PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ HITACHI



ronis
12-05-09, 23:26
Καλησπέρα παιδιά.Έχω πρόβλημα με μια τηλεόραση hitachi 28" 15ετιας.Όταν την κλείνω μετά δυσκολέυομαι πάρα πολύ να την ξαναανοίξω, ανοίγει και κλέινει αμέσως.Μετά από πολλές προσπάθειες καταφέρνω να την ανοίξω.Κάποια μέρα πείραξα 2 ρυθμιστίρια που έχει απο πίσω εκείνο το συστημα που καταλήγει με μία βεντούζα στην οθόνη.(δεν ξέρω πως λέγετε) και όποτε τα πειράζω αυτά δουλέυει για λίγο καιρό κανονικά αλλά μετά αρχίζει πάλι τα ίδια.Αν είναι κάτι ευκολο και μπορείτε να με βοηθήσετε θα περιμένω να σας ακούσω.

mystaki g
13-05-09, 08:47
Και που ειναι το προβλημα ;Να την δει καποιος τεχνικος.Δεν ειναι σωστο να σε βοηθαμε.Μην παθεις τιποτα εσυ η τηλεοραση σου.Μετα θα πληρωσεις διπλασια.

gdimis
13-05-09, 10:09
μαλλον ειναι καποια ελλατωματικη κολληση,αν ομως δε γνωριζεις καλυτερα να μην ασχοληθεις...συμφωνω εν μερει με το mystaki..

ronis
13-05-09, 11:51
δεν είμαι τελείως άσχετος.Είμαι ηλεκτρολόγος.Την είχα πάει για επισκευή πλήρωσα 70 ευρω για την συγκεκριμένη βλάβη και για μια άλλη που είχε.Την μία βλάβη την έφτιαξε την άλλη μου είπε οτι την έφτιαξε αλλα το πρόβλημα συνέχισε να υπάρχει.Να την ξαναπάω σε τεχνικό δεν παίζει προτιμώ να την πάω για πέταμα.Απλά ρώτησα μήπως είναι κάτι απλό και μπορέσω να το φτιάξω μόνος μου.
Σας ευχαριστώ πάντος για τισ απαντήσεις.

east electronics
13-05-09, 12:43
AN εναι οπως ειπες 15 χρονων εκεινο που πρπει να αλλαξεις με κλειστα τα ματια ειναι οι ηλεκτρολυτικοι πυκνωτες στο πρωτευων του τροφοδοτικου ( ολοι οι μικροι )

δεδομενης της ευκαιριας και αναλογα αν εχεις οργανο καλο θα ηταν να δεις αν μπορεις να αλλαξεις και καποιους απο το δευτερευον ....γενικα οι τηλεορασεις αυτες εχουν θεμα με τους ηλεκτρολυτκους σε σημαιο που φαινονται φουσκωμενοι ακομα και με γυμνο ματι

ronis
13-05-09, 13:42