Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Θέμα: Προβλημα με διαδρομο Γυμναστικης!

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χαρης
    Εγγραφή
    Nov 2010
    Περιοχή
    Αλεξανδρουπολη
    Μηνύματα
    1

    UnHappy Προβλημα με διαδρομο Γυμναστικης!

    Καλημερα στο φορουμ! Ψαχνωντας στο γουγλη βρηκα αυτο το φορουμ και πιστευω οτι ειστε οι καταλληλοι ανθρωποι για να με βοηθησετε!
    Λοιπον, εχω ενα διαδρομο γυμναστικης, ο οποιος δουλευε μια μια χαρα! Μετα απο καμμια βδομαδα χρησης και ενω ολα κυλανε ομαλα, εκει που δουλευε κανονικα... σταματατησε. Υπαρχει ρευμα στο διαδρομο, εννοω οτι ολα ειναι αναμμενα, απλα σταματαει το μοτερ. Τον ανοιξα λοιπον και τον ξαναεβαλα σε λειτουργια. Ξεκινησε παλι κανονικα να δουλευει οπου μετα απο 1 λεπτο ακριβως ακουγεται ενα τσακ (οπως οταν πεφτει η ασφαλεια) και σταματαει. Στο διαδρομο περναει ρευμα, αρα δεν ειναι το τροφοδοτικο, το μοτερ δουλευει κανονικα και δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι! Αν μπορει καποιος να βοηθησει θα του ημουν ευγνωμων!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Radiometer : 13-11-10 στις 23:18 Αιτία: προθεμα

  2. #2
    Μέλος Το avatar του χρήστη navar
    Όνομα
    Kωνσταντίνος
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    τρικαλα
    Μηνύματα
    208

    Προεπιλογή

    μήπως μέσα στην βδομάδα έχεις πάρει κιλά και ζορίζεται παραπάνω ?????

    χεχεχεχεχεχεχεχεχ

    εντάξει πέρα απο την πλάκα , παρατήρησες μήπως να ζεσταίνεται το μοτέρ η κάποιο άλλο σημείο στο μηχάνημα ?

  3. #3
    safetec
    Guest

    Προεπιλογή

    πρεπει να εχει θερμικο ....
    ολλα τα μοτερ εχουν θερμικο προστασειας....

    τι μπωρει να φτεει

    1/αυτο το θερμικο πρεπει να εχει προβλημα !!!

    2/η ταση του δικτιου σου εινε χαμηλη ... οσο πιο πολυ ταση εχουμε τοσο μικρενει η ενταση στην περιπτωση μας η ταση εινε χαμηλη οποτε ο κηνητηρας για να ανταποκριθει στης απετησεις σου τραβαει πολυ ρευμα (αμπερ ) το αντιλαμβανετε αυτο το θερμικο σου και απλα πευτει για να προστατεψει τον κηνητηρα σου

    παραδεκτη ταση λειτουργειας εινε η ταση [που κειμενετε απο 200 εως 240 βολτ μετρα την ταση της μπριζας αν εινε ενταξει τοτε φτεει το θερμικο του κηνητηρα

  4. #4
    Μέλος
    Εγγραφή
    Apr 2008
    Μηνύματα
    127

    Προεπιλογή

    δυο ερωτησεις
    1)ποσους hp μοτερ εχει
    2)και ποσα κιλα σηκωνει
    π.χ http://www.fcom.gr/component/page,sh...art/Itemid,51/

  5. #5
    Μέλος Το avatar του χρήστη FILMAN
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    572

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από safetec Εμφάνιση μηνυμάτων
    πρεπει να εχει θερμικο ....
    ολλα τα μοτερ εχουν θερμικο προστασειας....

    (Από πότε έχουν θερμικό όλα τα μοτέρ, και από πότε τα θερμικά επαναφέρονται από μόνα τους; )

    τι μπωρει να φτεει

    1/αυτο το θερμικο πρεπει να εχει προβλημα !!!

    (Κανένας διάδρομος δεν έχει θερμικό στο μοτέρ)

    2/η ταση του δικτιου σου εινε χαμηλη ... οσο πιο πολυ ταση εχουμε τοσο μικρενει η ενταση (με την προϋπόθεση βέβαια ότι η ισχύς μένει σταθερή, δηλ. με την προϋπόθεση ότι μιλάμε για διαφορετικές συσκευές) στην περιπτωση μας η ταση εινε χαμηλη οποτε ο κηνητηρας για να ανταποκριθει στης απετησεις σου τραβαει πολυ ρευμα (αμπερ ) το αντιλαμβανετε αυτο το θερμικο σου και απλα πευτει για να προστατεψει τον κηνητηρα σου

    (Α, δηλ. ρίχνοντας την τάση τροφοδοσίας ενός κινητήρα, το ρεύμα που τραβάει αυτός ανεβαίνει. Ε τότε όλοι αυτοί που κάνουν εκκίνηση Υ-Δ σε τριφασικούς κινητήρες όλα αυτά τα χρόνια, μάλλον ή βλάκες, ή άσχετοι θα είναι, αφού ρίχνουν την τάση από τα 380 στα 220 για να ρίξουν επίσης και το ρεύμα του κινητήρα. Και δε μου λες, στην οριακή περίπτωση όπου η τάση τροφοδοσίας του κινητήρα θα γίνει 0 το ρεύμα του πόσο θα γίνει, άπειρο; )

    παραδεκτη ταση λειτουργειας εινε η ταση [που κειμενετε απο 200 εως 240 βολτ μετρα την ταση της μπριζας αν εινε ενταξει τοτε φτεει το θερμικο του κηνητηρα
    Αυτά που λες είναι απίστευτα φίλε μου...

  6. #6
    Μέλος Το avatar του χρήστη FILMAN
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    572

    Προεπιλογή

    Οι περισσότεροι διάδρομοι έχουν μοτέρ συνεχούς ρεύματος με μόνιμους μαγνήτες, ισχύος 1.5ΗΡ και τάσης τροφοδοσίας 220Vdc. Πιθανές αιτίες: Μη λίπανση της επιφάνειας κάτω από τον κινούμενο ιμάντα. Πρόβλημα στον ίδιο τον κινητήρα (βραχυκυκλωμένες σπείρες ρώτορα).

  7. #7
    safetec
    Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτά που λες είναι απίστευτα φίλε μου...
    1/τελεαμερικανικ εχουν αυτοματα θερμικα επαναφεροντε μονα τους .... εχουν επιλωγη και για χειροκηνητη επαναφωρα ...πρεπει να μελετησεις ιλικα φιλαρακι

    2/ολλα τα μοτερ εχουν θερμικα και ασφαλιστηκα ... σε περιπτωση που δεν εινε εθικτο να του βαλουμε θερμικο βαζουμε πανο στο μοτερ εστιτιριο που μετραει θερμοκρασια στον στατη και σε περιπτωση υπερθερμαντης καβετε το ρευμα ..διαβασε το βιβλιο του καθηγητη καπου που γραφει για μεδοδους προφηλαξεις μοτερ

    3/για το δευτερο που σχολιασες ο τυπος της ισιος εινε W = V * A ( W EINE H ΗΣΧΗΣ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΕΙΝΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ..... ΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΙΟΥ ΕΙΝΕ ΤΑ V ΒΟΛΤ ΚΑΙ Α ΕΙΝΕ ΤΑ ΑΜΠΕΡ ) ΒΑΛΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΗΝ ΙΣΧΗΗ ΣΟΥ 1500 ΒΑΤ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΣ ΠΟΣΑ ΑΜΠΕΡ ΘΑ ΤΡΑΒΑΣ !!!

    ΑΠΛΗ ΜΕΤΡΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ

    οσο για προιγουμενα σχολεια για τους ελευθερους επαγκελματιες εγκαταστατες .... οταν μαθεις την δουλεια και καταφερεις να κανεις και εσυ κατι δικο σου οχι να γραφεις φουμαρα για να νομιζουν οι αλοι οτι ξερεις ελλα να σε μαθω τουλαχηστον ετσι θα βοιθας πραγματικα

  8. #8
    Banned
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    57

    Προεπιλογή

    Αυτά που λες είναι απίστευτα φίλε μου...


    Απίστευτη αγένεια. Κακοήθεια από έναν διαδικτυακό ξερόλα που τελικά αποδεικνύεται αδαής. ..





  9. #9
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    θωμάς bytheway.gr
    Εγγραφή
    Dec 2006
    Περιοχή
    μεταξυ βάρη και κορωπί
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    παιδια ηρεμηστε μια απλη κουβεντα κανουμε και ενωνουμε τις γνωσεις μας.γιατι ερχεστε σε αντιπραθεσεις?οι πιο πολοι απο εμας εχουμε αρκετες γνωσεις που μπορουμε να τις ενωσουμε και να βοηθησουμε και τους αλους που δεν ξερουν.φυσικα και μεταξυ μας να βοηθηθουμε γιατι κανενας δεν τα ξερει ολλα.

  10. #10
    Μέλος Το avatar του χρήστη dalai
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    67

    Προεπιλογή

    Συμφωνω απολυτα οτι ειναι αγενης ο τροπος σου FILMAN. Σε λιγο θα φοβομαστε να δωσουμε μια συμβουλη ,μηπως και μας ξεφωνησουν! Απαραδεκτο για τεχνικο να μην μπορεις να πεις την γνωμη σου ακομη και αν ειναι λαθος , γιατι μονο ετσι θα φτασεις τελικα στη λυση.Μεσα απο το ΔΙΑΛΟΓΟ.

    Πριν κανα μηνα ηρθε στα χερια μου μοτερ απο διαδρομο που δεν λειτουργουσε. Το δικο μου σιγουρα ηθελε αλλαγη καρβουνακια, αφου ειχαν φαγωθει τελειως. Ομως ακομη και αν το μοτερ δουλευε κανονικα, ακομη και αν η πλακετα εδεινε τα αναμενομενα βολτ,ο διαδρομοσ δεν κουνιοταν. Δεν ο ειδα ο ιδιος αλλα υποψιαζομαι , προβλημα στη ζωνη ,ή η πλακετα δεν δινει αρκετα αμπερ για τη περιστροφη
    "Αν εισαι ηλεκτρονικος, μπορεις να κανεις τα παντα!!"

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας