh::blink::confused1:
Αυτό μπορούσε να συμβεί σε τηλεοράσεις CRT , που είχαν μπαταρία για την μνήμη και αν η τηλεόραση δεν λειτουργούσε για αρκετοοοό καιρό ( ή ακόμα και επειδή τα είχε φτύσει η μπαταρία, ή και αν υπήρχε πρόβλημα με το κύκλωμα φόρτισής της), αποφορτίζονταν η μπαταρία και έχανε τα κανάλια από την μνήμη.
Το παραπάνω μπορεί νομίζω να ισχύει ,αν και η συγκεκριμένη τηλεόραση έχει μπαταρία για την μνήμη ,που το κόβω λίγο χλωμό.
Για κάποιο λόγο, νομίζω, κάνει reset η μνήμη. Μπορεί να είναι θέμα update (firmware), μπορεί όμως να είναι θέμα hardware κ.ο.κ.
Θεωρώ ότι και στις δύο περιπτώσεις ,ειδικά βέβαια και στη περίπτωση που η τηλεόραση είναι εντός εγγύησης , το επίσημο service της εταιρίας είναι υποχρεωμένο να δώσει λύση .
Εκτός αν το πρόβλημα ( να χάνει τα κανάλια από την μνήμη κάποια στιγμή) είναι μέσα στα standars της τηλεόρασης, οπότε σε αυτή την περίπτωση, αυτό θα πρέπει να αναφέρεται / αποδεικνύεται και στα επίσημα χαρτιά ( οδηγίες χρήσης,service manual κ.λ.π. ) της εταιρίας κατασκευής, για το συγκεκριμένο μοντέλο τηλεόρασης ( το οποίο βέβαια, οφείλει να το γνωστοποιεί με κάποιο τρόπο και στον αγοραστή της τηλεόρασης) .
Παρεμπιπτόντως και όλα τα τελευταία χλωμά το κόβω. Η άποψή μου , φιλικά.

radioamateur
10-02-13, 14:18
Όταν το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται τη στιγμή που πας μια συσκευή στο service ή η βλάβη είναι "μουλωχτή" έχω την εντύπωση ότι ορισμένοι σε κόβουν ή για παράξενο ή για άτομο σχολαστικό χωρίς λόγο και μετά άντε να βγάλεις άκρη.Η ορθή χρήση της συσκευή δεν προβλέπει να εξαφανίζονται τα κανάλια περιστασιακά άντε όμως να αποδείξεις στον τεχνικό το δίκιο σου.Επαναφέροντας τις εργοστασιακές ρυθμίσεις δουλεύει για κάποιους μήνες για το λόγο αυτό όποιος γνωρίζει αν υπάρχει κάποιο αναβάθμιση στο firmware να απαντήσει.
Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια.

ezizu
10-02-13, 16:21
Όταν το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται τη στιγμή που πας μια συσκευή στο service ή η βλάβη είναι "μουλωχτή" έχω την εντύπωση ότι ορισμένοι σε κόβουν ή για παράξενο ή για άτομο σχολαστικό χωρίς λόγο και μετά άντε να βγάλεις άκρη.

Αυτό που λες ,όντως ισχύει σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά νομίζω οι σοβαρές εταιρίες αντιμετωπίζουν και αυτού του είδους τις περιπτώσεις.

Η ορθή χρήση της συσκευή δεν προβλέπει να εξαφανίζονται τα κανάλια περιστασιακά άντε όμως να αποδείξεις στον τεχνικό το δίκιο σου.
Άρα η απάντηση που έδωσε το service '' στο service μου είπαν ότι αν χάνει τα κανάλια περιστασιακά δεν αποτελεί πρόβλημα ακόμα και αν το πάω σε αυτούς '' ,( δηλαδή και να δει ο τεχνικός το σύμπτωμα της τηλεόρασης, δεν θα το εκλάβει ως βλάβη, άλλα ως φυσιολογική λειτουργία της συσκευής σου), είναι τουλάχιστον κατά την άποψή μου , αντί επαγγελματική, ή μάλλον θα έλεγα, σου δηλώνουν απλά ότι δεν τους ενδιαφέρει να ασχοληθούν. Αυτό όμως σίγουρα, δεν λέγεται σε καμία περίπτωση " after sales service " μιας σοβαρής εταιρίας.
Γιατί δεν στέλνεις ένα email στην κατασκευάστρια εταιρία : http://www.telefunken.com/home/ , περιγράφοντας το πρόβλημα,(εκτός βέβαια και αν η τηλεόραση είναι μαϊμού και απλά έχει <<βαφτιστεί>> TELEFUNKEN).


Επαναφέροντας τις εργοστασιακές ρυθμίσεις δουλεύει για κάποιους μήνες για το λόγο αυτό όποιος γνωρίζει αν υπάρχει κάποιο αναβάθμιση στο firmware να απαντήσει.

Μπορείς βέβαια και για το θέμα update, να ρωτήσεις με ένα email την κατασκευάστρια εταιρία ( αν υπάρχει update,πως ακριβώς θα πρέπει να γίνει,αν χρειάζεται κάποιο interface, αν βγει εκτός εγγύησης στην περίπτωση που γίνει update από μη εξουσιοδοτημένο service κ.λ.π.).
Φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι αναφέρω το τελευταίο,επειδή θεωρώ ότι υπάρχει και η πιθανότητα ,αν κάνεις εσύ ( και όχι το επίσημο service ) το update και δημιουργηθεί στο μέλλον,χρονικά εντός εγγύησης , κάποια άλλη βλάβη ,να σου πουν από το service (απαντώντας με την ίδια λογική / νοοτροπία, όπως αυτή που είχαν και στο τωρινό πρόβλημα της τηλεόρασης) ,ότι βγαίνει εκτός εγγύησης η συσκευή ,επειδή απλά έγινε παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό της εταιρίας.

Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια.

Η άποψή μου και πάντα φιλικά.