Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Η καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή κατά του Multirama και της CPI



staaronis3
20-10-10, 02:16
Η καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή κατά του Multirama και της CPI

http://blog.staaronis3.net/2010/10/19/kataggelia-multirama-cpi

Η καταγγελία μου στον Συνήγορο του Καταναλωτή κατά του Multirama και της CPI
Για ευνόητους λόγους έχω αφαιρέσει τηλέφωνα, email και διευθύνσεις από τα στοιχεία μου (τα υπόλοιπα ούτως ή άλλως υπάρχουν δημοσιευμένα στο διαδίκτυο), και επισυνάπτω μόνο το deltio.pdf
https://pithos.grnet.gr/pithos/rest/ee06057@teiath.gr/files/deltio.pdf

ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΝΤΟΣ
Ονοματεπώνυμο: Σταμάτιος Α...
Όνομα Πατρός: Ιωάννης
Προσωρινή Διεύθυνση Κατοικίας (λόγω σπουδών): …
Μόνιμη Διεύθυνση Κατοικίας: …
Τηλέφωνα επικοινωνίας: …
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο:…
Επισυνάπτετε αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Επωνυμία: MULTIRAMA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Έδρα: Άγιος Στέφανος Αττικής, 23ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 8011115000, 2108181888 – FAX: 2108181180
Αντικείμενο: Εμπορεία ειδών πληροφορικής
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: info@multirama.gr
Υποκατάστημα: Ηρακλείου Κρήτης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Δημοκρατίας 25 & Γερωνυμάκη 1, 71306, Ηράκλειο, Κρήτη
Τηλέφωνο: 2810344453 - FAX: 2810343193
Υπεύθυνος Καταστήματος: ΠΑΓΩΜΕΝΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο:mlr_hrakleio_2@multirama.gr
ΣΤΟΙΧΕΙΑ 2ης ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Επωνυμία: COMPUTER PERIPHERALS INTERNATIONAL
ΑΘΗΝΑ: Ραφαηλίδου 1 Ταύρος
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2104804500 – FAX:2104804542
Δυστυχώς δεν έχω περισσότερες πληροφορίες για την εν λόγω εταιρία.
ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΑ ΑΡΧΕΙΑ
1. Το παρών έγγραφο [kataggelia.doc]
2. Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας [tautotita.jpg]
3. ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ [deltio.pdf]
Μπορώ πέρα από τα επισυναπτόμενα να σας αποστείλω ή να σας παραδώσω αυτοπροσώπως τα αντίγραφα αποδείξεων σχετικών με τον συγκεκριμένο ηλεκτρονικό υπολογιστή, αν αυτό μου ζητηθεί.

Περιγραφή του προβλήματος
Τέλη Δεκεμβρίου του 2009 αγόρασα έναν φορητό υπολογιστή από το Multirama Ηρακλείου, της εταιρίας Dell, μοντέλο Studio 1557.

Το βασικό πρόβλημα του ήταν η υπερθέρμανση.

Αρχικά μπορώ να πω ότι το πρόβλημα αυτό ήταν σε μικρό βαθμό, ίσως επειδή δεν το είχα ζορίσει (μιλάω μέσα στα λογικά πλαίσια) ή επειδή δεν το είχα δουλέψει για πολύ καιρό, όμως ειδικά το καλοκαίρι το πρόβλημα ήταν τέτοιο που τον χρησιμοποιούσα με δυσκολία (αφού ζεσταινόταν υπερβολικά το πληκτρολόγιο, το touchpad καθώς και ο χώρος γύρο από αυτά), ενώ άρχισε να απενεργοποιείτε αυτόματα λόγω της προστασίας που έχει.

Στις 24 του Αυγούστου που μας πέρασε, τον πήγα στο service του Multirama Ηρακλείου, όπου ο κύριος ο οποίος εργαζόταν εκείνη τη στιγμή μου είπε ότι πρέπει εγώ να επικοινωνήσω με τη Dell για να παραλάβει το μηχάνημα, και πως δεν τον ενδιαφέρει ο Νόμος 3043/2002 (τον οποίο του ανέφερα) και ούτε μπορεί να κάνει κάτι από αυτά που λέει.

Στη συνέχεια έφυγα από το κατάστημα λόγω άλλης δουλειάς που είχα εκείνη τη στιγμή και επέστρεψα αργότερα, απευθύνθηκα στον διευθυντή του καταστήματος ο οποίος μας είπε ότι δεν μπορεί να το αντικαταστήσει, παρά μόνο να το επισκευάσει και ότι ο Νόμος 3043/2002 μιλάει για 6 μήνες από την αγορά. Τελικά αποφασίσαμε να το στείλουν εκείνοι στη Dell για να διαπιστωθεί το πρόβλημα και να το επισκευάσουν.

11 μέρες μετά, στις 4 Σεπτεμβρίου επικοινώνησαν μαζί μου για να μου πουν ότι μπορώ να παραλάβω τον υπολογιστή, ο οποίος έχει επισκευαστεί. Λόγω του ότι βρισκόμουν στην Αθήνα δεν μπόρεσα να πάω την ίδια μέρα, οπότε πήγα στις 9 Σεπτεμβρίου για να τον παραλάβω. Αφού τον πήγα σπίτι και τον έβαλα σε λειτουργία, μετά από λίγη ώρα παρατήρησα πως το πρόβλημα της υπερθέρμανσης δεν είχε διορθωθεί αφού συνέχισε να ζεσταίνεται. Στη συνέχεια όπως το παρατηρούσα είδα ότι γύρω του είχαν προκληθεί χτυπήματα από κατσαβίδι (πιθανά στην προσπάθεια τους να τον ανοίξουν), ενώ το πλαίσιο της οθόνης ήταν ξεκουμπωμένο και κάπως βγαλμένο. Όπως δούλευε διαπίστωσα και πρόβλημα στο δίσκο (ο οποίος άρχισε ανεξήγητα να κάνει κάποια χτυπήματα), ενώ καθυστερούσε πολύ η λειτουργία του.

Κοίταξα τα αρχεία καταγραφής του λειτουργικού συστήματος, και διαπίστωσα ότι ο υπολογιστής λειτούργησε όσο δεν τον είχα στην κατοχή μου στις 2/9, 3/9 και 6/9 (αν και είχαν επικοινωνήσει μαζί μου στις 4/9 ότι ο υπολογιστής έχει επιστρέψει από το service). Ακόμα διαπίστωσα ότι στις 6-9 είχε γίνει χρήση διαδικτύου (με χρήση καλωδίου ethernet-υπήρχε και καταγραφή στο πρόγραμμα "Internet Explorer"), καθώς και εγκατάσταση/απεγκατάσταση εφαρμογών άσχετων με αυτά που θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν για να διαπιστώσουν τη σωστή λειτουργία του υπολογιστή (για την ακρίβεια προγράμματα άμεσης επικοινωνίας).

Την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου τον ξαναπήγα στο Multirama, αρχικά στον διευθυντή του καταστήματος, του ανέφερα ακριβώς τι είχε συμβεί, τον βάλαμε να τον δει στο service, και μου είπε ότι δεν έπρεπε να είχε γίνει αυτό με τα χτυπήματα και πως θα επικοινωνούσαν με την Dell για να το αντικαταστήσει, ενώ θα επικοινωνούσαν μαζί μου τη Δευτέρα 13/9 για λεπτομέρειες.

Την Τρίτη 14/9, και αφού δεν είχαν επικοινωνήσει μαζί μου από το Multirama, τηλεφωνήσαμε και μας είπαν πως περίμεναν να επικοινωνήσει η Dell μαζί τους αλλιώς θα επικοινωνούσαν εκείνοι την Τετάρτη και στη συνέχεια θα με ενημέρωναν.

Την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου και αφού δεν είχαν επικοινωνήσει μαζί μου πήγα από το κατάστημα όπου ο διευθυντής, μετά από επικοινωνία που είχε (δεν γνωρίζω ακριβώς με ποιον) μας είπε ότι τότε παρέλαβαν τον υπολογιστή στην Dell και πως θα είχαμε νεότερα το ερχόμενο Σάββατο.
Από Σάββατο σε Τετάρτη και από Τετάρτη σε Σάββατο συνεχίστηκε η εν λόγω ιστορία, μέχρι που εγώ επέστρεψα στην Αθήνα για τις σπουδές μου. Τελικά πήγε η μητέρα μου στο κατάστημα, της είπαν ότι το μηχάνημα έχει έρθει και ότι δεν μας έβρισκαν σε κανένα από τα τηλέφωνα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα τους είχαν αλλάξει τα πλαστικά, ψήκτρα, και μητρική πλακέτα. Αυτό φαινόταν και σε ένα δελτίο το οποίο παραδώσαμε στο ταμείο για να παραλάβουμε τον υπολογιστή. Τα χτυπήματα δεν υπήρχαν, όμως το πρόβλημα με την ψύξη δεν είχε διορθωθεί. Για το δίσκο ούτε λόγος, αφού του έκαναν λέει διαγνωστικά τεστ και ήταν μια χαρά. Αφού το ζόρισα όσο μπορούσα και οι θερμοκρασίες που έφτασε εκείνη τη στιγμή (70Ο C για τον επεξεργαστή) τους φάνηκαν φυσιολογικές (και το πληκτρολόγιο για αυτούς κρύο), μου είπαν πως μπορούσαν να το ξαναστείλουν στην dell και όχι να κάνουν κάτι άλλο. Φυσικά όταν αναφέρθηκα στον 3043/2002 μου ξαναείπαν ότι δεν τους ενδιαφέρει.
Ωστόσο, κατά τη διάρκεια που δοκίμαζα τον υπολογιστή παρατήρησα την άθλια συμπεριφορά των τεχνικών. Μετακινήσεις υπολογιστών ενώ βρισκόταν σε λειτουργία, απότομα κουνήματα, φορητοί υπολογιστές κυριολεκτικά πεταμένοι και στοιβαγμένοι σε άσχετα σημεία.
Τώρα μπορεί να ζεσταίνεται λίγο λιγότερο απ ότι πριν το πάω, όμως 1ον τώρα η θερμοκρασία του περιβάλλοντος έχει μειωθεί σε σχέση με το καλοκαίρι και 2ον όταν αλλάξουμε την θερμοαγώγιμη σιλικόνη, τον πρότο καιρό πάντα πετυχαίνουμε μικρότερες θερμοκρασίες, όμως αυτές σταδιακά αρχίζουν να αυξάνονται, μέχρι τη στιγμή που θα χρειαστεί αλλαγή. Με πλήρες φορτίο στον επεξεργαστή πήρα θερμοκρασίες πάνω από 90ΟC (!), ενώ στην κάρτα γραφικών άγγιξε τους 108οC, θερμοκρασίες πολύ πάνω από το κανονικό.
Ενώ η απόλυτη... κοροϊδία συνεχίστηκε. Μετά από επικοινωνία με το Multirama μας έστειλαν τελικά το "ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ".
1ον, δεν φαίνεται πουθενά από αυτό το έγγραφο η 1η φορά που ο υπολογιστής πήγε για επισκευή
2ον, ως ημερομηνία κλήσης ορίζετε η 15/9 και όχι η 13/9 όπως αρχικά μας είχαν πει.
3ον, ως περιγραφή βλάβης όρισαν "FAULTY M/B" (προβληματική μητρική πλακέτα), και όχι πρόβλημα με υπερθέρμανση, απενεργοποίηση λόγω υπερθέρμανσης, πρόβλημα στο σκληρό δίσκο, όπως δηλαδή είχα γράψει στο δελτίο αναφοράς βλάβης του Multirama.
4ον, στη "Διάγνωση Συσκευής" αναφέρουν: REPLACED M/B. RUN DIAGNOSICS. TEST OK (Ανταλλακτικά κωδικός TR557), δηλαδή αντικατάσταση μητρικής πλακέτας, τρέξιμο διαγνωστικών, αποτέλεσμα OK. Δεν αντικατέστησαν απ’ ότι αυτό γράφει τα πλαστικά, την ψήκτρα και τον ανεμιστήρα, ούτε αναφέρει κάτι για δοκιμή του υπολογιστή με φορτίο για έλεγχο της θερμοκρασίας ή για δοκιμή του δίσκου όπως απ το Multirama μου ανέφεραν. Από αναζήτηση που έκανα στο διαδίκτυο βρήκα πως με τον συγκεκριμένο κωδικό (TR557) αναφέρετε μόνο στη μητρική πλακέτα και όχι σε κάτι άλλο. Στην ιστοσελίδα της DELL, στο service manual για τα μοντέλα Studio 1557/1558, και συγκεκριμένα στις οδηγίες για αντικατάσταση της μητρικής πλακέτας - http://support.dell.com/support/edocs/systems/studio1558/en/SM/sysboard.htm#wp1180315 – αναφέρει «The BIOS chip in the system board contains the Service Tag, which is also visible on a barcode label on the bottom of the computer.», που σημαίνει «Το ολοκληρωμένο κύκλωμα BIOS, στην πλακέτα συστήματος περιέχει το Service Tag, που είναι επίσης ορατό σε μια ετικέτα barcode στο κάτω μέρος του υπολογιστή.», ενώ ως system board (πλακέτα συστήματος) ορίζετε η Μ/Β (motherboard-μητρική πλακέτα). Το Service Tag, είναι μια πληροφορία από αυτές που περιλαμβάνονται στο BIOS από την κατασκευή και δεν αλλάζουν με κάποιο εξωτερικό τρόπο μετά την τοποθέτηση του. Σχεδόν κάθε ηλεκτρονικός μηχανικός γνωρίζει κατ αρχήν ότι τα ολοκληρωμένα κυκλώματα μέσα σε ένα υπολογιστή είναι τεχνολογίας επιφανειακής στήριξης, το συγκεκριμένο δε του BIOS συνηθίζεται για λόγους οικονομίας χώρου, και ταχύτερης συγκόλλησης από ρομποτικά μηχανήματα να έχει τους ακροδέκτες στο κάτω μέρος του. Ακόμα γνωρίζει ότι είναι πρακτικά αδύνατο να αποκολληθεί και να επανακολληθεί ένα ολοκληρωμένο σαν και αυτό. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω, και το ότι ο αριθμός Service Tag είναι μοναδικός (αντιστοιχεί στο σειριακό αριθμό του Η/Υ και της μητρικής πλακέτας ταυτόχρονα) καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η μητρική πλακέτα δεν έχει αντικατασταθεί, και άρα το Multirama και η εταιρία CPIψεύδονται, και σε αυτό, ενώ αναρωτιέμαι ακόμα και αν το συγκεκριμένο «ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ» είναι «κατασκευασμένο».
Ακόμα, κάθε εταιρία όταν αντικαταστήσει κάποιο από τα ελαττωματικά εξαρτήματα μαζί με τον υπολογιστή επιστρέφει και αυτά, μαζί και τις συσκευασίες των ανταλλακτικών (οι οποίες αναγράφουν τον κωδικό του ανταλλακτικού, το S/N, καθώς και τον αριθμό παρτίδας), κάτι που δε συνέβη στην περίπτωση μου. Σε πολλές περιπτώσεις που έχω πάει εγώ ή συγγενείς μου κάποιο μηχάνημα για επισκευή έχουν επιστρέψει τα ελαττωματικά εξαρτήματα (ακόμα και τα λαστιχάκια από την σιντιέρα ενός συστήματος HiFi ή ένα μικροσκοπικό χαλασμένο σωληνάκι από πλυντήριο ρούχων), μαζί με αποδεικτικά για κάθε εργασία που έγινε, και απόδειξη για το κάθε ανταλλακτικό. Στην περίπτωση που η συσκευή βρισκόταν σε εγγύηση κοβόταν μηδενική απόδειξη.
Τέλος σε άτομα με γνώσεις ηλεκτρονικής, νομικών ή και επαγγελματίες που ασχολούνται ευρέως με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών στα οποία ανέφερα το πρόβλημα μου η απάντηση τους ήταν αμέσως «γιατί δεν σου το αντικατέστησαν;» και «η συγκεκριμένη στάση είναι απαράδεκτη».

staaronis3
20-10-10, 02:17
Αίτημα προς το συνήγορο του καταναλωτή
Εγώ από την πλευρά μου πλέον, δεν ξέρω κατά πόσο με καλύπτει ο νόμος, αλλά θα απαιτούσα από το Multirama την αντικατάσταση του υπολογιστή με άλλον, δικής μου επιλογής, δηλαδή ακόμη και άλλης εταιρείας ,εάν αυτό είναι δυνατόν και νόμιμο διαφορετικά με ισάξιο μοντέλο του συγκεκριμένου της Dell, και σας παρακαλώ να μεσολαβήσετε γι αυτό, αφού μόνος μου δεν μπορώ να κάνω κάτι.


Επειδή δεν το έπερνε, το έσπασα σε 2 τμήματα ;-)

button
20-10-10, 02:32
ε και εσύ εκεί που έμπλεξες .... εγώ πριν 2 χρόνια είχα τραβήξει άγριο θέμα με ΓΕΡΜΑΝΟ 1 χρόνο 9 φορές servise nokia 3250 που το πρόβλημά ήταν πλακέτα αλλά το service είναι γα πανηγύρια ασχετηλα απίστευτα μεγάλη

staaronis3
20-10-10, 02:37
Ελπίζω να ξέρεις ότι με κάνεις να νοιώθω πολύ χαρούμενος τώρα που μου θύμισες ότι υπάρχουν και πολύ χειρότερα!

dalai
20-10-10, 03:06
γι'αυτο περνουμε μια 12βολτη πηγη με 2 καλωδιακια και περναμε βολτες πανω απο τη μητρικη . Μετα κλεινουμε και παλι το PC και το επιστρεφουμε στην εγγυηση. Αμα μπορεσουν να το "κολλησουν με τσιχλα" και παλι σφυρα μου.

staaronis3
20-10-10, 03:13
δεν θέλω να κάνω πυροτεχνήματα, θέλω απλά να κάνω τη δουλεια μου. γίνετε;

εκτώς αυτού ο μόνος που κάνει τέτοια πειράματα είναι ο sakis, του οποίου μια απάντηση θα την ήθελα εδώ, να δω και τη γνώμη του.

dovegroup
20-10-10, 06:41
Σωστός, διότι μας περνούν για ινδιάνους...

Να δώ θα ξαναμπείς στην παρέα της τεχνολογίας & των φανταστικών KaGuru?

Η Dell πάντως έρχετε στον χώρο σου και σου επισκευάζει το Laptop οτι πρόβλημα και να έχει,
αν δεν μείνεις ικανοποιημένος κατα την διάρκεια της επίσκεψης μπορείς να αρνηθείς την ορθότητα των πράξεων αποκατάστασης,
αφού βλέπεις τον τεχνικό με τα ίδια σου τα μάτια να κάνει το Laptop "φύλλο και φτερό".
Προσωπικά εχω δεί τεχνικό τους να κάνει service "on site" και δεν το περίμενα,
θεωρούσα πως για την ελληνική πραγματικότητα αυτό είναι μάλλον ανέκδοτο.
Ούτε γρατζουνιές ούτε ατασθαλίες κατά την διάρκεια της επισκευής.

Ετσι για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.

Xarry
20-10-10, 06:57
Χωρις να αμφιβαλλω για τα λεγομενα σου 700c-900c ο επεξεργαστης;; Μου φανταζει αδιανοητο.

swl
20-10-10, 10:48
Φιλε μου δυστυχως εμπλεξες ασχημα και μαλιστα με ανθρωπους που δυσφημιζουν τον χωρο.
Δεν καταλαβαινω ομως καποια πραγματα.
Πρωτον: Η Dell εχει on site service που σημαινει οτι δεν το πας στο multirama για επισκευη αλλα ερχονται αυτοι να το επισκευασουν στο χωρο σου.
Δευτερον εφοσον το μηχανημα ειναι σε εγγυηση, μην περιμενεις να παρεις χαλασμενα ανταλλακτικα στο χερι, ολα ειναι για επιστροφη στην μαμα εταιρια.
Καλη τυχη παντως, ευχομαι να ξεμπερδευεις γρηγορα.

navar
20-10-10, 11:31
προσπάθησε να επικοινωνήσεις κατευθείαν με την DELL ελλάδος !
εκεί πεστους πόσο δυσφημίζονται απο την όλη υπόθεση , και δήλωσε με τρόπο και πονηρούλικα οτι είσαι έτοιμος να το "τρέξεις το θέμα " αν δεν γίνει η δουλειά σου !
να είσαι πολύ ευγενικός αλλα παράλληλα και καυστικός.
και να δείξεις πως έχεις τεχνικές γνώσεις και δεν πέφτεις θύμα !

και θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα με την λίγο μεγαλύτερη τάση , αλλα δεν στο προτείνω στο laptop , εκτός και αν μπορείς να το ανοίξεις χωρίς να φανεί και προσπαθήσεις να κάψεις κανένα south/north chipset !

staaronis3
20-10-10, 14:40
@Xarry 70oC εννοούσα, δεν αντέγραψε τη μορφοποίηση.

Επίσης λέω και ξαναλέω, πως ανεξάρτητα απο εγγυήσεις που δίνουν οι εταιρίες υπεύθυνος σύμφωνα με τον Ν3043/2002 για κάθε πραγματικό ελάτωμα είναι ο πωλητής και όχι η DELL και η κάθε DELL. Τα χτυπήματα τα προκάλεσε απ ότι λένε το ονομαζόμενο ως επίσημο service της DELL. Αν το είχα πάει εγώ απ ευθείας σε αυτούς (ή είχαν έρθει να το πάρουν) τι θα γινόταν;

chip
20-10-10, 15:19
όταν κάτι είναι σε εγγύηση οπότε δεν πληρώνεις ανταλακτικό το παλαιό εξάρτημα το κρατάει η εταιρεία δεν σου το δίνει.
Η Dell έχει εξαιρετικό Service αλλά το On-site δεν ισχύει σε όλα τα Μοντέλα οπότε όταν αγοράζεις (ανεξάρτητα αν είναι dell ή όχι) πρέπει να ελέγχεις τι εγγύηση σου παρέχει. (προσωπικά είμαι fan της Dell αλλά πρέπει κανείς να παρεις με on-site εγγύηση οπότε πράγματι έρχεται ο τεχνικός στο χώρο σου).
Πάντως πάντα μπορει να τύχει να μη γίνει σωστό Service και να πρέπει να επιστρέψει... Το laptop συγγενικού προσώπου (οχι dell) πήγε 3 φορές στο service για να εντοπιστεί η βλάβη γιατί πραγματικά δεν την εμφάνιζε συνέχεια...

Γιώργος Ανώνυμος
20-10-10, 15:49
Είναι πάντως... σπάσιμο να αγοράσεις ένα καινούργιο ηλεκτρονικό ότι και να είναι αυτό και να τρέχεις στο service, όπου δεν ξέρεις τι του κάνουν, πως θα το κάνουν κλπ. και το χειρότερο να στο επιστρέφουν με γρατζουνιές και κασταβιδιές... Είναι αυτό που λέμε έπεσες στην περίπτωση αλλά όπως και να το κάνουμε... συμβαίνει! Πρόσφατα έτρεχα στην αντιπροσωπεία ενός ράδιο/CD αυτοκινήτου επειδή ο εγκαταστάτης αποφάνθηκε πως είναι προβληματικό... Άντε πήγαινελα και το κρατήσαν 15 ημέρες αφού είχε παρέλθει το 10ήμερο αντικατάστασης (DOA: Dead On Arrival) για να μου πούνε πως δουλεύει κανονικά και να μου επιδείξουν μπροστά στα μάτια μου την καλή του λειτουργία! Και αν πάει το μυαλό σας ότι το πήγα σε καμία 'τρύπα' να γλιτώσω κανένα cent κάνετε λάθος: το πήγα σε μεγάλο πολυκατάστημα για εγγυημένη (!) εγκατάσταση. Ο πιτσιρικάς εγκαταστάτης εκεί στο ημιυπόγειο πέρα της συγκέριμενης διάγνωσης, αμίλητος και μάλλον αδιάφορος με την έννοια ότι απέπνεε ότι το κάνει αγγαρεία δυστυχώς είναι η βιτρίνα του καταστήματος στον πελάτη σε ότι αφορά τις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις...! Ας τον χαίρονται, εγώ δεν ξαναπατάω εκεί!

Χαιρετώ

jimk
20-10-10, 16:10
το laptop σου δεν πρεπει να πηγε στν dell το ανοιξαν στα mulitrama!επρεπε απο την αρχη να πηγενες στην dell!κριμα παντως!

cloud_constructor
20-10-10, 17:32
Να στειλεις email στην παγκοσμια dell και να πεις τα παντα.. το πολυ πολυ η εταιρεια - αντιπροσωπια να χασει την αντιιπροσωπια...Ετσι ειχε γινει παλια με ενα πολυκαναλο που ειχα παρει και δε μου το φτιαχνανε γιατι ηθελε μια διαδικασια με zip drive , και μου ελεγαν να αγορασω ολοκληρωμενα με νεο bios για να δουλεψει μια καρτα δυκτιου , και μου ζηταγανε και ποσα λεφτα , ενω στο παγκοσμιο site της εταιρειας ελεγε οτι ειναι δωρεαν , το εστειλα να ρωτισω αν υσχιει παντου αυτο το δωρεαν κ με το μου ειπαν ναι παντου εστειλα σεντονι με τα παντα και την επομενη μερα μας πηρανε απο την ελληνικη εταιρεια να μας κανουν παραπονα γιατι τους ξεχεσανε απο αμερικη..

ως δια μαγειας 2 μερες μετα το πολυκαναλο δουλευε και χωρις να πληρωσουμε...

για τσεκαρε το

button
20-10-10, 19:45
εγώ πλέον αποφεύγω τα service οτι μπορώ να κάνω μόνος

johnkou
20-10-10, 23:45
Παιδια θα ηθελα να αναφερω την αψογη συμπεριφορα που ειχα απο την dell με λιγη ταλαιπωρια βεβαια:αγορασα ενα studio 1535 μετα απο μηνες εσβησε οτανπατουσες να αναψει ακουγονταν ενα κλακ και σβηνε.Περνω τηλ την εξυπηρετηση πελατων αναφερω το προβλημα μουλενε μαλλον μητρικη αυριο το πρωι θα την εχεις και θαρθεις τεχνικος στο χωρο σου ετσι και εγινε,ερχεται ο τεχνικος μπαινει η μητρικη μια απο τα ιδια.Τηλεφωνο απο τον τεχνικο θα στειλουμε αλλη μητρικη αυριο,ερχεται η μητρικη αλλα τεχνικος δεν ηρθε δεν του ειχε εντολη ελεγε,μετα απο 2μερες τεχνικος απο πατρα που συνεργαζοταν με τη cpi μπαινει η μητρικη τιποτα παλι,ελεγαν θα ρθει σκληρος αυριο μια απο τα ιδια παλι ουτε ξεκινουσε,μετα απο πολλες προσπαθειες βρισκει το οτι δεν ξεκιναει απο το dvd.Ξανα ο τεχνικος απο πατρα ερχεται μπαινει πανω ενταξει λεω συμβαινουν αυτα.Μετα απο καποια ωρα ο υπολογιστης κολουσε εβγαζε μπλε οθονη,ξανα τηλ το πρωι οπου απαιτησα αντικατασταση με καινουργιο οπου αλλαχτηκε με 1555 και ο πρωτος που ηρθε ειχε σπασμενη την οθονη και μετα εστειλαν και δευτερο.Αναφερω ολα αυτα οτι δεν ασχοληθηκα με το μαγαζι που αγοραστηκε αλλα κατευθειαν με την κατασκευαστρια εταιρεια,μετα απο 1χρονο παλι dell αγορασα.

navar
21-10-10, 00:16
Γιάννη πάνω κάτω το ίδιο προτείναμε όλοι !
το σωστό ακόμα και τώρα είναι να απευθυνθεί στην μαμα εταιρία !

aquasonic
21-10-10, 00:50
No offence, αλλα πραγματικα, ενα laptop με i7 DDR3 και την 4570 πως ακριβως περιμενεις να ανταπεξελθει σε θεμα θερμοκρασιων? Εδω τα Core Dυο παιζουν με 50oC idle φαντασου ο 4πυρινος!

70 βαθμοι σε full load (συμφωνα με google searching το max που θα δωσει ειναι ~85 βαθμους) ειναι απολυτα φυσιολογικο για εναν επεξεργαστη με tj 100oC (Θερμικη ασφαλεια). Πολλοι παραπονουνται για τις θερμοκρασιες, αλλα λυση και επισημη αντιμετωπιση απο την dell δεν υπαρχει...

Ριχτου ενα διπλο orthos (Google it) και δες αμα σβησει. Αν οχι τοτε η ψυκτρα ανταπεξερχεται. ΑΝ παλι σβησει, τραβα στο multidrama, και απαιτησε αλλο φορητο. Δυστυχως ειναι too good to be true το μηχανακι αυτο... :saad:

navar
21-10-10, 00:56
Ξηρός πάγος
http://www.thelab.gr/extreme-cooling/ksiros-pagos-52555.html

:P :P ;P

Λυκιδευς
21-10-10, 16:13
και που θα καταληξει η καταγγελια;θα δικαιωθει η απλα γινεται για την τιμη των οπλων;

staaronis3
21-10-10, 22:39
Λοιπών μη ξαναπω τα ίδια και τα ίδια. Δεν ήθελα να μπλέξω με courier κλπ κλπ, και γι αυτούς που λένε ότι έρχετε τεχνικός στο χώρο μου είναι άλλη υπηρεσία που δεν την είχα, που όμως γι αυτό θα αγόραζα Dell, και αν (πρώτα ο Θεός) φύγω στο εξωτερικό, πάλι γι αυτό το λόγο θα αγοράζω Dell.
Για το service tag που το πληκτρολογούν αλλάζουν κλπ κλπ δεν ξέρω αν ισχύει. Παλιά το αγόραζες ως έξτρα υπηρεσία και ήταν ανεξάρτητο απο τους σειριακούς αριθμούς του μηχανήματος. Τώρα δεν υπάρχει άλλος αριθμός πέρα απο αυτόν. Άνοιξα το Dell Latitude D600, έτρεξα το Pc Wizzard και πουθενά δεν είδα αυτό το Service Tag, αλλά έναν άλλο αριθμό. Επίσης το έκανα κυριολεκτικά βίδες, (μόνο την οθόνη που δεν έλυσα), κάθε κομματάκι χωριστά, και σε αυτό υπήρχαν 15000 αυτοκόλητα με σειριακούς αριθμούς, όμως το συγκεκριμένο είχε κανονικά ώς μηχανημα σειριακό αριθμό. Το 1557 δεν έχει άλλο αυτοκόλητο πέρα απο αυτό του Service Tag που να αναφέρει σειριακό αριθμό.

navar, είχα ήδη κάνει παραγγελία 10 κυβικά υγρό άζωτο, να έχω για όλη τη χρονιά

aquasonic, βασικά 70 βαθμοί κελσίου ήταν σε idle, με όχι 100% φουλ φορτίο ανέβαινε 95 βαθμούς κελσίου.

Τέλος, (για σένα Λυκιδευς) θέλω να σας πω πως η όλη ταλαιπωρία σχεδών έλαβε τέλος, αφού αύριο θα πάω το μηχάνημα και θα εκδωθεί πιστωτικό στα χρήματα που το αγόρασα. Λέω σχεδων γιατί έχω να περπατήσω ~500-700 μέτρα να πάω στην courier να πάρω το κουτί του που μου στείλανε που είχε μήνει Κρήτη (ω, ναι, ή εγώ ή το κουτί θα χωρούσαμε εδώ οπότε είχε μήνει κάτω), και άλλα τόσα να πάω στη στάση του λεωφορείο και μετά άλλα τόσα απο την άλλη στάση στο Multirama.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Το θέμα θα ήθελα να μήνει, ώστε να μπορούν και άλλοι να δουν την (για αρκετούς βλακώδη) ιστορία μου.

Λυκιδευς
21-10-10, 22:43
κουραγιο τουλαχιστον βρηκες το δικιο σου...

navar
21-10-10, 22:52
και βέβαια επιβάλετέ να μείνει το συγκεκριμένο θέμα , και ας είναι solved !

andreastwin
06-12-16, 19:08
ετσι για να λεμε τωρα τι επαθα και εγω με το multirama στην αθηνα στο σταυρο αγ.παρασκευης.παω και τους λεω θελω αυτο το laptop hp η μαρκα τους ρωταω ποσο κανει,τοσο ,οκ, παρτα μετρητα, και μου λεει,θα σας φερω αλλον σφραγισμενο απο την αποθηκη,λεω οκ περιμενω.σε δυο λεπτα ερχετε με το κουτι σφραγισμενο και με ταινια ασφαλειας τις hp.παω σπητι τον ανοιγω και βλεπω στο κεντρο ενα καμενο pixell. τους περνω τηλ.και μου λενε οτι η hp γραφει οτι μεχρη 6 pixel δεν τον αντικαταστει και απο καινουργιο.και το δικο μου ειχε ενα.λεω θα βαλω καμια μ@λ@κια στιν κουκιδα να μη την βλεπω αφου την εφαγα.ελα που ο θεος αγαπαει τον κλεφτη αλλα αγαπαει και τον νυκοκηρη.μπενω στα ενδοτερα του υπολογιστει για τον φιαξω στα μετρα μου και τι βλεπω!!!!!!!!!! ολες τις κατασχεσεις τις αθηνας απο εναν δικαστικο ο οποιος εμενε στα ανατολικα παραθαλασια προαστοια.ειχε και το τηλ. του μεσα και τον περνω τηλ.μου λεει οτι τον ειχε αυτος τον υπολογιστει και του εκαψε ενα pixell και επιδη ειναι δικαστικος και τους πιεσε του τον αλαξανε και τον πειρε ο μαλακας.μολις τους πηρα τηλ.και τους ειπα οτι ο υπολογιστεις εχει αρχεια απο τις κατασχεσεις ολις τις αθηνα ,εφαγαν τα !ρχιδι@ τους φυσικα τον αλλαξαν και μου εδωσαν και διαφορα αλλα σαν δωρο.ρωτησα τον δικηγορο μου και μου ειπε οτι μπορουμε να τους γ@μισουμε ανετα, αλλα θα σου τραβιξει χρονια.οποτε λεω παρτα και αι στο διαολο MYLTIRAMA PRAMA.[ΥΓ.]τα αρχεια τα εχω κανει κοποια,για παν ενδεχωμενο.ουτος η αλλος αφου τον ειχα πληρωσει δικο μου ηταν οτι ειχε μεσα.

Panoss
06-12-16, 20:52
ρωτησα τον δικηγορο μου και μου ειπε οτι μπορουμε να τους γ@μισουμε ανετα, αλλα θα σου τραβιξει χρονια.οποτε λεω παρτα και αι στο διαολο MYLTIRAMA PRAMA.
Για να 'χεις και δικό σου δικηγόρο πάει να πει ότι δεν έχεις οικονομικό πρόβλημα στο να πληρώνεις δικηγόρο, οπότε τράβηξέ το μέχρι τελικής πτώσης, μην το αφήσεις έτσι.
Γιατί να τους κάνεις τέτοιο δώρο; Αυτοί τώρα θα ψάχνουν τον επόμενο μ#λ##α να το πασάρουν.

Papas00zas
08-12-16, 03:04
Παρόμοια τα (χ)E-shop....αυτούς τους διαολόστειλα και δεν ξαναπάτησα στο μαγαζί τους.... Το γελοίο πλάισιο ούτε λόγος....
http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=67725&page=7&p=644408#post644408
Η πλάκα είναι ότι με τα multirama δεν είχα ποτέ πρόβλημα....