Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: Ατμοσίδερο με boiler (Stirella Simac SX8040D)

  1. #1
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    82

    Προεπιλογή Ατμοσίδερο με boiler (Stirella Simac SX8040D)

    Καλημέρα.

    Με το συγκεκριμένο ατμοσίδερο με μπόιλερ έχω το παρακάτω πρόβλημα:

    Έχω συνέχεια εξαγωγή ατμού είτε πατάω τον διακόπτη από το σίδερο είτε όχι.
    Το πρόβλημα είναι στην πλευρά του μπόιλερ και όχι στο σίδερο αφού το σίδερο το άνοιξα και φαίνεται όταν πατάω το κουμπί για να βγάλει ατμό τότε τα δύο καλώδια βραχυκυκλώνουν, ένώ όταν το κουμπί δεν είναι πατημε΄νο τότε δεν βραχυκυκλώνουν. Άρα το σίδερο είναι εντάξει.

    Άνοιξα στην συνέχεια το σύστημα του μπόιλερ. ¨οπως μπορεί να δει κάποιος και από την φωτογραφία που έχω επισυνάψει, παρατήρησα ότι στο ακροφύσιο από όπου εξέρχεται ο ατμός βρίσκονται τα στοιχεία Α, Β, Γ.

    Το Γ προφανώς είναι κάποια βαλβίδα εκτόνωσης, άρα δεν μας ενδιαφέρει.
    Το Α υποθέτω ότι είναι η ηλεκτροβάνα που δίνει την εντολή για την εξαγωγή ή όχο του ατμού προς το σίδερο. Παρατήρησα επίσης ότι το βραχυκύκλωμα που δημιουργείται (και μέτρησα στο σίδερο) όταν πατάω το κουμπί για να βγάλει ατμό, φτάνει στην ηλεκτροβάνα αφού οι ακροδέκτες της ηλεκτροβάνας όπου βρίσκονται το καφέ και το γκρι καλώδιο βραχυκυκλώνουν και αυτοί αντίστοιχα όταν πρέπει.
    Άρα υποθέτω ότι το πρόβλημα είναι στην ηλεκτροβάνα.
    Βέβαι σκέφτομαι μήπως το πρόβλημα είναι μέσα στον αγωγό και δεν μπορεί η ηκετροβάνα να τον κλείσει. Η ηλεκτροβάνα Α φαίνεται και στο σχέδιο που έχω κάνει και έχει μια τρύπα στην μέση στην οπόία εισέρχεται ένα χάλκινο ακροφύσιο.

    Αυτό που με μπερδεύει είναι το Β το οποίο φαίνεται να είναι ένα ρελεδάκι το οποίο δεν μπορώ να καταλάβω τι ελέγχει και αν μπορεί να έχει σχέση με το πρόβλημά μου.

    Θα ήθελα να ρωτήσω ποια είναι ακριβώς η λογική λειτουργίας αυτών των συσκευών και ποιο συγκεκριμένα του ρελέ και της ηλεκτροβάνας.

    Επίσης μήπως θα μπορούσε κανένας να με βοηθήσει με το συγκεριμένο πρόβλημα?

    Ευχαριστώ

    Επίσης
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  2. 4 μέλη ευχαρίστησαν τον SDrikos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    bozan (20-06-13), Digger (20-06-13), kipist (21-08-12), virelai (21-10-13)

  3. #2
    Μέλος Το avatar του χρήστη lakafitis
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Aug 2009
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    40

    Προεπιλογή

    Το πρόβλημα σου είναι στην βαλβίδα , προφανως εχει κολήσει με αποτελεσμα να μην κλείνει και να βγάζει συνέχεια ατμο. Αν προσέξεις δίπλα στο μπλέ το οποίο στην ουσία ειναι ενας ηλεκτρομαγνητης υπάρχει ένα παξιμάδι ξεβίδωσε το και δες αν μπορείς να την καθαρίσεις. Επίσης οταν πατάς το κουμπι για τον ατμο αυτο πρέπει να ανοιγοκλεινει , ακουγεται ενα τακτακ. Εαν εχει καει αυτο τοτε ξεβιδωσε το απο το μποιλερ με ενα κλειδάκι και πήγαινε σε ένα μαγαζι με ανταλλακτικα ηλεκτρικων συσκευων να αγοράσεις ενα αλλο.

  4. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον lakafitis για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    J&B (10-07-14)

  5. #3
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    82

    Προεπιλογή

    Γιάννη Ευχαριστώ, αλλά θα ήθελα να μου διευκρινήσεις κάτι.

    Από την παρακάτω φωτογραφία:
    Το Γ είναι ο ηλεκτρομαγνήτης
    Η ΒΑΛΒΙΔΑ είναι αυτή που μου αναφέρεις (το μη χάλκινο κομμάτι του αγωγού)

    Υποθέτω ότι η βαλβίδα που αναφέρεις είναι το μη χάλκινο σημείο του αγωγού
    που καλυπτόταν από τον ηλεκτρομαγνήτη.
    Εγώ ξεβίδωσα το παξιμάδι και έβγαλα τον ηλεκτρομαγνήτη όπως θα δεις και από την φωτογραφία,
    και δοκίμασα να τραβήξω την βαλβίδα προς τα έξω με το χέρι (δηλαδή να ανοίξω την ένωση στο σημείο Β) αλλά δεν τα κατάφερα.
    Το τακ-τακ που αναφέρεις υποθέτω είναι όταν ανοιγοκλείνει η βαλβίδα και χτυπάει
    το μη χάλκινο σώμα του αγωγού με το χάλκινο (σημείο Β)?

    Πως μπορώ να ελέγξω αν το πρόβλημα είναι στην βαλβίδα και όχι στον ηλεκτρομαγνήτη?

    Το σημείο που εννοείς να ξεβιδώσω από το μπόιλερ και να πάω το εξάρτημα για αντικατάσταση είναι το Α? ,
    γιατί αν ναι, όπως βλέπεις από την φωτογραφία αυτό είναι κολλημένο και όχι βιδωμένο

    SX8040D_VALVE.jpg

  6. #4
    Μέλος Το avatar του χρήστη lakafitis
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Aug 2009
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    40

    Προεπιλογή

    Αν πιάσεις με μια πένσα το γκρι κομματι (Β) ξεβιδώνει απο το χάλκινο.Τωρα έχουν περάσει και καμποσα χρόνια απο τοτε που επισκευαζα τετοια σίδερα και δεν θυμαμαι ακριβως πως είναι μέσα η βαλβίδα, θυμάμαι οτι ετριβα το εσωτερικο με ενα γυαλοχαρτο για να φυγουν τα αλατα και έφτιαχνε, παντως το σιγουρο είναι οτι ξεβιδώνει. Επίσης το σημείο(Α) που λές οτι είναι κολλημένο πάνω στο boiler αυτο που βλέπεις είναι σιδεροκολλα,εαν το ζορίσεις λίγο με ενα κλειδάκι θα δεις οτι ξεβιδώνει και εχει σπείρωμα απο μέσα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη lakafitis : 23-02-11 στις 11:59

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον lakafitis για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    SDrikos (23-02-11)

  8. #5
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    82

    Προεπιλογή

    Γιάννη,

    ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σου. Τελικά με πολύ δυσκολία ξεβίδωσα τη βαλβίδα (είχε κολήσει λόγω των αλάτων), καθάρισα το εσωτερικό
    του χαλκοσωλήνα και την βαλβίδα από τα άλατα, τα ξαναέβαλα και όλα είναι εντάξει τώρα.

    Θα ήθελα να σε ρωτήσω, αν θα ήταν φρόνιμο να χρησιμοποιώ κάποια υγρά του εμπορίου που είναι για τον καθαρισμό των αλάτων σε ατμοσίδερα
    ανά κάποιο διάστημα (π.χ. 6 μήνες) ώστε να αποφύγω παρόμοια προβλήματα στην βαλβίδα και στο μπόιλερ.

  9. #6
    Μέλος Το avatar του χρήστη lakafitis
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Aug 2009
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    40

    Προεπιλογή

    Θα σου ελεγα να αποφυγεις αυτα τα υγρα γιατι είναι πολυ καυστικα, γενικα αυτα τα ατμοσιδερα χαλανε πιο πολυ απο την ακινησια , και επισης δεν θα πρεπει να το αφήνεις με νερο μεσα στο boiler οταν δεν το χρησιμοποιεις.

  10. #7
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κυριάκος
    Εγγραφή
    May 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    1

    Προεπιλογή

    kalimera se olous mipos exei kaneis foto kai apo tin alli meria toy boiler gia na do tin sindesmologia sta 2 thermika poy exei pano toy to boiler giati ebgala ta kalodia xoris na ta simadepso?

  11. #8
    Μέλος Το avatar του χρήστη Googlis
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    Επαρχία/Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    45

    Προεπιλογή

    Στο φόρουμ γράφουμε ελληνικά όχι greeklish.Πριν ζητήσεις κάτι διάβασε τουλάχιστον τους κανόνες του φόρουμ http://www.hlektronika.gr/index.php?page=rules

  12. #9
    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Mar 2007
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Αν δεν ξεβήδωσες τον κορμό της βαλβίδας, πράγμα που δεν το συνηστώ λόγο κυνδίνου απόλειας ατμού, μπορείς να καθαρίσεις την βαλβίδα από τα άλατα ως εξής:

    Ξεβίδωσε την βαλβίδα από τον λέβητα, βάλε ενα σωληνάκι στην έξοδο της βαλβίδας (Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον σωλήνα του ατμού...) και σύνδεσε με κωσάκια την τροφοδοσία του πηνίου με 230V (ΟΧΙ εκεί που συνδέεται η γείωση). Προσοχή στο ρεύμα!!!
    Βάλε λίγο νερό στο στόμα σου και φύσα στον σωλήνα. Έτσι θα κάνεις αντίθετη ροή στην βαλβίδα και θα ξεκολλήσει...
    Αν μπορείς να παίξεις και με το ρεύμα και να κάνεις διακοπές στην τροφοδοσία, είναι καλύτερο...

    Μια πιο απλή και πιο ασφαλής μέθοδος είναι αντί να βάλεις νερό από το στόμα σου και να έχεις τον κίνδυνο να γίνεις ψητός, μπορείς να ψεκάσεις λίγο philips λαδάκι όταν είναι σε λειτουργία.

  13. #10
    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Mar 2007
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από kiriakos251978 Εμφάνιση μηνυμάτων
    kalimera se olous mipos exei kaneis foto kai apo tin alli meria toy boiler gia na do tin sindesmologia sta 2 thermika poy exei pano toy to boiler giati ebgala ta kalodia xoris na ta simadepso?
    Τα θερμικά είναι 160C και 180C.
    Το καθένα παίρνει το ίδιο χρώμα και στις δύο επαφές.
    Το 160C πρέπει να παίρνει το καφέ (αν θυμάμαι καλά το χρώμα) μιας και είναι normal open και είναι για να ξεκινάει η αντλία.
    Το 180C τα μπλε γιατί είναι η ασφάλεια του λέβητα.

  14. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον beep_gr για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    kipist (21-08-12)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Ατμοσίδερο δουλεύει μόνο με τριφασικό ρεύμα..
    By QED in forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-12-12, 16:51
  2. Τη Stirella κορίτσια!Τη Stirella!
    By Panoss in forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-11-06, 09:58

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας