PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ LCD ΟΘΟΝΗ



kov
03-12-09, 02:23
θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει τι μπορεί να συμβαίνει όταν το λαμπάκι power on τρεμοσβήνει και η οθόνη αργεί να ανάψει η άλλες φορές δεν ανάβει.

klik
03-12-09, 07:20
συνήθως θέλει πυκνωτές στο τροφοδοτικό.