PDA

Επιστροφή στο Forum : [Pitsos] Σπασμένο εξωτερικό κρύσταλλο τζαμιού πόρτας φούρνου PITSOS FLAMA 7200



kynegeiros
19-06-16, 12:44
Στο άνοιγμα της πόρτας του φούρνου έπεσε το εξωτερικό τζάμι κι εγινε χίλια κομμάτια. Υπάρχει όμως κι ένα εσωτερικό μικρότερο τζάμι το οποίο εφαρμόζει περιμετρκά στο εσωτερικό άνοιγμα με ειδικό λάστιχο. Αυτό το τζάμι δεν έσπασε αλλά μας έπεσε στα χέρια καθώς αποκολλήθηκε από τα χείλη του εσωτερικού "παραθύρου".
Συγχωρήστε με αλλά επειδή είμαι άσχετος με τεχνικά θέματα θέλω να ρωτήσω πόσο εύκολο είναι να αλλάξω το εξωτερικό τζάμι της πόρτας.
Ακολουθούν φωτογραφίες όπου φαίνεται πως το τζάμι εφαρμόζει σε ένα κανάλι που υπάρχει κάτω αλλά και επάνω στο χερούλι της πόρτας το οποίο δείχνει πως μπορεί να βγεί ξεβιδώνοντας τις βίδες στο εσωτερικό της πόρτας. Αν δεν βρω τζάμι μπορώ άραγε να παραγγείλω ένα στις διαστάσεις που θέλω σε κατασκευαστή tempered glass;;;
Τέλος με ανησυχεί κάπως η τοποθέτηση του εσωτερικού τζαμιού που δεν ξέρω πώς να το στηρίξω πριν βάλω το μεγάλο εξωτερικό. Στις φωτογραφίες φαίνεται η τελική θέση του όπως το κρατάω αλλά δεν ξέρω με ποιο τρόπο να το "πείσω" να σταθεί στην θέση του για να τοποθετήσω το μεγάλο από έξω.
Περιμένω την όποια βοήθεια.
Ευχαριστώ για την υπομονή σας




419244192541926419274192841929

kynegeiros
19-06-16, 12:48
419304193141932419334193441935

κι άλλες φωτογραφίες

kynegeiros
19-06-16, 12:52
419364193741938419394194041941
Ελπίζω με τις τελευταίες αυτές να είναι κατανοητό το ζήτημα

diony
19-06-16, 14:21
Βγάλε μία κοντινή καθαρή φωτογραφία τον αριστερό μεντεσέ , κάτι εξέχει και μοιάζει με ελατήριο

Φοβάμαι πως από εκεί ξεκίνησε η ζημιά

Επίσης αν διαβάσεις τις οδηγίες γράφει πώς θα βγάλεις την πόρτα από το φούρνο



Edit

Ψάξε στα κομμάτια μήπως υπάρχουν τουλάχιστον 4 μικρά σιλικονούχα αποστατικά σε σχήμα Π περίπου 2 εκατοστά μήκος (δεν τα έχουν όλες οι κουζίνες ) ,αν υπάρχουν ήταν τοποθετημένα ανά 2 στα πλαϊνά ανάμεσα στο εξωτερικό τζάμι και τη λαμαρίνα

ploukas
19-06-16, 14:44