PDA

Επιστροφή στο Forum : [Candy] Δεν γυρνά έυκολα ο κάδος με φορτίο ρούχων.



limas
01-05-13, 00:37
Καλησπέρα στην παρέα.

(Είχα ανεβάσει μια ερώτηση αλλά δεν την βρίσκω. Αν υπάρχει κάπου, παρακαλώ τους mod να κόψουν και να ράψουν ανάλογα.)

Στο θέμα μας λοιπόν. Ενα πλυντήριο Candy του θείου μου κάνει κάτι κουλό για εμένα που είμαι αρχάριος.Ενώ όταν έχει πολύ λίγα ρούχα δουλεύει κανονικά, όταν του βάλω λίγο παραπάνω ρούχα, τότε δυσκολεύεται πολύ το μοτέρ να γυρίσει τον κάδο. Ανοιξα το καπάκι πίσω από το πλυντήριο και είδα κάτω αριστερά από το μοτέρ και τον κάδο ένα μεγάλο βαρελάκι, σαν πυκνωτής, αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Οταν γυρνά το μοτέρ τραβά ρεύμα, αρχικά τάσης ~300 βολτ και μετά ανεβοκατεβαίνει +- 5 βολτ. Αυτη η τιμή είναι όταν είναι με ελάχιστα ρούχα.

Οταν του βάλω αρκετά ρούχα, και πάντα κάτω από το όριο του κάδου σε κιλά, τότε μου δείχνει ~280 βολτ και ζορίζεται άσχημα.

Παραθέτω και βίντεο.

Αρχικά, χωρίς πολλά ρούχα, όπου φαίνεται και το ύποπτο εξάρτημα (βαρελάκι το λέω εγώ!), ας με κατατοπίσουν οι ειδικοί. Νομίζω ότι μπορεί να φταίει αυτό διότι από εκεί περνά το ρεύμα για να πάει στο μοτέρ και να γυρίσει τον κάδο. Ετσι, έχω καταλάβει τουλάχιστον. Αν κάνω λάθος, διορθώστε με.

http://s1083.photobucket.com/user/mike_limas/media/Candy%20washing%20machine%20with%20probem/VID_20130430_172041_zpse3592703.mp4.html

Στη συνέχεια, φαίνεται η λειτουργία του πλυντηρίου με πολλά ρούχα μέσα:


http://s1083.photobucket.com/user/mike_limas/media/Candy%20washing%20machine%20with%20probem/VID_20130430_170831_zps2a292a1a.mp4.html

her
01-05-13, 01:18
Ναι μαλλον ο πυκνωτης ειναι

limas
01-05-13, 12:01
Ναι μαλλον ο πυκνωτης ειναι

Ευχαριστώ. Ποιός όμως, αυτό το "βαρελάκι" που εγώ αποκαλώ;

FILMAN
01-05-13, 12:14
Ε, ναι, ο πυκνωτής φταίει, βγάλε μια φωτο το "βαρελάκι" που λες να δούμε τί γράφει πάνω του να σου πω αν είναι αυτό που πρέπει να αλλάξεις.

konman
01-05-13, 12:34
Αν δεν κανω λαθος ειναι 14mf.

limas
01-05-13, 14:35